Selectie PSV: Algemeen

Daar ben ik het niet mee eens...van wat ik van Arzani op het afgelopen WK gezien heb, is het een groot talent en die mag best verder rijpen bij PSV onder de leiding van zijn voormalige "mentor" Van Bommel.
Tsja, is hij nu beter dan Malen oid? En kan het uit dat hij daar gaat spelen in plaats van de spelers die we naar nu hebben? En wat voor signaal stuur je die jonge jongens?
 
Hoe gaat het er uit zien dit seizoen?


goal: Zoet(Room)

linksbackAngelino(?), centraal:4gever(Luckassen/Obispo)
rechtsback: Dumfries (?) centraal:Schwaab(Isimat)


Vm: Hendrix (Luckassen)
L: Pereiro (Mauro)
R: Rosario (Ramselaar)

L: Lozano (Gakpo)
R: Bergwijn (Malen)
Spits: De Jong (Romero)

Wie zijn de reserve backs?links: Viergever of Luckassen?

Waar spelen die 2 Ex Peccers?
 
Hoe gaat het er uit zien dit seizoen?


goal: Zoet(Room)

linksbackAngelino(?), centraal:4gever(Luckassen/Obispo)
rechtsback: Dumfries (?) centraal:Schwaab(Isimat)


Vm: Hendrix (Luckassen)
L: Pereiro (Mauro)
R: Rosario (Ramselaar)

L: Lozano (Gakpo)
R: Bergwijn (Malen)
Spits: De Jong (Romero)

Wie zijn de reserve backs?links: Viergever of Luckassen?

Waar spelen die 2 Ex Peccers?

Goal: Zoet/Room

RB: Dumfries (Teze/Luckassen)
RCV: Schwaab (Sainsbury/Luckassen)
LCV: Viergever (Isimat/Obispo)
LB: Angelino (Viergever)

VM: Hendrix (Rosario/Rigo/Luckassen)
CM: Thomas (Rosario/Ramselaar/Rigo)
CAM: Pereiro (Mauro jr./Lundqvist)

LA: Lozano (Malen/Gakpo)
SP: de Jong (Romero)
RA: Bergwijn (Malen/Gudmundsson)

Zoiets denk ik?
 
RCV: Schwaab (Sainsbury/Obispo/Viergever/Hendrix/Rosario/Angelino/Teze/Dumfries/Rosario/Thomas/Lundqvist/Rigo/Mauro/Pereiro/De Jong/Lozano/Bergwijn/Malen/Gakpo/Van Bommel/geblesseerde Schwaab/Zoet/Jeugdspeler van O7/Mart van den Heuvel/De koffiejuffrouw/Die dikke met dat fototoestel/Dan maar met 10 man/Luckassen)

Zo
 
De selectie is vandaag wezen paintballen.
De lol op het veld, het werken voor elkaar. Ergens bekruipt mij het 'de vriendschap... die vergeet je niet' gevoel.... wie weet kan Mark net zo'n hecht collectief smeden als Hiddink destijds.
 
De selectie is vandaag wezen paintballen.
De lol op het veld, het werken voor elkaar. Ergens bekruipt mij het 'de vriendschap... die vergeet je niet' gevoel.... wie weet kan Mark net zo'n hecht collectief smeden als Hiddink destijds.

En Cocu de afgelopen jaren...
 
We hebben de afgelopen 2 weken Ryan Thomas gehaald en Sainsbury. Thomas schijnt een lichte spierblessure te hebben en ik verwacht hem dus aanstaande dinsdag tegen Bate nog niet bij de selectie. Wel hoop ik dat hij zaterdag tegen PEC minimaal een kwartier mag meespelen. Wat de verdediging betreft hebben we zelf mogen aanschouwen wat de kwaliteit van Viergever als CV is....matig....is Sainsbury dan nog slechter? Is Isimat dan nog slechter...? Wanneer krijgen zij een kans om de plek van Viergever op te vullen..?? Ook Sainsbury wil ik tegen PEC graag minimaal een kwartier in actie zien. En tot slot geldt dat ook voor de spitspositie. Luuk dicht wel gaten, maar in eerste instantie is hij spits en voor die functie vind ik hem onderhand, gezien de afgelopen 2 jaar,niet meer geschikt. Vreemd eigenlijk dat Mark hem juist tot 1e aanvoerder benoemd heeft...het was veel verstandiger geweest om Zoet, die altijd een basisplaats heeft, 1e aanvoerder te maken. Nu krijgt Mark gedonder als hij zijn 1e aanvoerder op de bank laat plaatsnemen en dat vervolgens wekenlang volhoudt. Dat wordt het dilemma van Mark tot zeker de winterstop, tenzij Luuk ineens wel minimaal 10 doelpunten tot de winterstop weet te maken. Zo niet, dan gaat het gemor toenemen van bankzitters die graag op zijn positie hun talenten willen etaleren. En dat gemor kan leiden tot onvrede en dreigen met transfer naar clubs die wel veel meer speelminuten beloven. Ik vind dat Mark gauw de knoop moet doorhakken en Romero serieuze kansen moet geven ipv op de bank houden of hele korte invalbeurten, terwijl Luuk keer op keer kansen verprutst, omdat hij niet meer scherp is als spits.
 
Die aanvoerdersband hangt als een molensteen om de Jong zijn nek. Valt me zwaar tegen van MVB dat hij dat niet op voorhand al inzag.
Ook wel een gebrek aan karakter van onze spits als hij daar niet mee om kan gaan.
 
Die aanvoerdersband hangt als een molensteen om de Jong zijn nek. Valt me zwaar tegen van MVB dat hij dat niet op voorhand al inzag.
Ook wel een gebrek aan karakter van onze spits als hij daar niet mee om kan gaan.
Denk dat het niets met aanvoerdersband te maken heeft maar aan gebrek aan kwaliteit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan