Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Prachtig wat Schmidt allemaal zegt over Nijhuis. Temniste iemand die het durft om Nijhuis hard aan te pakken. Dat zo iemand nog altijd mag fluiten, is een regelrechte groffe schande. En dan maandagavond weer lekker bij ome Derksen de popie jopie uit te hangen en kan die weer na de uitzending met veel veren in zijn kont tevreden naar huis. Misselijk. De dag dat Nijhuis stopt met fluiten, is voor mij een grote zege.

En het valt mij trouwens ook op dat we Nijhuisje zovaak krijgen in uitwedstrijden.
 
Nijhuis is gewoon een lul met een fluit..

Over de pot, dit is de tweede wedstrijd op rij waar je door een persoonlijke fout op achterstand komt. En wat is dat met dat grote verval, op momenten leggen we positiespel met one touch passing en komt alles aan, en op het volgende moment staan we hotseknots begonia voetbal te spelen rond de 16.. duels winnen op dat middenveld en hoger durven spelen. We zien toch ook vandaag weer dat we gewoon heel erg goed kunnen spelen. Het controlespel in de tweede helft zag er mi. goed uit..
 
Nijhuis is al jaren een drama en beroerde scheidsrechter met voorkeur. Ook onze vrienden uit Adam ervaren hetzelfde echter de afkeer tegen ons is net iets groter. Blij dat Roger het onverbloemd vertel. Mannelijk voetbal zgn behalve als wij zijn norm mannelijk optreden wordt er afgefloten niet zo opzichtig Bassie.
Gakpo onze rising star eruit geschopt niet 1 keer maar wel 4 aanslagen te verwerken gekregen.

onze verdediging is wel een ding hoor. Geen kopduels winnen en Teze als een junior 2 x de fout in. Dumfries ook erg zwak dit seizoen.
 
Prachtig wat Schmidt allemaal zegt over Nijhuis. Temniste iemand die het durft om Nijhuis hard aan te pakken. Dat zo iemand nog altijd mag fluiten, is een regelrechte groffe schande. En dan maandagavond weer lekker bij ome Derksen de popie jopie uit te hangen en kan die weer na de uitzending met veel veren in zijn kont tevreden naar huis. Misselijk. De dag dat Nijhuis stopt met fluiten, is voor mij een grote zege.

En het valt mij trouwens ook op dat we Nijhuisje zovaak krijgen in uitwedstrijden.
Vind het wel grappig hoe Schmidt over Nijhuis praat, aan de andere kant vind ik Schmidt ook een beetje overkomen als een kleuter die boos op de grond loopt te stampen, het is natuurlijk onzin dat Nijhuis na de wedstrijd tegen Schmidt of iemand anders heeft gezegd dat die tegen hem floot door z’n kritiek op de wedstrijd tegen Vitesse, dat ga je mij niet wijsmaken, Schmidt begint z’n eigen leugens te geloven.
 
Schmidt klaagt wekelijks over de scheidsrechters of de KNVB en dat werkt alleen maar averechts. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden... Trainers die continu in de media klagen over de scheidsrechter, komen na de derde keer niet meer geloofwaardig over, of ze wel gelijk hebben of niet. Je wordt niet meer serieus genomen, sterker nog op den duur wordt gewoon uitgelachen wat nu al gebeurt met Schmidt. Hij hoeft ook niet te zeggen dat ie Nijhuis nooit meer in zijn leven zou willen tegen komen. Dat is gewoon kinderachtig en niet volwassen. Hij is de coach van de topclub PSV. Ik heb Cocu, Hiddink of Bobby Robson nooit zulke uitspraken horen doen. Zij waren zich bewust van hun positie als coach van een topclub. Kritiek mag je hebben maar je bereikt er niets mee om week in week uit te klagen.
 
Schmidt klaagt wekelijks over de scheidsrechters of de KNVB en dat werkt alleen maar averechts. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden... Trainers die continu in de media klagen over de scheidsrechter, komen na de derde keer niet meer geloofwaardig over, of ze wel gelijk hebben of niet. Je wordt niet meer serieus genomen, sterker nog op den duur wordt gewoon uitgelachen wat nu al gebeurt met Schmidt. Hij hoeft ook niet te zeggen dat ie Nijhuis nooit meer in zijn leven zou willen tegen komen. Dat is gewoon kinderachtig en niet volwassen. Hij is de coach van de topclub PSV. Ik heb Cocu, Hiddink of Bobby Robson nooit zulke uitspraken horen doen. Zij waren zich bewust van hun positie als coach van een topclub. Kritiek mag je hebben maar je bereikt er niets mee om week in week uit te klagen.
Toeslagen affaire ook zwijgen en weg kijken. Nee prima om Nijhuis van kritiek te voorzien. Zie Roger helemaal niet vaak klagen over de arbitrage behalve als Nijhuis fluit.
 
Schmidt klaagt wekelijks over de scheidsrechters of de KNVB en dat werkt alleen maar averechts. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden... Trainers die continu in de media klagen over de scheidsrechter, komen na de derde keer niet meer geloofwaardig over, of ze wel gelijk hebben of niet. Je wordt niet meer serieus genomen, sterker nog op den duur wordt gewoon uitgelachen wat nu al gebeurt met Schmidt. Hij hoeft ook niet te zeggen dat ie Nijhuis nooit meer in zijn leven zou willen tegen komen. Dat is gewoon kinderachtig en niet volwassen. Hij is de coach van de topclub PSV. Ik heb Cocu, Hiddink of Bobby Robson nooit zulke uitspraken horen doen. Zij waren zich bewust van hun positie als coach van een topclub. Kritiek mag je hebben maar je bereikt er niets mee om week in week uit te klagen.
Je bedoelt dat de waarheid niet gezegd mag worden ten faveure van de topclub PSV? Dat is raar toch! Basje zit de hele week zijn eigen ego te strelen bij allerlei tv programma’s en dat vinden we prima maar als een trainer (en Schmidt is niet de eerste) gewoon eerlijk zegt wat een kwal die Nijhuis is en hoe hij fluit dan moet ie zijn mond houden. Basje doet vaak net iets teveel zijn best om het ‘merk’ Bas Nijhuis te verkopen over de rug van anderen. Ook vandaag laat hij weer belachelijke overtredingen onbestraft maar zodra iemand commentaar heeft op Basje dan wordt hij een valse nicht en gaat ie op zijn strepen staan. Het is gewoon een heel naar en eng mannetje met een ziekelijke drang voor aandacht.
 
Vind het wel grappig hoe Schmidt over Nijhuis praat, aan de andere kant vind ik Schmidt ook een beetje overkomen als een kleuter die boos op de grond loopt te stampen, het is natuurlijk onzin dat Nijhuis na de wedstrijd tegen Schmidt of iemand anders heeft gezegd dat die tegen hem floot door z’n kritiek op de wedstrijd tegen Vitesse, dat ga je mij niet wijsmaken, Schmidt begint z’n eigen leugens te geloven.
Gezien dat voorval met Koeman, zuigt Nijhuis wel eens vaker wat uit zn duim.

Tenzij het op film staat, of 1 vd heren zijn ongelijk aangeeft, zullen we nooit weten hoe het precies zit.
 
Gezien dat voorval met Koeman, zuigt Nijhuis wel eens vaker wat uit zn duim.

Tenzij het op film staat, of 1 vd heren zijn ongelijk aangeeft, zullen we nooit weten hoe het precies zit.
Het lijkt me hoe dan ook verstandig dat Nijhuis maar even geen wedstrijden meer fluit van PSV. Een paar jaar lijkt me prima. Als de KNVB hem toch weer aanstelt bij PSV weten we zeker dat het een complot is om Ajax te helpen (a)
 
Naaihuis, wereldgozer.

Nee, kwal van een vent en een waardeloze scheidsrechter met een klaarblijkelijk ontembaar ego. Zou het ten zeerste toejuichen wanneer het complete trainersgilde die vent even heel hard op z’n plek zet en ze één voor één publiekelijk optreden tegen hem. Zoals Wim het zo mooi zou zeggen: “die Bas is ook wel heel erg in zichzelf gaan geloven.”
 
Schmidt klaagt wekelijks over de scheidsrechters of de KNVB en dat werkt alleen maar averechts. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden... Trainers die continu in de media klagen over de scheidsrechter, komen na de derde keer niet meer geloofwaardig over, of ze wel gelijk hebben of niet. Je wordt niet meer serieus genomen, sterker nog op den duur wordt gewoon uitgelachen wat nu al gebeurt met Schmidt. Hij hoeft ook niet te zeggen dat ie Nijhuis nooit meer in zijn leven zou willen tegen komen. Dat is gewoon kinderachtig en niet volwassen. Hij is de coach van de topclub PSV. Ik heb Cocu, Hiddink of Bobby Robson nooit zulke uitspraken horen doen. Zij waren zich bewust van hun positie als coach van een topclub. Kritiek mag je hebben maar je bereikt er niets mee om week in week uit te klagen.
Toen MvB tijdens de wedstrijden praatte met de arbiters werd hij daarover afgefikt door de achterban; net als toen hij de slechte resultaten toekende aan blessures van belangrijke spelers. :unsure:
 
Schmidt klaagt wekelijks over de scheidsrechters of de KNVB en dat werkt alleen maar averechts. Ik snap niet dat mensen dit leuk vinden... Trainers die continu in de media klagen over de scheidsrechter, komen na de derde keer niet meer geloofwaardig over, of ze wel gelijk hebben of niet. Je wordt niet meer serieus genomen, sterker nog op den duur wordt gewoon uitgelachen wat nu al gebeurt met Schmidt. Hij hoeft ook niet te zeggen dat ie Nijhuis nooit meer in zijn leven zou willen tegen komen. Dat is gewoon kinderachtig en niet volwassen. Hij is de coach van de topclub PSV. Ik heb Cocu, Hiddink of Bobby Robson nooit zulke uitspraken horen doen. Zij waren zich bewust van hun positie als coach van een topclub. Kritiek mag je hebben maar je bereikt er niets mee om week in week uit te klagen.

Week in week uit hoor ik schmidt niet over Nijhuis. Dit is de 2e keer.
Over andere scheidsrechters heb ik m niet zo gehoord.
Enige keer dat ie over knvb had was ivm corona.
Dus dat 'wekelijks' en continue valt nogal mee.

Krijg een beetje het idee dat Schmidt in jouw ogen niet veel goeds kan doen meer?
 
Naaihuis, wereldgozer.

Nee, kwal van een vent en een waardeloze scheidsrechter met een klaarblijkelijk ontembaar ego. Zou het ten zeerste toejuichen wanneer het complete trainersgilde die vent even heel hard op z’n plek zet en ze één voor één publiekelijk optreden tegen hem. Zoals Wim het zo mooi zou zeggen: “die Bas is ook wel heel erg in zichzelf gaan geloven.”
Was net aan het Googlen en al meerdere keren dingen verschenen waar (oud-)scheidsrechters Nijhuis bekritiseren. Dick van Egmond en Dick Jol bijvoorbeeld. Ook dat gedoe met Viergever waar hij destijds tegen zei 'dat ze dan eerst zelf maar eens twee keer moeten scoren' of tegen Tapia "stop talking, you play rubbish". Kan niet die vent.

Dit ook:
https://sportnieuws.nl/voetbal/binn...etballers-lekker-lul-geniale-opmerking-video/
Hier wordt het neergezet als geniale opmerking, maar ik vind het een achterlijke opmerking en wanneer hij dit echt zegt in wedstrijden uitlokken gedrag.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan