Shownieuws

Och kind toch, huil lekker uit bij mamma en laat hem met rust. Hij is oud genoeg om zelf te beslissen of die pauzes neemt of niet. Of die zich aan mij stoort of het hele forum, is zijn persoonlijke keuze waar niemand wat over te zeggen heeft. Dus wat jij liever hebt boeit niemand verder. Ik stoor me ook aan genoeg, maar ik kan het prima negeren, andere blijkbaar niet. Ieder zijn manier van dealen.
Houd ‘t een beetje relaxed, schatjes. Van achter een toetsenbordje klinkt het al snel net een beetje feller en scherper.

Verder zien we het vaker. Zodra de posts wat serieuzer (en vaak ook langer!! 😁) worden, dan zit je er net te diep in. Altijd goed om weer even uit te loggen, weet ook ik uit ervaring. We lossen hier de wereldproblematiek toch niet op en hoeven elkaar ook niet steeds de maat te nemen. Soms is het beter om het even luchtig en Brabants gemoedelijk te houden. 💪

Gozer, je post elke dag de meest domme dingen en toen je tijdelijk geblokkeerd was probeerde je met een hilversumaccount terug te komen. Je neemt niemand in de maling en als de Bondscoach - een van m’n favo forummers - weggaat vanwege jou, heb ik liever dat jij gebannd wordt voor the greater good.
Ik neem aan dat de Bondscoach met een pauze niet een permanente pauze bedoeld? Ik hoop het niet in ieder geval.

Het is wel een show hier in het topic Shownieuws. :maniac: :lmao:

Oh, oh, oh, even rustig ademhalen
Oh, oh, oh, lijkt of het regent als altijd
Maar het regent en het regent zonnestralen

Rustig aan jongens. :cool: ;)

Niet alleen Ali B. gaat in hoger beroep tegen zijn straf, OM gaat ook in hoger beroep

Hij is ook door de politie afgeluisterd, doen ze niet voor niets geloof ik. Ik denk dat hij een zwaardere straf krijgt?

En hij is gewoon vrolijk uit Duitsland vertrokken, met zijn vrouw en kinderen.. True loveee Breghje K. heeft gewoon zaagsel in dr hoofd

Onderzoek naar songfestivalincident Joost Klein gestopt om gebrek aan bewijs

Nou, hij is dus bij deze onschuldig en het was dus inderdaad onterecht dat hij werd gediskwalificeerd. EBU stik er maar in.

Onderzoek naar songfestivalincident Joost Klein gestopt om gebrek aan bewijs

Nou, hij is dus bij deze onschuldig en het was dus inderdaad onterecht dat hij werd gediskwalificeerd. EBU stik er maar in.

Strafrechtelijk in overtreding zijn en de huisregels van het songfestival overtreden is natuurlijk niet hetzelfde.

Strafrechtelijk in overtreding zijn en de huisregels van het songfestival overtreden is natuurlijk niet hetzelfde.
Het verhaal was toen dat hij zich dreigend had gedragen richting weet ik wie wat als strafbaar wordt gezien in Zweden. Zo kun je alles wel recht praten

Verder kijk ik er niet erg van op. Dat Songfestival is altijd al een politiek congres geweest

Terug
Bovenaan Onderaan