Selectie PSV: Algemeen

Iig Noa Lang (Marokkaanse (stief?)vader) en Saibari wellicht ook?
Noa heeft idd een Marokkaanse stiefvader, maar ik heb eigenlijk nooit iets van hem gezien wat hint op Islamitische praktijken. Andersom wel.

Hoeft niks te zeggen, uiteraard, ik ken ook niet-(nauwelijks)-Islamitische mensen die wel de Ramadan doen.

Saibari weet ik zeker.
 
+Bakoyoko heeft ouders uit Ivoorkust/Rwanda. Ook niet onwaarschijnlijk dat die ook de Ramadan in acht neemt.
 
Dacht dat hij in een interview met Maddy aangaf zelf bijbel te lezen enzo, sluit meedoen aan de ramadan niet uit, maar bevestigt wel de 2e categorie.

Zie ook onderstaande YT

Ja hij noemt zichzelf Christen volgens mij, heeft het er vaak over met Cody en Jordan afaik.

Maar goed, het maakt allemaal niet uit. Los van het feit dat veel spelers sowieso prima kunnen presteren tijdens de Ramadan, is Noa zelf waarschijnlijk niet eens fit om te spelen :S:
 
Afijn, de interland break komt ons nu wel goed uit denk ik. Heel fris oogde het allemaal niet meer, en er zijn heel wat spelers die nu extra rust kunnen pakken.

Wie zijn er allemaal op pad met hun land? Schouten, Veerman, Benitez, Pepi, Dest, Tillman, Baka, Chucky?
 
Terug
Bovenaan Onderaan