Shownieuws

Ik zie nog steeds heel veel ruimte voor interpretatie.

Dat mag je zien, ik zie ook veel, maar wat ik niet zie is racisme, waar sommige uiteraard (en altijd) over huilen :) Toen ik Marco B. Aan het bashen was kon dat en mocht alles, maar ojee als je mening hebt over een Marokkaan of iemand met kleur = automatische racisme ☠️🤮

Dat mag je zien, ik zie ook veel, maar wat ik niet zie is racisme, waar sommige uiteraard (en altijd) over huilen :) Toen ik Marco B. Aan het bashen was kon dat en mocht alles, maar ojee als je mening hebt over een Marokkaan of iemand met kleur = automatische racisme ☠️🤮
Een Marokkaan vergelijken met een geitenneuker is natuurlijk helemaal niet racistisch. :rolleyes:

Een Marokkaan vergelijken met een geitenneuker is natuurlijk helemaal niet racistisch. :rolleyes:

Hahaha leuk geprobeerd Kids, laat ff zien waar ik een Marokkaan vergelijk met geitennruker dan wijsneuzen. Ik wacht met smart nu, jullie leggen de Marokkannen link hier, ik praat over Ali, die best een Vies mannetje is of kan zijn en dus ook een geitenneuker ja.

Wie legt de link met Marokkanen? Lees je fucking berichten ff terug wijsneusjes voor je mij weer in her racistische hokje probeert te duwen :) leuk geprobeerd, dik gefaald. Maar probeert u het gerust ander x nogmaals 🙄

Hahaha leuk geprobeerd Kids, laat ff zien waar ik een Marokkaan vergelijk met geitennruker dan wijsneuzen. Ik wacht met smart nu, jullie leggen de Marokkannen link hier, ik praat over Ali, die best een Vies mannetje is of kan zijn en dus ook een geitenneuker ja.

Wie legt de link met Marokkanen? Lees je fucking berichten ff terug wijsneusjes voor je mij weer in her racistische hokje probeert te duwen :) leuk geprobeerd, dik gefaald. Maar probeert u het gerust ander x nogmaals 🙄
Eigenlijk snap ik zonder die gedachte heel jouw plaatje niet. Want wat bedoel je dan met die geiten? :shrug:

Eigenlijk snap ik zonder die gedachte heel jouw plaatje niet. Want wat bedoel je dan met die geiten? :shrug:

Ik praat soms echt kroatisch hier, IK + geiten = persoonlijk naar Ali B gericht, wat jankt men hier dan over racisme steeds. Mijn mening/grap over een viespeuk ( Ali ). En andere gaan dat linken aan Marokkanen 🤦🏻‍♂️ Wat hebben Marokkanen te maken met 1 Rotte appel ( Ali )? Bizar hoe vies en racistisch de gedachtegang van sommige huilebalken hier is en dan bijdehand doen en racisme in mijn schoenen willen schuiven 🤦🏻‍♂️

Het is gewoon een foto met een tekst met harde humor.

Dit betoog van Hans Teeuwen slaat de spijker op zijn kop.

Het kan wel of biet je humor zijn, maar het is en blijft een grap.

Zo! Het topic Shownieuws. Kende ik nog niet. Ik dacht: hier ben ik vast even veilig van verhitte toestanden over racisme et cetera. Maar nee...

Het is gewoon een foto met een tekst met harde humor.

Dit betoog van Hans Teeuwen slaat de spijker op zijn kop.

Het kan wel of biet je humor zijn, maar het is en blijft een grap.

Haha, Marokkanen geitenneukers! Maar een grapje hoor niet zo serieus nemen geitenneukers 😂😂😉

Met de mantel van humor is iedere verwerpelijke uitspraak te bedekken. Verschrikkelijke man trouwens, Hans Teeuwen.

Haha, Marokkanen geitenneukers! Maar een grapje hoor niet zo serieus nemen geitenneukers 😂😂😉

Met de mantel van humor is iedere verwerpelijke uitspraak te bedekken. Verschrikkelijke man trouwens, Hans Teeuwen.
Helemaal in het begin van zijn carrière vond ik hem best goed (samen met Roland Smeenk). Naar mijn idee is ie daarna alleen minder geworden.

Weltmeister Zwakke uitspraak, ik zeg ook niet dat Derksen achter de tralies moet voor zijn posts alleen dat ik de uitspraken racistisch vind. Dat hij die dingen schrijft moet hij zelf weten, wat ik ervan vind ook.

Weltmeister Zwakke uitspraak, ik zeg ook niet dat Derksen achter de tralies moet voor zijn posts alleen dat ik de uitspraken racistisch vind. Dat hij die dingen schrijft moet hij zelf weten, wat ik ervan vind ook.

1 foto, link jij aan ALLE marokkanen, en dan praat je over racisme? Of je bent zelf getraumatiseerd door Marokkanen of je bent zelf racistisch om die link te leggen tussen opmerking naar 1 iemand > die dan naar ELK Marokkaan te linken. Wel lievvvv dat je dan voor mij gaat praten, shit voor mij invult en mij dan racistisch maakt uiteraard :lmao: Echt, sommige mensen.. Grappen uithalen met 1 marokkaan betekent je haat ze allemaal :lmao: Weer wat geleerd vandaag pff

Ik vind het een hele wijze uitspraak. Was overigens vooral bedoeld als reactie op het 2e van je post mbt Teeuwen.

Terug
Bovenaan Onderaan