Selectie PSV: Algemeen

Ik ben vooral benieuwd of Gakpo blijft of goed vervangen kan worden. Hij is dit seizoen toch wel uitgegroeid tot de belangrijkste man van PSV imo.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Het seizoen is nog niet voorbij en je bent nu al in de paniekstand?
Hehe, valt mee hoor. Ik zie alleen al jaren dat zogenaamde topsportklimaat niet bij PSV. Dat begint bij een goede organisatie. En die zie ik niet, al kan ik niet echt in de keuken kijken. De resultaten en wat we wél zien, suggereren in ieder geval te weinig visie en plan. Dat baart zorgen. Geen paniek.
 
Ik ben vooral benieuwd of Gakpo blijft of goed vervangen kan worden. Hij is dit seizoen toch wel uitgegroeid tot de belangrijkste man van PSV imo.
We hebben Bergwijn en Depay ook goed vervangen. We zijn er creatief genoeg voor denk ik.
 
Na een beetje gescout te hebben ga ik me eraan wagen om een team en formatie neer te zetten, hoe onrealistisch ook.
In het rood de nieuwe spelers, transfervrij, huren of met een 1-jarig contract die we goedkoop kunnen halen.

Trezeguet Batshuayi Doan/Madueke
(Vertessen) (Ben Diaz) (Bakayoko)


Mauro - Veerman - Seri/Witsel - M-Niles
(Oppegard)-(Ledezma)-(Ruiz-Atil)(Mwene)

Saiss Ramalho Teze
(Obispo) (Boscagli) (Seelt/VD Blaak)


Mvogo
(Delanghe)
 
Laatst bewerkt:
Na een beetje gescout te hebben ga ik me eraan wagen om een team en formatie neer te zetten, hoe onrealistisch ook.
In het rood de nieuwe spelers, transfervrij, huren of met een 1-jarig contract die we goedkoop kunnen halen.

Trezeguet Batshuayi Doan/Madueke
(Vertessen) (Ben Diaz) (Bakayoko)


Mauro - Veerman - Seri/Witsel - M-Niles
(Oppegard)-(Ledezma)-(Ruiz-Atil)(Mwene)

Saiss Ramalho Teze
(Obispo) (Boscagli) (Seelt/VD Blaak)


Mvogo
(Delanghe)

Ik knipperd, als ontzettende nitwit, uiteraard even bij de naam Trezeguet.
 
Heel benieuwd naar de transferperiode. Hopelijk kunnen we versterken in kwaliteit maar ook in kwantiteit, beide is nodig.

Keeper: 2 nieuwe wat mij betreft; tijd voor frisse start op goal. Mvogo mag evt. de 2e zijn maar dat accepteert hij wss niet.
Achterin:
  • Een extra centrale verdediger nodig; 4 is onvoldoende is gebleken.
  • Daarnaast een basis rechtsback voor Mwene
  • Links Mauro en Max wat mij betreft prima, waarvan we Max ook mogen verkopen en dan vervangen.
Middenveld:
  • Alles aan doen om Sangare te behouden wat mij betreft, en anders zeker een fysiek sterke vervanger
  • Voor Gotze geldt wat mij betreft het zelfde, houden en anders vervangen door een zeer creatieve nr 10. Denk dat Ruud met punt naar voren gaat spelen
  • Verder vind ik deze linie best ok eigenlijk, hier missen we wel aanvulling vanuit Jong, dus 2 grote talenten zijn daar wel nodig ook gezien kwantiteit
Voorin: Daar moet echt veel kwaliteit bij
  • Bakayoko, Vertessen en Madueke voor rechts
  • 2 nieuwe spitsen nodig naast Maxi. Vinicius en Zahavi weg. Een ervaren spits ala De Jong en een talent ala Zirkzee
  • Op links Gakpo behouden, anders vervangen maar daar moet ook meer kwaliteit achter. En dan zoals Gakpo achter Bergwijn klaar stond. Bruma verkopen; en Doan is voor alle posities op aanval en middenveld backup.
 
Dit seizoen hebben 21 verschillende spelers gescoord, dat is het hoogste aantal verschillende doelpuntenmakers ooit in de Eredivisie. Nu weten we meteen welke titel Schmidt wilde pakken
 
Ben benieuwd hoe hij op die modelletjes komt. Statistiek is interessant maar een beetje uitleg hoe hij er toe komt mag wel
Heb je ook naar de grafiek van Guti gekeken? Ook erg interessant, maar wat je zegt komt dan ook als eerst bij mij naar boven
 
Heb je ook naar de grafiek van Guti gekeken? Ook erg interessant, maar wat je zegt komt dan ook als eerst bij mij naar boven
Ja, heb best een stukje gescrolled. Ik vraag me toch af hoe het komt dat Guti nu ineens zo goed presteert. Of beter: zo lang onder zijn kunnen
 
Terug
Bovenaan Onderaan