The Joker
Assistent Coach
Och kind toch, huil lekker uit bij mamma
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Och kind toch, huil lekker uit bij mamma
Moet de wijze zich storen aan de dwaas?Ik vraag me af hoe veel irritatie een gezelligheidsforum eigenlijk waard is. Ik neem maar even een pauze.
Houd ‘t een beetje relaxed, schatjes. Van achter een toetsenbordje klinkt het al snel net een beetje feller en scherper.Och kind toch, huil lekker uit bij mamma en laat hem met rust. Hij is oud genoeg om zelf te beslissen of die pauzes neemt of niet. Of die zich aan mij stoort of het hele forum, is zijn persoonlijke keuze waar niemand wat over te zeggen heeft. Dus wat jij liever hebt boeit niemand verder. Ik stoor me ook aan genoeg, maar ik kan het prima negeren, andere blijkbaar niet. Ieder zijn manier van dealen.
Ik neem aan dat de Bondscoach met een pauze niet een permanente pauze bedoeld? Ik hoop het niet in ieder geval.Gozer, je post elke dag de meest domme dingen en toen je tijdelijk geblokkeerd was probeerde je met een hilversumaccount terug te komen. Je neemt niemand in de maling en als de Bondscoach - een van m’n favo forummers - weggaat vanwege jou, heb ik liever dat jij gebannd wordt voor the greater good.
Destijds waren de filosofen vaak juist de vervelende dorpsdwazen .Moet de wijze zich storen aan de dwaas?
Dit is een filosofische vraag die ik graag aan de Forumsocrates zou willen stellen.
Zeker als het een hoekje betreft wat gaat over de jurk van taylor Swift of het servies van André Hazes.
Misschien meer slaapverwekkend dan vervelendDestijds waren de filosofen vaak juist de vervelende dorpsdwazen .
Nu hebben we een VAR in plaats van een Nar.Destijds waren de filosofen vaak juist de vervelende dorpsdwazen .
Hij is ook door de politie afgeluisterd, doen ze niet voor niets geloof ik. Ik denk dat hij een zwaardere straf krijgt?Niet alleen Ali B. gaat in hoger beroep tegen zijn straf, OM gaat ook in hoger beroep
OM in zaak Ali B in beroep tegen vrijspraak van verkrachting en aanrandingen
Het OM gaat in hoger beroep in de zedenzaak tegen Ali B. De rapper is vorige week veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, maar ook vrijgesproken van drie zedenfeiten. Justitie gaat tegen alle drie vrijspraken in beroep, meldt het OM in een persbericht.www.nu.nl
Hij is voor 1 vd aanklachten niet veroordeeld, OM meent dat ie daar wel straf voor moet krijgen. Als de rechter daar in meegaat kan het meer worden ja.Hij is ook door de politie afgeluisterd, doen ze niet voor niets geloof ik. Ik denk dat hij een zwaardere straf krijgt?
Onderzoek naar songfestivalincident Joost Klein gestopt om gebrek aan bewijs
Onderzoek naar songfestivalincident Joost Klein gestopt om gebrek aan bewijs
Het onderzoek van Zweedse openbaar ministerie naar Joost Klein is gestopt. Er is een gebrek aan bewijs. Dat meldt het OM uit het land. De Fries werd in mei gediskwalificeerd in Malmö vanwege een incident met een cameravrouw tijdens het Eurovisie Songfestival.www.ad.nl
Nou, hij is dus bij deze onschuldig en het was dus inderdaad onterecht dat hij werd gediskwalificeerd. EBU stik er maar in.
Het verhaal was toen dat hij zich dreigend had gedragen richting weet ik wie wat als strafbaar wordt gezien in Zweden. Zo kun je alles wel recht pratenStrafrechtelijk in overtreding zijn en de huisregels van het songfestival overtreden is natuurlijk niet hetzelfde.