Shownieuws

Ik herinner me als kind vooral dit programma. De kosten van dit programma waren zelfs toen voor de vet gesubsidieerde publieke omroep te gortig en werd na 1 seizoen gestopt. Als je dit ook ziet. Iedere week een compleet moordmysterie filmen met dure a-acteurs en de hele productie daaromheen. Acteurs moesten aan het eind ook nog improviseren live in de studio. Kijkers konden toen met een moordspel kaart meedoen op basis van fragmenten van de week daarvoor. Het was wel een hype toen, vergelijkbaar met wie is de mol..

Ik denk dat ik een gave heb. Aan alle mensen aan wie ik a priori een enorme hekel heb door onverklaarbare redenen (houding, uitstraling, hoofd zoiets) blijkt uiteindelijk een vieze geur te hangen. Victor Reinier (kots), Ali B (kots), Frederieke Leeflang (kots), Tim den Besten (kots), et cetera…

Fingers crosses dat Bas Smit en Frank Lammers de volgende zijn. Zou me niets verbazen. Zelden een grotere hekel aan mensen gehad dan aan die twee.

Ik denk dat ik een gave heb. Aan alle mensen aan wie ik a priori een enorme hekel heb door onverklaarbare redenen (houding, uitstraling, hoofd zoiets) blijkt uiteindelijk een vieze geur te hangen. Victor Reinier (kots), Ali B (kots), Frederieke Leeflang (kots), Tim den Besten (kots), et cetera…

Fingers crosses dat Bas Smit en Frank Lammers de volgende zijn. Zou me niets verbazen. Zelden een grotere hekel aan mensen gehad dan aan die twee.

Bas Smit is inderdaad een vreselijk figuur, beetje een type Sywert van Lienden. Neppe persoonlijkheid met ondertussen allemaal slinkse zakelijke activiteiten. Wat mij betreft definitief af sinds het nieuws over de colamiljoenen.

Tja, nu gingen ze echt wel te ver:

Walging na respectloze grappen over Dieuwertje Blok: ‘Veel te ver’​

Dennis Schouten en Jan Roos, de presentatoren van RoddelPraat, krijgen forse kritiek te verduren na een item vol smakeloze grappen over Dieuwertje Blok. “Ik kijk altijd, maar wát een walgelijk stuk!”

Tja, nu gingen ze echt wel te ver:

Walging na respectloze grappen over Dieuwertje Blok: ‘Veel te ver’​

Dennis Schouten en Jan Roos, de presentatoren van RoddelPraat, krijgen forse kritiek te verduren na een item vol smakeloze grappen over Dieuwertje Blok. “Ik kijk altijd, maar wát een walgelijk stuk!”

Jan Roos...
Die hadden ze al lang bij het grof vuil moeten zetten

Roddelpraat is mijn vaste woensdagvermaak, maar hoe onschuldige Dieuwertje werd aangepakt ging te ver ja, ze deed geen vlieg kwaad toen ze leefde en nu ze er niet is al helemaal niet. Was ook de eerste x dat de show van mij een dislike kreeg

Terug
Bovenaan Onderaan