Selectie PSV: Algemeen

Van mij mag Gotze ook wel weg, heeft toch te weinig gebracht voor zijn status. Benfica is wel wat. :)

Het zou zoiets kunnen worden:

----------------------- Aankoop -------------------

--Aankoop -- Ramalho/Teze -- Aankoop -- Max/Mauro

------------ Aankoop ------ Aankoop -----------

---------------------- Veerman ----------------------

-- Madueke -------- De Jong -------- Gakpo --

Heel wat aankopen dus nodig. Mwene vind ik geen basis, Boscagli en Obispo ook niet. Evt. zou Guti nog op het middenveld kunnen als hij zo blijft spelen.

En dan moet je nog maar afwachten of het goede aankopen zijn. En zit je met een beginnende trainer. Wordt dus weer het zoveelste opbouwjaar.
 
Van mij mag Gotze ook wel weg, heeft toch te weinig gebracht voor zijn status. Benfica is wel wat. :)

Het zou zoiets kunnen worden:

----------------------- Aankoop -------------------

--Aankoop -- Ramalho/Teze -- Aankoop -- Max/Mauro

------------ Aankoop ------ Aankoop -----------

---------------------- Veerman ----------------------

-- Madueke -------- De Jong -------- Gakpo --

Heel wat aankopen dus nodig. Mwene vind ik geen basis, Boscagli en Obispo ook niet. Evt. zou Guti nog op het middenveld kunnen als hij zo blijft spelen.

En dan moet je nog maar afwachten of het goede aankopen zijn. En zit je met een beginnende trainer. Wordt dus weer het zoveelste opbouwjaar.
Ik vind Boscagli al meer basis dan Ramalho.
 
Een keeper en een spits hebben we al niet.
En dan ga je mogelijk vanuit de as ook nog eens Götze en Sangaré wegdoen.
4 nieuwe spelers die dan komen met allerlei vraagtekens.

Kansloos idee.
Neem die keren dat Schmidt besloot de as een vrije dag te geven. Tegen AZ was dat onder andere volgens mij, dan zie je hoe kansloos dat is op korte termijn wanneer de ploeg er meteen moet staan.

Zowel Götze als Sangaré moet je kost wat kost willen behouden.

(Kost wat kost is geen standaardtaal. Koste wat kost, is wel correct.)
 
Laatst bewerkt:
Vraag me echt af hoe je bij die 3-4 miljoen voor Zeefuik komt. Jota is van Sporting:shrug: Alleen Timber is realistisch.

Van alle vier is het meest waarscheinlijke dat daarva Obispo word verkocht/verhuurt.
Zeefuik transfermarkt 3.5 mil, en Jota is uitgeleend aan celtic maar eigendom van Benfica, check your facts mate.
 
Zahavi, Madueke, Vinicius, Romero, gakpo, bruma, Gotze, Sangare, Guti, Van ginkel (te oud voor vaste basiskracht) Max, Mvogo, Drommel zullen wss allen weggaan deze zomer.. Doan is ook onzeker. blijft niet veel over. 2 keepers, rechtsback voor of achter mwene want Sambo zal nog niet goed genoeg zijn? Zelfde verhaal met oppergard op links achter mauro?
Naast Veerman een nieuwe verdedigende middenvelder + reserve middenvelder want van ginkel alleen erachter is te weinig. Of is kjolo/saibari al goed genoeg?
Aanvallende middenvelders heb je alleen Doan (mits die blijft) en Ledezma.
Op linksvoor heb je niets meer. Antonisse uit jong is niet goed genoeg dus 1e en mss 2e linksvoor halen?
Op rechts is Bakayoko komende maar is die al goed genoeg voor n heel seizoen psv 1 dragen? Ik zou op rechts ook graag een routinier/oudere speler zien komen die afwisselt met bakayoko.
En de spits is helemaal mooi… nieuwe 1e, 2e en mss zelfs 3e spits nodig. Fofana kun je niet op bouwen..

Dus de kans zit erin dat maar liefst 13 spelers vertrekken en je zeker 11/12 nieuwe zult moeten aantrekken mits je niet veel wilt opvullen met jong psv spelers… Succes John en Marcel. Verras ons.
 
Zahavi, Madueke, Vinicius, Romero, gakpo, bruma, Gotze, Sangare, Guti, Van ginkel (te oud voor vaste basiskracht) Max, Mvogo, Drommel zullen wss allen weggaan deze zomer.. Doan is ook onzeker.
Drommel willen we kwijt, maar die zie ik niet gaan. Max, Bruma, Romero, Madueke en Gakpo lijken mij niet zeker, voor de laatste twee is de vraag ook of dat nodig is als Sangare goed verkocht kan worden
blijft niet veel over. 2 keepers, rechtsback voor of achter mwene want Sambo zal nog niet goed genoeg zijn? Zelfde verhaal met oppergard opnlibks achter mauro?
Zal zeker flink wat bij moeten,
Naast Veerman een nieuwe verdedigende middenvelder + reserve middenvelder want van ginkel alleen erachter is te weinig. Of is kjolo/saibari al goed genoeg?
Kjolo viel onder v Bommel al in, dat Schmidt die jongen er nooit echt bij heeft gehaald zegt genoeg
Aanvallende middenvelders heb je alleen Doan (mits die blijft) en Ledezma.
Op linksvoor heb je niets meer. Antonisse uit jong is niet goed genoeg dus 1e en mss 2e linksvoor halen?
Linksvoor is krap, ook in de jeugd.
Op rechts is Bakayoko komende maar is die al goed genoeg voor n heel seizoen psv 1 dragen? Ik zou op rechts ook graag een routinier/oudere speler zien komen die afwisselt met bakayoko.
Misschien een routinier die zowel links als rechts kan?
En de spits is helemaal mooi… nieuwe 1e, 2e en mss zelfs 3e spits nodig. Fofana kun je niet op bouwen..
Spits is heel belangrijk ja
Dus de kans zit erin dat maar liefst 13 spelers vertrekken en je zeker 11/12 nieuwe zult moeten aantrekken mits je niet veel wilt opvullen met jong psv spelers… Succes John en Marcel. Verras ons.
Inderdaad, op naar een goede (en hopelijk positief verrassende) transferperiode :PSV:
 
Drommel willen we kwijt, maar die zie ik niet gaan. Max, Bruma, Romero, Madueke en Gakpo lijken mij niet zeker, voor de laatste twee is de vraag ook of dat nodig is als Sangare goed verkocht kan worden

Zal zeker flink wat bij moeten,

Kjolo viel onder v Bommel al in, dat Schmidt die jongen er nooit echt bij heeft gehaald zegt genoeg

Linksvoor is krap, ook in de jeugd.

Misschien een routinier die zowel links als rechts kan?

Spits is heel belangrijk ja

Inderdaad, op naar een goede (en hopelijk positief verrassende) transferperiode :PSV:
Kun jij je een psv team herinneren wat zo onder handen genomen moet worden als dit? Ik niet.
 
Kun jij je een psv team herinneren wat zo onder handen genomen moet worden als dit? Ik niet.
Jaar dat Hiddink (?) begon was er ook aardig wat nieuw. Overigens doe jij zelf de aanname van 13 man, daar durf ik wel wat vraagtekens bij te plaatsen, wat ik dan ook deed in de vorige post.
 
Het is wel vaker dat we een hele metamorfose verwachten, maar dat valt achteraf bijna altijd mee. Als je naar de afgelopen 10 zomertransferwindows kijkt, dan zie je dat we meestal maar 2 of 3 spelers halen die direct in de basis staan. Dus opstellingen waar 6 nieuwe namen in staan, lijken me onrealistisch.
 
Laatst bewerkt:
Het is wel vaker dat we een hele metamorfose verwachten, maar dat valt achteraf bijna altijd mee. Als je naar de afgelopen 10 zomertransferwindows kijkt, dan zie je dat we meestal maar 2 of 3 spelers halen die direct in de basis staan. Dus opstellingen waar 6e nieuwe namen in staan, lijken me onrealistisch.
Nou, moet je komend seizoen naar Benfica kijken, met Roger 'wisselkoning' Schmidt ;)
 
Wat mij betreft hebben we 4 zwakke plekkken:

Keeper
Rechtsback (Mauro linksback)
Rechtsbuiten
Spits

Die moeten sowieso worden versterkt. Dan Gakpo en Sangare vertrekken maakt 6 mutaties in de basis. 5 als Madueke eindelijk eens fit blijft.
 
Wat mij betreft hebben we 4 zwakke plekkken:

Keeper
Rechtsback (Mauro linksback)
Rechtsbuiten
Spits

Die moeten sowieso worden versterkt. Dan Gakpo en Sangare vertrekken maakt 6 mutaties in de basis. 5 als Madueke eindelijk eens fit blijft.
Ik tel er meer.
Twee keepers (eerste plus backup)
Een extra cv
Links en rechtsback plus minimaal een back daarachter. (Mauro is eigenlijk geen back)
Vervangen Götze (die waarschijnlijk vertrekt) en Sangare (we hebben een grote verkoop nodig). Minimaal 2 middenvelders plus backups.
Spits. (Plus tweede spits).
Het liefst zie ik iedere positie dubbel bezet overigens.
 
Ik tel er meer.
Twee keepers (eerste plus backup)
Een extra cv
Links en rechtsback plus minimaal een back daarachter. (Mauro is eigenlijk geen back)
Vervangen Götze (die waarschijnlijk vertrekt) en Sangare (we hebben een grote verkoop nodig). Minimaal 2 middenvelders plus backups.
Spits. (Plus tweede spits).
Het liefst zie ik iedere positie dubbel bezet overigens.

Wat wel vrij zeker is is het vertrek van Sangare, dat we geen echte goeie spits, rechtsback en keeper hebben wat mij betreft. Verder kan er nog genoeg gebeuren maar is het minder zeker. Dan kom ik uit op onderstaande:
psv 1.PNG

Met als reserves:
En dan heb je nog Van Ginkel, Thomas over.

Doan zou ik graag als 1 van de vooruitgeschoven middenvelders zien; en voorin moet er met name meer kwaliteit en kwantiteit bij.
psv 2.PNG
 
Wat wel vrij zeker is is het vertrek van Sangare, dat we geen echte goeie spits, rechtsback en keeper hebben wat mij betreft. Verder kan er nog genoeg gebeuren maar is het minder zeker. Dan kom ik uit op onderstaande:
Bekijk bijlage 4546

Met als reserves:
En dan heb je nog Van Ginkel, Thomas over.

Doan zou ik graag als 1 van de vooruitgeschoven middenvelders zien; en voorin moet er met name meer kwaliteit en kwantiteit bij.
Bekijk bijlage 4547
Contract van Thomas loopt af.
 
Wat wel vrij zeker is is het vertrek van Sangare, dat we geen echte goeie spits, rechtsback en keeper hebben wat mij betreft. Verder kan er nog genoeg gebeuren maar is het minder zeker. Dan kom ik uit op onderstaande:
Bekijk bijlage 4546

Met als reserves:
En dan heb je nog Van Ginkel, Thomas over.

Doan zou ik graag als 1 van de vooruitgeschoven middenvelders zien; en voorin moet er met name meer kwaliteit en kwantiteit bij.
Bekijk bijlage 4547
Ginkel en Thomas zou ik ook weg doen. Beiden ook teveel blessures.
 
Ginkel en Thomas zou ik ook weg doen. Beiden ook teveel blessures.
Eens. Ik zou afscheid nemen van Van Ginkel,Thomas,Baumgartl,Luckassen,Doan,Zahavi,Vinicus,Bruma,Max. Van het trio Madueke/Gakpo/Sangare zou ik er 1 verkopen voor de centen. Guti houden. En Gotze ben ik nog niet helemaal over uit. Ik vind dat hij niet brengt wat hij zou moeten kunnen brengen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan