Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Paar interessante voorstellen. Ik dacht dat Flamingo ouder was maar hij is slechts 21, zit nog rek in maar of hij goed genoeg is?
Van Bommel, twijfels. Leuke speler, maar ik weet niet of hij goed genoeg is. Word van de zomer pas 20 zie ik, dus hij kan ook nog een stuk beter worden.
Debast vind ik te traag.
Sahraoui us interessant maar ik heb hem niet genoeg zien spelen. Drioech had ik graag gezien, misschien nog steeds maar dan voor minder geld vanwege zijn zware blessure. Die andere ken ik niet.
Als de wies wiedeweerga Kwakman ophalen van AZ.
Als de wies wiedeweerga aankondigen dat Bosz blijft.
Ligt eraan hoeveel salaris hij wil hebben, voor mij hoeft niet kost wat kost om hem te halen.Het schijnt dat PSV zich wil versterken met Davinson Sanchez....zou ik wel toejuichen. Hij is 27 jaar, heeft erg veel ervaring (Ajax, Spurs en Galatasaray en international van Colombia).
Debast....krijgt toch regelmatig kritiek en voldoet blijkbaar niet aan DE sturende verdediger die we dringend nodig hebben.Debast heb je wel zien spelen? Die is zeker niet de snelste, maar staat vaak juist opgesteld, zodat hij dat minder nodig heeft. Maar snap de kritiek zeker we.
Driouech vind ik geen psv niveau. Verwacht niet hij er nog een paar stapjes bovenop kan.
Zou hem helemaal niet willen zien komen. Heeft helemaal niks meer laten zien na 1 goed seizoen Ajax en kost een godsvermogen.Ligt eraan hoeveel salaris hij wil hebben, voor mij hoeft niet kost wat kost om hem te halen.
Scouting, medische staf, technische staf. Waar wil je beginnen?Geen idee hoe de scouting loopt op dit moment, maar aan de selectie te zien onvoldoende.
Misschien maar eens tegen het licht houden… of ligt het aan de TD die niet luistert en z’n eigen netwerk opzoekt…
Geen fuck aan gedaan sinds we misschien 6 jaar geleden al tot de conclusie waren gekomen dat deze eens flink wat aandacht moest gaan krijgen.Geen idee hoe de scouting loopt op dit moment, maar aan de selectie te zien onvoldoende.
Misschien maar eens tegen het licht houden… of ligt het aan de TD die niet luistert en z’n eigen netwerk opzoekt…