Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nijhuis is alleen pro-zichzelf. De rest interesseert hem geen reet.
Denk dat je daarmee inderdaad dichter bij de waarheid zit. Hij wil per se 'zijn eigen wedstrijd' fluiten, wat in de praktijk betekent dat de betere spelers uit de wedstrrijd geschopt mogen worden. Het lijkt me trouwens ook een rancuneus mannetje, dus zou me niets verbazen als Schmidt gelijk heeft met zijn claim.
 
Dan zeg je dus dat we maar een stuk of 8 spelers hebben die goed genoeg zijn om de strijd aan te gaan met Vitesse, Twente, Groningen, Utrecht etc. Dat geloof je toch zelf ook niet?
Malen, Max, Dumfries, Madueke, Gotze, Gakpo en Sangaré. Dan heb je er nog een paar die het nog niet echt hebben laten zien: Mo en Fein. Zahavi is routinier, Ginkel langgeblesseerd, maar zouden op basis van hun CV het niveau aan moeten kunnen. De rest (of vergeet ik er nog 1?) zijn spelers die ook bij Vitesse, Twente, Groningen en Utrecht niet gegarandeerd basisspeler zouden zijn.
 
Malen, Max, Dumfries, Madueke, Gotze, Gakpo en Sangaré. Dan heb je er nog een paar die het nog niet echt hebben laten zien: Mo en Fein. Zahavi is routinier, Ginkel langgeblesseerd, maar zouden op basis van hun CV het niveau aan moeten kunnen. De rest (of vergeet ik er nog 1?) zijn spelers die ook bij Vitesse, Twente, Groningen en Utrecht niet gegarandeerd basisspeler zouden zijn.
Teze.
 
Malen, Max, Dumfries, Madueke, Gotze, Gakpo en Sangaré. Dan heb je er nog een paar die het nog niet echt hebben laten zien: Mo en Fein. Zahavi is routinier, Ginkel langgeblesseerd, maar zouden op basis van hun CV het niveau aan moeten kunnen. De rest (of vergeet ik er nog 1?) zijn spelers die ook bij Vitesse, Twente, Groningen en Utrecht niet gegarandeerd basisspeler zouden zijn.
Daar verschillen we dan can mening over. Spelers als Teze, Biscagli, Viergever, Baumgartl, Hendrix, Rosario zouden in de subtop ook gewoon basisspeler zijn
 
Daar verschillen we dan can mening over. Spelers als Teze, Biscagli, Viergever, Baumgartl, Hendrix, Rosario zouden in de subtop ook gewoon basisspeler zijn
Zou kunnen inderdaad. Ik zie er wel een paar in de subtop rondlopen die ik meteen zou willen ruilen tegen die spelers die jij noemt.
 
Ik vind onze Rik wel een prima analyse hebben, over Schmidt vs Nijhuis.

Vergat ik eigenlijk vanmorgen toe te voegen. Als hij niet opzettelijk zo floot, is het nog kwalijker. Dan kan hij er dus helemaal niks van.
 
Je kunt ook niet verwachten dat de beste spelers uit de subtop minder zijn dan je eigen slechtste spelers denk ik..
:unsure: Voor de goede orde PSV staat op de 3e plaats. Met een zeer kleine kans op een 4e plaats vanavond.
Is dat top of subtop? :confused: :oops:
 
Zou kunnen inderdaad. Ik zie er wel een paar in de subtop rondlopen die ik meteen zou willen ruilen tegen die spelers die jij noemt.
Vandaar dat de meeste van die spelers het juist net niet redden bij topclubs ....
o.m. Maher , Ramselaar , Lucassen , Doan ...............................
 
Vandaar dat de meeste van die spelers het juist net niet redden bij topclubs ....
o.m. Maher , Ramselaar , Lucassen , Doan ...............................
Op Maher na allemaal spelers die leuk konden ballen, maar niet met kop en schouders erbovenuit staken. Maher was jong en had veel potentie, dan neem je dat risico soms.
Joey Veerman vind ik een speler die met zo’n groot gemak met passjes strooit en het voetbal simpel houdt dat ik bij hem dat risico wel zou durven nemen. Garanties heb je nooit.
 
De status top of subtop is niet zo makkelijk vind ik. Dat zou betekenen dat Vitesse nu ook een topclub is, wat ik ook nog gewoon een subtopper vind.
Los van het voetbal en je plaats op de ranglijst is vaak de druk van het moeten presteren het grote verschil tussen top en subtop. Ondanks de voetballende kwaliteiten van AZ en het feit dat het ze enorm gegund is definitief aan te haken, is de druk daar nog altijd anders dan bij Ajax, PSV en Feyenoord.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan