Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Tja, maar valt er niet altijd wat te klagen? Ik denk dat in jou ogen de laatste goede trainer van ons Guus moet zijn geweest. En daarvoor misschien Gerets. Begrijp me goed, ik heb ook vaak kritiek(vooral in het stadion) maar als er iets positiefs te vinden is benoem ik dat ook! Nu vind ik dat Roger echt wel wat positieve dingen heeft laten zien. Zoals met vlagen goed voetbal(lang geleden) overwintering in ff EL (je zal wel zeggen; makkelijke poule. Maar dat gaat er bij mij niet in na jaren lang misère) en er zijn echt wel goede spelers gehaald dankzij hem. Ook het rouleren bevalt mij prima, als je ziet wat voor 2e seizoenshelft de spelers voor de kiezen krijgen.
Er zijn 2 dingen of eigenlijk wel 3:
De manier van spelen en alles wat er bij hoort: dat is voor mij dus erg onvoldoende al mag jij dat wel goed vinden. Dat geldt dus ook voor die zogenaamde roulatie: eerst klagen dat je spelers mist maar als ze lekker aan het draaien zijn, hen wisselen of op de bank zetten. Volgens mij zeggen voetballers zelf vaak dat ze geen vermoeidheid voelen als ze in vorm zijn. Over het chaotische spel wil ik niet nogmaals beginnen...
Tweede is de prestatie: we hebben idd overwinterd in Europa, dat is prima al hebben we ook bijna alles gedaan wat Roger wilde kwa spelers. Dat hij zelf eerder aan het halen van een controleur en andere middenvelders dacht dan aan een ervaren cv, komt ie er nu wel achter. Verder staan we vierde en hebben we in ruim 4 maanden al punten verspeeld tegen Heracles, Twente, Vitesse, Ajax en AZ: dat is veel te veel voor de topclub PSV. Dit ondanks al die aankopen...
Het derde punt gaat over de presentatie en gedrag. Daarin scoort hij bij mij een onvoldoende.
Cocu had veel betere prestaties plus dat hij van onbesproken gedrag was zowel langs de lijn als tijdens de persconferenties. Het spel vond ik niet denderend en had ik daar veel kritiek op.
Al met al gaat het dus om alles bij elkaar.
 
Tja, maar valt er niet altijd wat te klagen? Ik denk dat in jou ogen de laatste goede trainer van ons Guus moet zijn geweest. En daarvoor misschien Gerets. Begrijp me goed, ik heb ook vaak kritiek(vooral in het stadion) maar als er iets positiefs te vinden is benoem ik dat ook! Nu vind ik dat Roger echt wel wat positieve dingen heeft laten zien. Zoals met vlagen goed voetbal(lang geleden) overwintering in ff EL (je zal wel zeggen; makkelijke poule. Maar dat gaat er bij mij niet in na jaren lang misère) en er zijn echt wel goede spelers gehaald dankzij hem. Ook het rouleren bevalt mij prima, als je ziet wat voor 2e seizoenshelft de spelers voor de kiezen krijgen.
Roger is een toptrainer. Hij heeft alleen maar 7 a 8 echt goede spelers tot zijn beschikking. Als er van die 7a 8 ook nog een paar ontbreken wegens blessures, wordt de spoeling dun. Ook voor Klopp en Pep.
 
Roger is een toptrainer. Hij heeft alleen maar 7 a 8 echt goede spelers tot zijn beschikking. Als er van die 7a 8 ook nog een paar ontbreken wegens blessures, wordt de spoeling dun. Ook voor Klopp en Pep.
Zo lust ik er nog wel een paar. Als je dit bedoelt in de context van CL/Europese top ben je te optimistisch, daarvoor heeft hij maar 2 spelers. In de context van de EL heb je gelijk. In de context van de eredivisie ons ik het echt onzin, we hebben zo’n 15-16 spelers die veel beter zijn dan alle andere teams in de eredivisie (muv Ajax). En die andere teams hebben ook te maken met blessures en hetzelfde drukke programma
 
Soms maken anderen dingen bespreekbaar die je zelf ook (deels) dacht. Laat ze, zou ik zeggen ipv te roepen dat ze makkelijk klagen, bashen of overdrijven. Of kom met tegenargumenten die inhoudelijk zijn zoals bijvoorbeeld het spel, de wissels, het systeem enz als je die wel kunt verklaren. Of als je bepaalde uitspraken wel begrijpt omdat ze in een bepaalde context zijn gezegd etc. Maar een etiket plakken op mensen hun mening werkt niet althans niet bij mij zoals je merkt.
jeetje, wat maak je het weer groot.
Ik loop het nog eens ff na, want ik volg je niet meer:

A. Jij komt in post #772 met de opmerkingen dat Schmidt 'wekelijks' klaagt en 'continue' en 'week in week uit'.
B. Ik geef aan dat dat niet klopt, en daarbij de vraag/opmerking dat ik daarom (dus omdat wat je zegt feitelijk gewoon niet klopt) het idee krijg dat Schmidt niet veel goed bij je kan doen (gezien je posts in andere topics die behoorlijk negatief over Schmidt zijn).
C. Jij reageert met dat je niks tegen hem hebt. Wel dat ie 'lang zeurde' en 'arrogant' was mbt de knvb. Dat het mbt ajax en hun budget wederom 'klagen' was. en 'zoveel' randzaken erbij haalt. Vervolgens zeg je dat 'over MvB wel makkelijk geklaagd wordt, maar dat Schmidt onaantastbaar is verklaard?'. Daaruit kan ik concluderen dat je vindt dat er over Schmidt best geklaagd mag worden, want dat gebeurde bij MvB ook.
D. Het makkelijk klagen noem ik in één woord gebash, dat is wat makkelijk klagen nl is. En dat ik daar in geen enkel geval iets mee heb. Doelende dus op je eigen MvB vergelijking en daarmee zeggende dat ik met het makkelijk geklaag over MvB ook niks had. En ik sluit af met aan te geven dat ik vind dat je overdrijft mbt Schmidt, wat weer slaat op B.
E. Jij gaat in op het woordje bashen, wat jij blijkbaar anders oppakt dan ik onder D. uitleg.
F. Ik leg uit wat ik bedoel met bashen en nogmaals aangeef dat ik enkel vind dat je overdrijft.
G. Vervolgens gebruik je het woord bashen weer tegen me op een manier die ik niet zo heb gebruikt. Moet ik met tegenargumenten komen over zaken waar ik het niet eens over heb gehad én heb ik een etiket geplakt.

Het is eigenlijk heel simpel:
Jij noemt een aantal punten die feitelijk niet waar zijn, waarin je dus aantoonbaar overdrijft. Ik benoem dat en geef dus aan dat ik vind dat je overdrijft.
Meer is het niet. Al het andere is reactie op reactie op reactie.
Laat ik het daar dus ook maar bij houden verder ;)
 
Zo lust ik er nog wel een paar. Als je dit bedoelt in de context van CL/Europese top ben je te optimistisch, daarvoor heeft hij maar 2 spelers. In de context van de EL heb je gelijk. In de context van de eredivisie ons ik het echt onzin, we hebben zo’n 15-16 spelers die veel beter zijn dan alle andere teams in de eredivisie (muv Ajax). En die andere teams hebben ook te maken met blessures en hetzelfde drukke programma
In de context van de situatie waar we in zitten: EL en de top van Nederland.
 
jeetje, wat maak je het weer groot.
Ik loop het nog eens ff na, want ik volg je niet meer:

A. Jij komt in post #772 met de opmerkingen dat Schmidt 'wekelijks' klaagt en 'continue' en 'week in week uit'.
B. Ik geef aan dat dat niet klopt, en daarbij de vraag/opmerking dat ik daarom (dus omdat wat je zegt feitelijk gewoon niet klopt) het idee krijg dat Schmidt niet veel goed bij je kan doen (gezien je posts in andere topics die behoorlijk negatief over Schmidt zijn).
C. Jij reageert met dat je niks tegen hem hebt. Wel dat ie 'lang zeurde' en 'arrogant' was mbt de knvb. Dat het mbt ajax en hun budget wederom 'klagen' was. en 'zoveel' randzaken erbij haalt. Vervolgens zeg je dat 'over MvB wel makkelijk geklaagd wordt, maar dat Schmidt onaantastbaar is verklaard?'. Daaruit kan ik concluderen dat je vindt dat er over Schmidt best geklaagd mag worden, want dat gebeurde bij MvB ook.
D. Het makkelijk klagen noem ik in één woord gebash, dat is wat makkelijk klagen nl is. En dat ik daar in geen enkel geval iets mee heb. Doelende dus op je eigen MvB vergelijking en daarmee zeggende dat ik met het makkelijk geklaag over MvB ook niks had. En ik sluit af met aan te geven dat ik vind dat je overdrijft mbt Schmidt, wat weer slaat op B.
E. Jij gaat in op het woordje bashen, wat jij blijkbaar anders oppakt dan ik onder D. uitleg.
F. Ik leg uit wat ik bedoel met bashen en nogmaals aangeef dat ik enkel vind dat je overdrijft.
G. Vervolgens gebruik je het woord bashen weer tegen me op een manier die ik niet zo heb gebruikt. Moet ik met tegenargumenten komen over zaken waar ik het niet eens over heb gehad én heb ik een etiket geplakt.

Het is eigenlijk heel simpel:
Jij noemt een aantal punten die feitelijk niet waar zijn, waarin je dus aantoonbaar overdrijft. Ik benoem dat en geef dus aan dat ik vind dat je overdrijft.
Meer is het niet. Al het andere is reactie op reactie op reactie.
Laat ik het daar dus ook maar bij houden verder ;)
Maar wie van jullie 2 is nu de Nijhuis en wie de Schmidt? 😂
 
In de context van de situatie waar we in zitten: EL en de top van Nederland.
Dan zeg je dus dat we maar een stuk of 8 spelers hebben die goed genoeg zijn om de strijd aan te gaan met Vitesse, Twente, Groningen, Utrecht etc. Dat geloof je toch zelf ook niet?
 
jeetje, wat maak je het weer groot.
Ik loop het nog eens ff na, want ik volg je niet meer:

A. Jij komt in post #772 met de opmerkingen dat Schmidt 'wekelijks' klaagt en 'continue' en 'week in week uit'.
B. Ik geef aan dat dat niet klopt, en daarbij de vraag/opmerking dat ik daarom (dus omdat wat je zegt feitelijk gewoon niet klopt) het idee krijg dat Schmidt niet veel goed bij je kan doen (gezien je posts in andere topics die behoorlijk negatief over Schmidt zijn).
C. Jij reageert met dat je niks tegen hem hebt. Wel dat ie 'lang zeurde' en 'arrogant' was mbt de knvb. Dat het mbt ajax en hun budget wederom 'klagen' was. en 'zoveel' randzaken erbij haalt. Vervolgens zeg je dat 'over MvB wel makkelijk geklaagd wordt, maar dat Schmidt onaantastbaar is verklaard?'. Daaruit kan ik concluderen dat je vindt dat er over Schmidt best geklaagd mag worden, want dat gebeurde bij MvB ook.
D. Het makkelijk klagen noem ik in één woord gebash, dat is wat makkelijk klagen nl is. En dat ik daar in geen enkel geval iets mee heb. Doelende dus op je eigen MvB vergelijking en daarmee zeggende dat ik met het makkelijk geklaag over MvB ook niks had. En ik sluit af met aan te geven dat ik vind dat je overdrijft mbt Schmidt, wat weer slaat op B.
E. Jij gaat in op het woordje bashen, wat jij blijkbaar anders oppakt dan ik onder D. uitleg.
F. Ik leg uit wat ik bedoel met bashen en nogmaals aangeef dat ik enkel vind dat je overdrijft.
G. Vervolgens gebruik je het woord bashen weer tegen me op een manier die ik niet zo heb gebruikt. Moet ik met tegenargumenten komen over zaken waar ik het niet eens over heb gehad én heb ik een etiket geplakt.

Het is eigenlijk heel simpel:
Jij noemt een aantal punten die feitelijk niet waar zijn, waarin je dus aantoonbaar overdrijft. Ik benoem dat en geef dus aan dat ik vind dat je overdrijft.
Meer is het niet. Al het andere is reactie op reactie op reactie.
Laat ik het daar dus ook maar bij houden verder ;)
Eerst roepen dat ik het groot maak, maar blijven reageren met lange pots en mij willen overtuigen dat ik niet goed zit. En vervolgens komen aanzetten dat ik geen goede feiten op tafel leg. Prima. Doe je ding 👍🏼
 
Dan zeg je dus dat we maar een stuk of 8 spelers hebben die goed genoeg zijn om de strijd aan te gaan met Vitesse, Twente, Groningen, Utrecht etc. Dat geloof je toch zelf ook niet?
Nou ik zou er wel bijna in gaan geloven. Hoe vaak ik "Bij Utrecht worden ze niet warm van deze opstelling" hier wel niet gelezen heb.
 
In vorige jaren won PSV vaker met een saaie 1-0, of met een billenknijpende 2-0 (doelpunt in de laatste 5 minuten). Hoe vaak er dan werd geroepen "ik zou liever zien dat PSV met 4-3 zou winnen, leuk!"
Nu winnen we met 3-5, weer niet goed.
Overigens heb ik dit seizoen meer leuke wedstrijden gezien dan de laatste paar jaar. En nee, nog niet alles loopt goed, maar misschien is het ook een illusie dat PSV elke wedstrijd met 4-0 en absolute overmacht wint. Maar Schmidt is lekker eigenwijs en laat zijn elftal leuke dingen doen.
Dan over de spelers: Götze, Sangare, Malen, Gakpo, Dumfries, Max. Dat zijn voor mij de spelers die het verschil maken. Mis je er daar 2 of 3 van, dan staat er gewoon een minder elftal, en ga je het lastig krijgen in de topwedstrijden.
 
Eerst roepen dat ik het groot maak, maar blijven reageren met lange pots en mij willen overtuigen dat ik niet goed zit. En vervolgens komen aanzetten dat ik geen goede feiten op tafel leg. Prima. Doe je ding 👍🏼
1 lange post (hoewel, Brainz zou het een kattebelletje noemen) , omdat ik t ff op een rij wilde zetten. Je overdrijft dus weer. En trekt weer andere conclusies dan wat ik zeg.
Tja.
 
1 lange post (hoewel, Brainz zou het een kattebelletje noemen) , omdat ik t ff op een rij wilde zetten. Je overdrijft dus weer. En trekt weer andere conclusies dan wat ik zeg.
Tja.
Blijf dat maar herhalen joh. Komt heel sterk over... Dit is het laatste wat ik hierover wil zeggen tegen jou. Fijne dag nog.
 
Nijhuis is een zelfingenomen kwal en een matige scheidsrechter, maar zonder bewijs roepen dat hij partijdig is omdat je "had gehoord dat hij dat tegen iemand had gezegd" is ontzettend laag en nooit goed te praten.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan