Vedette

Eid al Fitr-expert
Dat zijn aardige statistieken (ook niet subliem voor een Ajax-spits), maar hij is volgens mij nooit onbetwiste basisspeler geweest. Vanuit dat oogpunt was dat bedrag toen ook wel heel erg hoog.

Heeft Ajax 2,8 miljoen gekost als ik het goed lees. 47 goals. Toch niet mislukt? Ik keek toen overigens weinig voetbal, dus je reinste scorebord journalistiek van mijn kant.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Die gaan ze over een jaar of 2 gewoon weer voor 60 miljoen verkopen.
Yup. Iedereen hier blijft maar tevergeefs hopen dat het een keer ophoudt daar met spelers met dikke winst verkopen en lachen om het enorme bedrag wat ze voor Steven betalen, maar nee, ook Steven gaat gewoon weer voor dikke winst verkocht worden.

Phillip Cocu

Bondscoach
FEMO, aldus Penalty woordgrappen.

Het is niet de club, maar de competitie die gewoon een hele grote stap terug is.
Qua historie en prijzen vind ik het geen stap terug maar op andere vlakken is het dat vaak wel. Het is nogal een verschil als je tegen de middenmotor Leicester speelt met de dubbele begroting van Ajax of tegen Sc Heerenveen met de begroting van 1 wisselspeler van Ajax? Ook niet goed voor de kijkcijfers lijkt me.

Vaak gebruiken spelers Ajax of PSV als springplank naar clubs als Tottenham(Alderweireld, Bergwijn) en Dortmund (Haller, Malen) of ze spelen er om af te bouwen (Tadic, Blind).

Hoetierick

Administrator
Administrator
Denk dat als Bergwijn zijn oude vorm te pakken gaat krijgen als linkerspits, dat hij ook die positie in Oranje gaat pakken als basisspeler. Met het oog op het WK natuurlijk een verstandige beslissing.

Penalty

Internationale Legende
Denk dat als Bergwijn zijn oude vorm te pakken gaat krijgen als linkerspits, dat hij ook die positie in Oranje gaat pakken als basisspeler. Met het oog op het WK natuurlijk een verstandige beslissing.
Hij heeft getekend voor 5 jaar. 1 oog gegooid op dit WK en en het andere zeker op het volgende WK. :cautious:
De invloed van Louis van Gaal is groot. En hij heeft advies gehad van Davy Klaassen en Daley Blind.

“Bij het Nederlands elftal hadden we het er al vaker over. Op vakantie kwam ik Davy Klaassen en Daley Blind tegen en toen vroegen ze ook of ik zou komen. Ik kreeg een heel warm welkom van iedereen,” zei de 24-jarige Bergwijn tegen Ajax TV.

Ja dan ga je natuurlijk overstag. Ogen weggooien en ziende blind worden. :zien: :cool: ;)

Hoetierick

Administrator
Administrator
Hij heeft getekend voor 5 jaar. 1 oog gegooid op dit WK en en het andere zeker op het volgende WK. :cautious:
De invloed van Louis van Gaal is groot. En hij heeft advies gehad van Davy Klaassen en Daley Blind.

“Bij het Nederlands elftal hadden we het er al vaker over. Op vakantie kwam ik Davy Klaassen en Daley Blind tegen en toen vroegen ze ook of ik zou komen. Ik kreeg een heel warm welkom van iedereen,” zei de 24-jarige Bergwijn tegen Ajax TV.

Ja dan ga je natuurlijk overstag. Ogen weggooien en ziende blind worden. :zien: :cool: ;)
Tja. Een van de redenen dat Simons voor PSV koos was het positieve verhaal van Wijnaldum. Dat blijf je houden. En in Engeland was Bergwijn niet gegarandeerd van speeltijd, dat zal bij Ajax anders zijn.

Ralf Edström

Routinier
Tja. Een van de redenen dat Simons voor PSV koos was het positieve verhaal van Wijnaldum. Dat blijf je houden. En in Engeland was Bergwijn niet gegarandeerd van speeltijd, dat zal bij Ajax anders zijn.
En daarna net als Haller weer een stap maken. Jongen kiest de juiste weg. Weet zeker dat hij ook naar PSV zou willen alleen is het geld er gewoon niet.

Bovenaan Onderaan