RAZINHO
Trainer Coach
Dat weet ik niet, maar als beiden woonachtig zijn in Afrika, zou dat best een mogelijkheid zijn om direct of indirect te scouten voor PSV.Hebben die beiden dan zelf nog veel binding met Afrika?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Dat weet ik niet, maar als beiden woonachtig zijn in Afrika, zou dat best een mogelijkheid zijn om direct of indirect te scouten voor PSV.Hebben die beiden dan zelf nog veel binding met Afrika?
Of Nii LampteyHeeft PSV nog goede contacten met Kalusha en Kone? Die zouden als ambassadeur voor PSV op zoek kunnen gaan naar talenten in Afrika.
Precies die als (en heb zelf ff niet de tijd om te googlen)Dat weet ik niet, maar als beiden woonachtig zijn in Afrika, zou dat best een mogelijkheid zijn om direct of indirect te scouten voor PSV.
En ook Savio konden we niet krijgen. Die konden we aleen huren.Daar moet je wel een opening in hebben. Kijken welke oud spelers of scouts wij kunnen regelen die daar al wat hebben lopen, dat zou dan een mooi begin zijn. Ik ben het wel helemaal eens dat we daar meer moeten gaan zoeken, want als het grootste Braziliaanse talent die wij (half) kunnen krijgen Savio is, dan moeten we ook breder gaan kijken.
Nou, ik wil m niet direct cancelen, maar dit geeft wel sterke twijfels.En dit is het laatste wat ik over Kalusha lees: De ethische commissie van de wereldvoetbalbond FIFA heeft Kalusha Bwalya voor twee jaar geschorst. De 54-jarige Zambiaan zou in het verleden giften hebben aangenomen van Mohamed Bin Hammam, de Qatarees die in 2011 in opspraak raakte.
Ik vind het vooral geinig dat de FIFA een ethische commissie heeft.Nou, ik wil m niet direct cancelen, maar dit geeft wel sterke twijfels.
En dat er dus zaken zijn die kennelijk wel te ver gaan.Ik vind het vooral geinig dat de FIFA een ethische commissie heeft.
Vooral voor degenen die kritiek uiten op de FIFA.Ik vind het vooral geinig dat de FIFA een ethische commissie heeft.
Klopt, zijn grotendeels namen die wij ook hadden kunnen bedenken. Bij Feyenoord zie je wel echt de hand van de scouting terug in de aankopen en daar is Arnesen verantwoordelijk voor omdat hij die van scratch heeft opgebouwd. Dat is trouwens die meneer die in RvC PSV zat en blijkbaar nog ambities had als TD aangezien hij daarna in België heeft gewerkt en bij Feyenoord. En bovendien in het grijs verleden niet bepaald onsuccesvol is geweest. Maar men koos liever John de Jong.Dit blijft toch wel een zorgwekkend onderdeel van onze club. Als je alle transfers van de laatste jaren bekijkt dan zijn het bijna allemaal spelers waarbij je geen scouts nodig hebt. We willen en moeten creatief zijn als club, dan zou je hier toch veel meer van moeten verwachten?
egawegawegawega
Frozen ooit gezien?Klopt, zijn grotendeels namen die wij ook hadden kunnen bedenken. Bij Feyenoord zie je wel echt de hand van de scouting terug in de aankopen en daar is Arnesen verantwoordelijk voor omdat hij die van scratch heeft opgebouwd. Dat is trouwens die meneer die in RvC PSV zat en blijkbaar nog ambities had als TD aangezien hij daarna in België heeft gewerkt en bij Feyenoord. En bovendien in het grijs verleden niet bepaald onsuccesvol is geweest. Maar men koos liever John de Jong.
Elsa-modus!!!Frozen ooit gezien?![]()
Hoe is het afgelopen met die jongens op de lijst met Xavi?![]()
De toekomst van Oranje: twintig grote talenten van Nederland anno 2023
Net als in voorgaande jaren zet de NOS, met hulp van meerdere deskundigen uit het Nederlandse jeugdvoetbal, twintig grote talenten onder de 20 jaar op een rij.nos.nl