Sparta - PSV | Zaterdag 16 januari | Eindstand 3-5

Status
Je kunt niet meer reageren.
De status top of subtop is niet zo makkelijk vind ik. Dat zou betekenen dat Vitesse nu ook een topclub is, wat ik ook nog gewoon een subtopper vind.
Dat mag jij vinden. Vitesse heeft dit seizoen van PSV gewonnen met 2-1 en van Feyenoord met 1-0 en waren beter tegen Ajax, maar verloren nipt met 2-1.
Ze staan 1 punt voor "topclub" PSV. Lang niet slecht voor een subtopper.
 
Op basis van een status wordt je geen kampioen wel op basis van prestaties. :rolleyes:
Maar Jur heeft in die zin gelijk dat je de status van een topclub moet opbouwen om jezelf een topclub te kunnen noemen. Goede prestaties halverwege het seizoen maken zo een status nog niet waar. Daarvoor moet Vitesse eerst maar eens 5 keer kampioen worden, minimaal 25.000 seizoenkaarten per seizoen verkopen, spelers met hoge bedragen verkopen en kopen etc. Het verhaal van een zwaluw...
 
Daar horen ze thuis eigenlijk.... behalve Teze en Boscagli dan. Die boeken progressie
Dat vind ik een erg naief standpunt. Alsof we nu nog 11 spelers van het kaliber Gotze/Malen kunne halen. Die tijd is echt voorbij, ook voor ajax. Voor eredivisie begrippen heeft PSV gewoon een prima selectie, vergelijkbaar met ajax. En dan doen ze het gewoon slecht op dit moment.
 
Dat vind ik een erg naief standpunt. Alsof we nu nog 11 spelers van het kaliber Gotze/Malen kunne halen. Die tijd is echt voorbij, ook voor ajax. Voor eredivisie begrippen heeft PSV gewoon een prima selectie, vergelijkbaar met ajax. En dan doen ze het gewoon slecht op dit moment.
Ik ga er niet vanuit dat we nog 11 Götzes kunnen halen, maar dat maakt die andere spelers niet ineens beter natuurlijk. Feit is dat ze er niet zouden staan als PSV meer geld had. Dan kochten ze wat beters. Nu moeten we het er mee doen helaas
 
Weet je ook nog positieve dingen te melden over ons PSV?
Ja. Gelukkig is niemand positief getest op Corona. :D

positief-communiceren-2.jpg
 
Los van het voetbal en je plaats op de ranglijst is vaak de druk van het moeten presteren het grote verschil tussen top en subtop. Ondanks de voetballende kwaliteiten van AZ en het feit dat het ze enorm gegund is definitief aan te haken, is de druk daar nog altijd anders dan bij Ajax, PSV en Feyenoord.
Ik had een duimpje gegeven, mits er niet gestaan had dat het AZ enorm gegund is om definitief aan te haken. Ik gun die club net als Twente een degradatie :sneaky:
 
Ik heb maar even kunnen kijken en de tweede helft gemist. Die was wel aardig geloof ik? Ik ben blij dat we wonnen maar drie tegendoelpunten tegen Sparta mag echt niet.
 
Ik heb maar even kunnen kijken en de tweede helft gemist. Die was wel aardig geloof ik? Ik ben blij dat we wonnen maar drie tegendoelpunten tegen Sparta mag echt niet.
Het was vooral een klote veld waar geen fatsoenlijk voetbal op viel te spelen. Afgezien van het feit dat het er sowieso niet uit zag natuurlijk
 
Ook plus een van richting veranderde bal en een makkelijke penalty.
Als je dit een makkelijke penalty vond, gaan er maar heel weinig penalties meer gegeven worden. Mvogo
Was veel te laat ( op een plaats waar hij helemaal niet moet komen) en raakte z’n man. Overduidelijke penalty.
 
Als je dit een makkelijke penalty vond, gaan er maar heel weinig penalties meer gegeven worden. Mvogo
Was veel te laat ( op een plaats waar hij helemaal niet moet komen) en raakte z’n man. Overduidelijke penalty.
Snap ik niet? Penalty was tegen Teze?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan