Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
Ik had het te druk, anders had ik m al gemaaktAlweer!?? Ook?!? Er zijn meerdere mensen die meerdere keren overlijden? In wat voor een wereld leven we?!??

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik had het te druk, anders had ik m al gemaaktAlweer!?? Ook?!? Er zijn meerdere mensen die meerdere keren overlijden? In wat voor een wereld leven we?!??
![]()
Victor Reinier na 17 jaar weg bij Flikken: 'Ruzie met Angela Schijf'
Victor Reinier vliegt er na zeventien jaar uit bij Flikken Maastricht. De geruchten over zijn wangedrag blijken waar te zijn: er zijn klachten over hem binnen gekomen bij producent Hollands Licht.www.mediacourant.nl
Ik denk dat ik een gave heb. Aan alle mensen aan wie ik a priori een enorme hekel heb door onverklaarbare redenen (houding, uitstraling, hoofd zoiets) blijkt uiteindelijk een vieze geur te hangen. Victor Reinier (kots), Ali B (kots), Frederieke Leeflang (kots), Tim den Besten (kots), et cetera…
Fingers crosses dat Bas Smit en Frank Lammers de volgende zijn. Zou me niets verbazen. Zelden een grotere hekel aan mensen gehad dan aan die twee.
Knap jongPresentatrice Dieuwertje Blok (67) overleden - https://nos.nl/l/2558028
Een jeugdheld van mij is niet meer.![]()
Heel jongPresentatrice Dieuwertje Blok (67) overleden - https://nos.nl/l/2558028
Een jeugdheld van mij is niet meer.![]()
Tja, nu gingen ze echt wel te ver:
![]()
Walging na respectloze grappen over Dieuwertje Blok: ‘Veel te ver’
Dennis Schouten en Jan Roos, de presentatoren van RoddelPraat, krijgen forse kritiek te verduren na een item vol smakeloze grappen over Dieuwertje Blok. "Ik kijk altijd, maar wát een walgelijk stuk!"www.mediacourant.nl
Walging na respectloze grappen over Dieuwertje Blok: ‘Veel te ver’
Dennis Schouten en Jan Roos, de presentatoren van RoddelPraat, krijgen forse kritiek te verduren na een item vol smakeloze grappen over Dieuwertje Blok. “Ik kijk altijd, maar wát een walgelijk stuk!”
Die Poetin-nuttige-idioot moet maar lekker met de russen aan het front gaan vechten.Jan Roos...
Die hadden ze al lang bij het grof vuil moeten zetten
Manuela, Dieuwertje, Loretta.. gaat lekker. Allemaal veel te jong.![]()
Nieuwslezer en presentator Loretta Schrijver (68) overleden
Schrijver werd bekend als een van de gezichten van RTL Nieuws. Ze leed al geruime tijd aan kanker.nos.nl
![]()
Nieuwslezer en presentator Loretta Schrijver (68) overleden
Schrijver werd bekend als een van de gezichten van RTL Nieuws. Ze leed al geruime tijd aan kanker.nos.nl
one by one, only the good die young.Manuela, Dieuwertje, Loretta.. gaat lekker. Allemaal veel te jong.