Shownieuws

Ali B. veroordeelt tot een onvoorwaardelijke gevangenisstraf van 2 jaar. Meneer gaat in beroep.

Ali B - Mijn Leven Is Mooi​

"....
Als je vraagt, hoe het met me gaat
Dan zeg ik het gaat goed, beter dan ooit
Maak je niet druk om mij
Want mijn leven, mijn leven is mooi
Maak je niet druk om mij

Ik zal niet klagen, ik vraag je niet om hulp
Ik red mezelf wel
Maak je niet druk om mij
Maak je niet druk om mij
Want mijn leven, mijn leven is mooi"

"Mooi" geweest waarschijnlijk. :rolleyes:

Nog meer shownieuws. De goorlappen van PowNed zijn op de vingers getikt door de Ombudsman.

Wat vinden ze het toch erg en wat is de verbazing groot binnen PowNed. Laat mij niet lachen. PowNed is een afgeleide van GeenStijl waar riooljournalistiek en ophitserij vanaf het begin al centraal staan.
Ach, de sneeuwvlokjes kunnen ook niks hebben. Zo gevoelig.. 😁

"De rechtbank oordeelt dat ook de verklaring van Ten Damme betrouwbaar is en dat er in dit geval wel sprake is van steunbewijs. Kort na het incident vertelde ze haar toenmalige vriend wat haar was overkomen. De rechtbank concludeert dat er in dit geval sprake is van een poging tot verkrachting en dat Ali B hier schuldig aan is."

Zijn veroordeling klopt vast want de rechter en dat team zullen het uitgezocht hebben.
Maar hier heb ik wat uitleg nodig, een verklaring van haar vriend is genoeg als bewijs?
Nemen ze ook mee dat een ex de vriend kan ophitsen?

"De rechtbank oordeelt dat ook de verklaring van Ten Damme betrouwbaar is en dat er in dit geval wel sprake is van steunbewijs. Kort na het incident vertelde ze haar toenmalige vriend wat haar was overkomen. De rechtbank concludeert dat er in dit geval sprake is van een poging tot verkrachting en dat Ali B hier schuldig aan is."

Zijn veroordeling klopt vast want de rechter en dat team zullen het uitgezocht hebben.
Maar hier heb ik wat uitleg nodig, een verklaring van haar vriend is genoeg als bewijs?
Nemen ze ook mee dat een ex de vriend kan ophitsen?
Nee, als steunbewijs. Vind de redenatie dat Ellen haar ex-vriend zou ophitsen om een belastende verklaring af te leggen tegen Ali B. niet de meest logische redenatie.

Voor verdere uitleg aangaande steunbewijs kan je best zelf even het wereldwijdeweb raadplegen.

Daarnaast, niet iedere verklaring geldt als steunbewijs, daardoor is een deel vd aanklachten niet berecht bij Ali B.

Nee, als steunbewijs. Vind de redenatie dat Ellen haar ex-vriend zou ophitsen om een belastende verklaring af te leggen tegen Ali B. niet de meest logische redenatie.
Ik dacht dat de aangifte gedaan werd toen ze nog samen waren, en Ik bedoel in het algemeen.
Als het geen ex is, misschien is de kans klein dat de vriend van het slachtoffer er in mee gaat maar het kan dus dan moet dat uitgezocht worden? maar hoe?
Bij een vechtpartij in een kroeg zullen vrienden elkaar ook opstoken en slecht praten over de tegenpartij. Ze zitten in hetzelfde team en zijn niet objectief? Steun bewijs moet ik me over inlezen

Ik dacht dat de aangifte gedaan werd toen ze nog samen waren, en Ik bedoel in het algemeen.
Als het geen ex is, misschien is de kans klein dat de vriend van het slachtoffer er in mee gaat maar het kan dus dan moet dat uitgezocht worden? maar hoe?
Bij een vechtpartij in een kroeg zullen vrienden elkaar ook opstoken en slecht praten over de tegenpartij. Ze zitten in hetzelfde team en zijn niet objectief? Steun bewijs moet ik me over inlezen
Opstoken en slecht praten over de tegenpartij geldt niet als steunbewijs. Is lastig om in een paar zinnen uit te leggen wat daar wel/niet onder valt. Maar als je rechtsspraak een beetje interessant vindt is het wel leuk om je ff in te verdiepen.

Of n narcist, gezien zijn gedragingen tijdens de zitting kan dat zeker niet uitgesloten worden.
Hij heeft toch n advocaat die m advies geeft? Het zou een stomme beslissing zijn. Tenzij ie het in de media helemaal gaat uitmelken. Ik zou eerder kiezen voor damage control, maargoed dat ben ik

Ik ben heel benieuwd naar jouw niet racistische uitleg van het plaatje.

Ali B
Altijd al een Vies mannetje gevonden
Bewezen verkrachter
Vast ook viezer dan wij denken en niet weten
-foto-

Man man man, racisme druipt er van af jeetje, moet mezelf gewoon bannen eigenlijk

Ali B
Altijd al een Vies mannetje gevonden
Bewezen verkrachter
Vast ook viezer dan wij denken en niet weten
-foto-

Man man man, racisme druipt er van af jeetje :rolleyes:
Slappe uitleg, en dat weet jij ook gewoon, maar speel vooral de vermoorde onschuld. Jammer dat mensen die graag de zweem van racisme opzoeken nooit de kloten hebben om er vooruit te komen dat ze het zo bedoelden. Wat dat betreft zijn het eigenlijk stuk voor stuk lafbekken en toetsenbordridders.

Terug
Bovenaan Onderaan