Shownieuws

Prima uitzending met Teeuwen en die meiden van Halal.

Ik ook team Kelly. Ze is ook mooi ouder geworden.

Ohja, die uitzending was meer dan prima.
Dan hadden we t over iets anders :grin:

Shannen Doherty zat al vrij vroeg aan de plastische chirurgie volgens mij.
Moe(s)t ze zelf weten, maar ik vond dat allesbehalve mooi.

Ik vond Kelly vroeger sowieso een poppetje en was dus meer team Shannen (geen idee wat de naam van haar karakter was)

Daarna werd het interessanter. Charmed was ik team Alyssa

Dat is meestal zo.
Begrijp het wel. Zo mogen er niet ouder uitzien dan midden/eind 30, dus gaan ze sleutelen aan zichzelf. Zelden dat het er beter uit gaat zien.

Dat is meestal zo.
Begrijp het wel. Zo mogen er niet ouder uitzien dan midden/eind 30, dus gaan ze sleutelen aan zichzelf. Zelden dat het er beter uit gaat zien.
Ik vermoed dat het doorgaans vooral ijdelheid en onzekerheid betreft. Genoeg kale mannen en vrouwen die maatschappelijk én op het witte doek succesvol zijn.

Voor mannen ligt het anders. Vrouwen die niet meer yummie uitzien, is de markt beperkt.
Zeker. Mannen zijn ook gewoon visueler ingesteld. Vrouwen die indruk willen maken op een man, gaan zichzelf ook nog mooier maken. Zie je in de dierenwereld ook. Hoewel het daar ook regelmatig de mannetjes betreft. Maar dit so called grooming zie je dus veel vaker terugkomen. Maar het overgaan tot het verbouwen van zichzelf is hun eigen vrije keuze. Persoonlijk ben ik een voorstander van ‘aging with dignity’, maar dat vrouwen aan zich laten sleutelen en mannen haar laten implanteren vind ik te makkelijk om bij een industrie neer te leggen.

Ik vond Kelly vroeger sowieso een poppetje en was dus meer team Shannen (geen idee wat de naam van haar karakter was)

D'r karakter heet Brenda Walsh dacht ik.

Prima uitzending met Teeuwen en die meiden van Halal.

Ik ook team Kelly. Ze is ook mooi ouder geworden.
Tiffany Amber Thiessen speelde ook een seizoen in BH90210. Die was ook leuk! Ze was een nichtje van de Walshes, dacht ik.

Die zat al in Who’s the boss! ;)

Zeker. Mannen zijn ook gewoon visueler ingesteld. Vrouwen die indruk willen maken op een man, gaan zichzelf ook nog mooier maken. Zie je in de dierenwereld ook. Hoewel het daar ook regelmatig de mannetjes betreft. Maar dit so called grooming zie je dus veel vaker terugkomen. Maar het overgaan tot het verbouwen van zichzelf is hun eigen vrije keuze. Persoonlijk ben ik een voorstander van ‘aging with dignity’, maar dat vrouwen aan zich laten sleutelen en mannen haar laten implanteren vind ik te makkelijk om bij een industrie neer te leggen.
Ik deel je mening. Kan best nog een ingreep her en der begrijpen, maar heel vaak slaan mensen door en wordt het er echt niet beter op.
Mensen, met name vrouwen, in de film/tv industrie zijn voor een aanzienlijk deel afhankelijk van hun uiterlijk en zullen denk ik toch eerder richting ome chirurg gaan. Geen “kloddertje roze hier”, zoals bij Tante Til, maar een beetje filler hier, een beetje vetafzuiging daar”.

Ik deel je mening. Kan best nog een ingreep her en der begrijpen, maar heel vaak slaan mensen door en wordt het er echt niet beter op.
Mensen, met name vrouwen, in de film/tv industrie zijn voor een aanzienlijk deel afhankelijk van hun uiterlijk en zullen denk ik toch eerder richting ome chirurg gaan. Geen “kloddertje roze hier”, zoals bij Tante Til, maar een beetje filler hier, een beetje vetafzuiging daar”.
Rammstein heeft daar een leuk liedje over gemaakt :metal:

Er is hoop voor Ali, van 2 jaar naar 150 uur.. :love:

150 uur voor het breken van iemands schedel? Dat is nog geen 2 weken aan taakstraf? Lijkt me weinig

Terug
Bovenaan Onderaan