Scouting - Algemeen & Beleid

Hoe is het afgelopen met die jongens op de lijst met Xavi?
Staat een link in artikel. Maar veel talenten hebben het uiteindelijk niet waargemaakt, geeft nog maar eens aan hoe moeilijk het is om het te maken in topsport. Maar dit geeft wel inzicht in de grootste talenten op dit moment. Ik zou zeggen die verdediger van Heracles gauw oppikken.
 
Staat een link in artikel. Maar veel talenten hebben het uiteindelijk niet waargemaakt, geeft nog maar eens aan hoe moeilijk het is om het te maken in topsport. Maar dit geeft wel inzicht in de grootste talenten op dit moment. Ik zou zeggen die verdediger van Heracles gauw oppikken.
Aha, dat zag ik niet. Weinig grote sterren, maar veel aardige voetballers er tussen. De meeste spelen bij een aardige club.
 
Bij VP hebben ze het over Ounahi, dat die goed bij een van de top drie clubs hier in NL zou passen. Volgens mij loopt die uit zijn contract? Zou als PSV zijnde zeker een lijntje uitgooien naar deze geweldenaar. # Retro
Lag voor her oprapen na het wk toen ie bij Angers speelde. Staat nu tot 2027 onder contract bij Marseille. Heeft zich inmiddels ook in de basis gespeeld, dus denk niet meer haalbaar. Zonde, in mijn ogen beste Marokkaanse voetballer
 

Ik zag ooit Romario spelen tegen AZ voor de beker en toen dacht ik: ‘Hé, kijk nou eens. Dit wordt een hele grote.’ Dat zei ik toen op de tribune tegen de mensen om me heen.

Later won hij met Brazilië de wk en speelde hij bij Barca…Romario de Soesa nog wat...heb ik ontdekt.
 
Laatst bewerkt:
Bord op schoot scouting
Jongens uit de onze eigen competitie: waarschijnlijk weinig aanpassingsproblemen maar de vraag is natuurlijk of ze het niveau halen. Natuurlijk zijn we pareltjes misgelopen door niet te durven met van Dijk, van der Ven, Reijnders, vul maar aan….
Stewart kijkt graag rond bij de buren, wij natuurlijk ook. Noem daarom 3 spelers die je zou oppikken uit de Nederlandse competitie.

Mijn rijtje: Nick Olij, Sparta (GK, 4 milj), Philip Sandler, NEC (CV, 2,5 milj), Osame Sahraoui, Heerenveen (LB, 8 milj),
Met tussen de haakjes de huidige waarde volgens TM.
Slagingskans van deze 3: 2 van de 3. schat ik zo
 
Pavlidis, Steijn, Flamingo.
Flamingo en Steijn direct halen. Flamingo gaat sowieso nog erg groeien als speler en speelt erg goed en verzorgd voetbal bij Utrecht. Steijn heeft hele goeie cijfers als het op goals aankomt. Nou has Til dat ook maar dit blijven gewoon nuttige spelers die uit het niets kunnen verrassen.
 
Minteh, Brobbey en….en…euh…en…Wellenreuther

Uit het buitenland: Verbruggen, Kökcu en Atakan Karazor (een Stuttgart-discipel van Mislintat)

Dan hou ik uiteraard rekening met het vertrek van Veerman, Benitez, Drommel, Ramalho en Baka
 
1#:Van Gassel> Drommel, Naast een goede eredivisie keeper, gewoon een spontane guy die zijn verantwoordelijkheid pakt. in mijn ogen een ideale 2e keeper.
2#:Steijn > Till, Ik vind Till een leuke speler, een onopvallende speler (positief) maar Europees red hij het niet.. Steijn zou europees mischien wel die 12 man kunnen worden.. (mischien ook niet)
3#: -
 
Bord op schoot scouting
Jongens uit de onze eigen competitie: waarschijnlijk weinig aanpassingsproblemen maar de vraag is natuurlijk of ze het niveau halen. Natuurlijk zijn we pareltjes misgelopen door niet te durven met van Dijk, van der Ven, Reijnders, vul maar aan….
Stewart kijkt graag rond bij de buren, wij natuurlijk ook. Noem daarom 3 spelers die je zou oppikken uit de Nederlandse competitie.

Mijn rijtje: Nick Olij, Sparta (GK, 4 milj), Philip Sandler, NEC (CV, 2,5 milj), Osame Sahraoui, Heerenveen (LB, 8 milj),
Met tussen de haakjes de huidige waarde volgens TM.
Slagingskans van deze 3: 2 van de 3. schat ik zo
Olij is gewoon weer terug op aarde dit seizoen. Degelijke keeper. Lijkt mij onvoldoende voor PSV.

Sändler zou goed iedereen, want hij is vaker geblesseerd dan fit.

Sahraoui lijkt me interessant.
 
Nou als we dan aan de lijstjes gaan…

Koki Saito, Flamingo, Blokzijl en Van Bommel. Önal, Ro-Zangelo Daal, Ouaissa, Valente voor de toekomst.
Sahraoui is ook een kanshebber, maar is best duur. En als je dan toch in Nederland scout…

En natuurlijk Sandler… wat een topper in de bekerfinale.

Uit het buitenland: absoluut Debast halen.
Verder kijken in Brazilië voor een nieuwe Tank.
 
Laatst bewerkt:
Nou als we dan aan de lijstjes gaan…

Koki Saito, Flamingo, Blokzijl en Van Bommel. Önal, Ro-Zangelo Daal, Ouaissa, Valente voor de toekomst.
Sahraoui is ook een kanshebber, maar is best duur. En als je dan toch in Nederland scout…

Uit het buitenland: absoluut Debast halen.
Verder kijken in Brazilië voor een nieuwe Tank.
Paar interessante voorstellen. Ik dacht dat Flamingo ouder was maar hij is slechts 21, zit nog rek in maar of hij goed genoeg is?
Van Bommel, twijfels. Leuke speler, maar ik weet niet of hij goed genoeg is. Word van de zomer pas 20 zie ik, dus hij kan ook nog een stuk beter worden.
Debast vind ik te traag.
Sahraoui us interessant maar ik heb hem niet genoeg zien spelen. Drioech had ik graag gezien, misschien nog steeds maar dan voor minder geld vanwege zijn zware blessure. Die andere ken ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan