Selectie PSV: Algemeen

Een middenveld met Veerman en Timber is denk ik niet slecht, zit veel voetbal in. Maar daar moet dan nog wel een fysiek sterke ervaren middenvelder bij. Type leider. Gotze is dat niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het is moeilijk te voorspellen hoe de selectie van komend seizoen eruit gaat zien maar dat er een grote verbouwing aankomt lijkt wel duidelijk.
Het aantal spelers dat mogelijk vertrekt is enorm en daarbuiten is er veel behoefte aan door selecteren en versterken van de selectie.

Zeker vertrek:
Zahavi, Thomas, Vinicius, Mvogo

T.e.a.b.:
Drommel, Bruma

Verkopen voor de juiste prijs:
Sangaré (30mil), Gakpo (35+mil), Doan (8mil), Madueke (20mil), Götze (4mil)
Van bovenstaande spelers zullen er zeker een aantal blijven en indien er al goed verkocht is moet dat ook. Mijn voorkeur zou dan ook zijn om slechts één sterkhouder (Sangaré of Gakpo) te verkopen.

De selectie zou er dan ongeveer zo uit kunnen zien:

Keeper: Aankoop / Aankoop
LB: Mauro / Max
CV1: Boscagli / Obispo
CV2: Ramalho / Teze
RB: Aankoop / Mwene
CVM: Gutierrez / Aankoop
LM: Gotze / aankoop
RM: Veerman / Ledezma
LB: Aankoop / Doan / Bruma
SP: Aankoop / Romero
RB: Madueke / Vertessen / Bakayoko

De dikgedrukte aankopen moeten er meteen staan en dus van voldoende kwaliteit zijn.
Liever geen geblesseerde uitgerangeerde tweedehandsjes maar talentvolle spelers met al enkele jaren ervaring. Als dit al lukt dan nog kan de verdediging een kwaliteitsimpuls gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
contract tot medio 2022 (dus sowieso weg):
Zahavi
Mvogo (huur)
Thomas
Vinicius (huur)
Luckassen

Contract tot medio 2023 (laatste zomerverkoopmogelijkheid, of verlengen)
Bruma
Van Ginkel
Guti
Romero

Delanghe
Müller

De twee vetgedrukte mogen wat mij betreft verlengd worden, ik heb nog steeds vertrouwen in Maxi.
 
contract tot medio 2022 (dus sowieso weg):
Zahavi
Mvogo (huur)
Thomas
Vinicius (huur)
Luckassen

Contract tot medio 2023 (laatste zomerverkoopmogelijkheid, of verlengen)
Bruma
Van Ginkel
Guti
Romero

Delanghe
Müller

De twee vetgedrukte mogen wat mij betreft verlengd worden, ik heb nog steeds vertrouwen in Maxi.
Moet Götze niet in het tweede rijtje erbij, luckassen ook vrees ik?
En vini is toch 2-jaar huur?
 
Moet Götze niet in het tweede rijtje erbij, luckassen ook vrees ik?
En vini is toch 2-jaar huur?
Heb gekeken op transfermarkt, daar staat Luckassen tot 2022, Götze tot 2024. Vini dacht ik ook da t 2 jaars huur was, maar dat gaan we zien. Gaan ook geruchten dat ze m terug willen halen en verkopen.
 
Het is moeilijk te voorspellen hoe de selectie van komend seizoen eruit gaat zien maar dat er een grote verbouwing aankomt lijkt wel duidelijk.
Het aantal spelers dat mogelijk vertrekt is enorm en daarbuiten is er veel behoefte aan door selecteren en versterken van de selectie.

Zeker vertrek:
Zahavi, Thomas, Vinicius, Mvogo

T.e.a.b.:
Drommel, Bruma

Verkopen voor de juiste prijs:
Sangaré (30mil), Gakpo (35+mil), Doan (8mil), Madueke (20mil), Götze (4mil)
Van bovenstaande spelers zullen er zeker een aantal blijven en indien er al goed verkocht is moet dat ook. Mijn voorkeur zou dan ook zijn om slechts één sterkhouder (Sangaré of Gakpo) te verkopen.

De selectie zou er dan ongeveer zo uit kunnen zien:

Keeper: Aankoop / Aankoop
LB: Mauro / Max
CV1: Boscagli / Obispo
CV2: Ramalho / Teze
RB: Aankoop / Mwene
CVM: Gutierrez / Aankoop
LM: Gotze / aankoop
RM: Veerman / Ledezma
LB: Aankoop / Doan / Bruma
SP: Aankoop / Romero
RB: Madueke / Vertessen / Bakayoko

De dikgedrukte aankopen moeten er meteen staan en dus van voldoende kwaliteit zijn.
Liever geen geblesseerde uitgerangeerde tweedehandsjes maar talentvolle spelers met al enkele jaren ervaring. Als dit al lukt dan nog kan de verdediging een kwaliteitsimpuls gebruiken.
We krijgen Baumgartl ook terug nog. Die mag ook meteen weg. Max wat mij betreft ook.
 
Pffff :ROFL:

Whats new.. dit bericht had zo'n beetje iedere pot geplaatst kunnen worden. Heerlijk dat roulatie systeem..
 
Wel Kjolo, geen Saibari. Opvallend.
Die is geblesseerd. (tenminste in de laatste wedstrijd van Jong PSV stond hij als geblesseerd opgegeven)
Was sowieso leuk lijstje geblesseerden: Saibari,Oppegard,Fofana,v/dBlaak,Sambo,Antonisse.
Tel daar in het 1e: Obispo,Thomas,Ramalho,Vertessen,Boscagli,Mwene bij op....dan heb je echt een waslijst man.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk dat het veel zegt dat Zahavi emotioneel is na deze laatste thuiswedstrijd. Het laat mij zien dat er een hecht team staat dat trots is om voor PSV te spelen. Dat vind ik ook een compliment aan Schmidt, hij heeft ervoor gezorgd dat het elftal weer echt een team is dat er vol voor gaat. Onder Van Bommel straalden spelers uit dat ze blij waren als ze hun laatste pot hadden gespeeld.
 
Ik denk dat het veel zegt dat Zahavi emotioneel is na deze laatste thuiswedstrijd. Het laat mij zien dat er een hecht team staat dat trots is om voor PSV te spelen. Dat vind ik ook een compliment aan Schmidt, hij heeft ervoor gezorgd dat het elftal weer echt een team is dat er vol voor gaat. Onder Van Bommel straalden spelers uit dat ze blij waren als ze hun laatste pot hadden gespeeld.
De sfeer in het team is goed. Die indruk krijg ik ook. En de laatste thuiswedstrijd is altijd bijzonder natuurlijk
 
Ben heel erg benieuwd wat er aan kwaliteit gehaald gaat worden en wat we kwijt gaan raken. Ik ben bang dat Ajax een betere trainer haalt en Feyenoord die al had. Als zij ook nog eens beter gaan inkopen, vrees ik dat die 2 rechtstreekse CL-plaatsen volgend seizoen wederom aan onze neus voorbijgaan. Onze scouting oogt echt bijzonder zwak. Sangaré was een goeie, verder kwam alles of uit de koker van Schmidt of was eigen jeugd. Ben er nog niet zo gerust op.
 
Ben heel erg benieuwd wat er aan kwaliteit gehaald gaat worden en wat we kwijt gaan raken. Ik ben bang dat Ajax een betere trainer haalt en Feyenoord die al had. Als zij ook nog eens beter gaan inkopen, vrees ik dat die 2 rechtstreekse CL-plaatsen volgend seizoen wederom aan onze neus voorbijgaan. Onze scouting oogt echt bijzonder zwak. Sangaré was een goeie, verder kwam alles of uit de koker van Schmidt of was eigen jeugd. Ben er nog niet zo gerust op.
Het seizoen is nog niet voorbij en je bent nu al in de paniekstand?
 
Terug
Bovenaan Onderaan