Phillip Cocu
Clubicoon
Nee maar wel rekenfouten+€20.000 schadevergoeding aan het slachtoffer en €1.600 boete. Daarbij, maak jij weken van meer dan 75 uur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Nee maar wel rekenfouten+€20.000 schadevergoeding aan het slachtoffer en €1.600 boete. Daarbij, maak jij weken van meer dan 75 uur?
Rekenfouten van 75 uur per week? Ik hoop niet dat je de loonadministratie doetNee maar wel rekenfouten
Tja, na zo,n opmerking trek je de aandacht. Dus ik wil je er fijntjes op wijzen dat de rekenfout niet 75 uur is maar 75 uur - arbeidsweek.Rekenfouten van 75 uur per week? Ik hoop niet dat je de loonadministratie doet
als ik goed lees moest hij die schadevergoedingen sowieso betalen. Dus de 2 jaar cel wordt omgezet naar 150 uur + 1.600 euro boete. Dat is een meevaller lijkt me zo.+€20.000 schadevergoeding aan het slachtoffer en €1.600 boete. Daarbij, maak jij weken van meer dan 75 uur?
Ik zie echt totaal het verband niet tussen beide zaken. Of bedoel jij Ali B. niet?Er is hoop voor Ali, van 2 jaar naar 150 uur..
Marokkaans international die schedelbreuk veroorzaakte ontsnapt aan celstraf in België
Ilias Chair kan opgelucht ademhalen. De international van Marokko, die actief is bij het Engelse QPR, heeft een werkstraf van 150 uur opgelegd gekregen naar aanleiding van een incident in 2020, toen Chair de schedel van een man brak met een steen.www.fcupdate.nl
Ik noteer t meteen even als ik ooit ambities heb loonadministratie te willen doen. Dat staat op het lijstje nadat ik het monster van Loch Ness heb gevonden en geleerd heb het Phoxy pak te dragen..Tja, na zo,n opmerking trek je de aandacht. Dus ik wil je er fijntjes op wijzen dat de rekenfout niet 75 uur is maar 75 uur - arbeidsweek.
Ik zie echt totaal het verband niet tussen beide zaken. Of bedoel jij Ali B. niet?
Your brain works in mysterious ways……Ali B. Kreeg toch ook 2 jaar? Gaat in hoger beroep etc dus heeft nog niks, netzo als die andere, kan zijn 2 jaar ook 150 uur worden, dus hoop enzo..
Ander land, andere misdaad….ach, details.Your brain works in mysterious ways……
Ja, maar daarmee is het doen voorkomen alsof er alleen sprake is van een werkstraf een foutieve voorstelling van zaken. Ben een beetje klaar met tendentieuze berichtgeving die door inspelen op de onderbuik morrelen aan de beginselen van de rechtsstaat. (Bedoel de pers, niet jij)Tja, na zo,n opmerking trek je de aandacht. Dus ik wil je er fijntjes op wijzen dat de rekenfout niet 75 uur is maar 75 uur - arbeidsweek.
als ik goed lees moest hij die schadevergoedingen sowieso betalen. Dus de 2 jaar cel wordt omgezet naar 150 uur + 1.600 euro boete. Dat is een meevaller lijkt me zo.
Your brain works in mysterious ways……
Ander land, andere misdaad….ach, details.
UhuYour brain works in mysterious ways……
Ik zie echt totaal het verband niet tussen beide zaken. Of bedoel jij Ali B. niet?
Iedereen wacht met spanning tot je het deeltIk zie het verband wel, maar laat ik dat voor de gemoedsrust maar voor me houden uhu
Niet om lullig te doen, maar waarom ben je hier eigenlijk nog als je vindt dat het forum en haar leden zo triest zijn enzo?Luchtigheid en wat sarcasme.. lastig op een ''serieus'' forum uhu
Niet om lullig te doen, maar waarom ben je hier eigenlijk nog als je vindt dat het forum en haar leden zo triest zijn enzo?
Ik vraag me af hoe veel irritatie een gezelligheidsforum eigenlijk waard is. Ik neem maar even een pauze.Niet iedereen gelukkig, maar met sommige dingen/topics of meningen geef ik die stempel graag af ja.
Ik vraag me af hoe veel irritatie een gezelligheidsforum eigenlijk waard is. Ik neem maar even een pauze.
Het is lekker weer. Even een terrasje pakken of iets. Even een breakIk vraag me af hoe veel irritatie een gezelligheidsforum eigenlijk waard is. Ik neem maar even een pauze.
Gozer, je post elke dag de meest domme dingen en toen je tijdelijk geblokkeerd was probeerde je met een hilversumaccount terug te komen. Je neemt niemand in de maling en als de Bondscoach - een van m’n favo forummers - weggaat vanwege jou, heb ik liever dat jij gebannd wordt voor the greater good.Als t zover komt dan moet je zeker kappen of dikke pauze nemen, dat het forum bij verrena niet is wat het ooit was blijft mijn mening. Maar das helaas ook een maatschappelijk probleem, wat ook doordrongen is op fora. Daarom ben ik er ook veel minder actief, het draait op de achtergrond, lees wat, reageer soms, negeer genoeg. Vroeger was het gewoon een automatisme z'n forum, nu kan ik er met gemak zonder.
Gozer, je post elke dag de meest domme dingen en toen je tijdelijk geblokkeerd was probeerde je met een hilversumaccount terug te komen. Je neemt niemand in de maling en als de Bondscoach - een van m’n favo forummers - weggaat vanwege jou, heb ik liever dat jij gebannd wordt voor the greater good.