J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Nogmaals? Ben je dat pad wel eens opgegaan dan? Lijkt me vermoeiend om constant de boel te wantrouwen.Aangaande de KNVB is er bij jou wel degelijk sprake van wantrouwen, maar ik ga dat pad niet nogmaals op.
Nogmaals? Ben je dat pad wel eens opgegaan dan? Lijkt me vermoeiend om constant de boel te wantrouwen.Aangaande de KNVB is er bij jou wel degelijk sprake van wantrouwen, maar ik ga dat pad niet nogmaals op.
Nee, de discussie die aantoont dat er wel degelijk sprake is van wantrouwen. Al dan niet gevoed door een misplaats gevoel van achtergesteld zijn van PSV.Nogmaals? Ben je dat pad wel eens opgegaan dan? Lijkt me vermoeiend om constant de boel te wantrouwen.
Dat vind jij.Aangaande de KNVB is er bij jou wel degelijk sprake van wantrouwen, maar ik ga dat pad niet nogmaals op.
Aantoonbaar gezwets.Dat vind jij.
Ik vind van niet.
Helaas ga je nooit in op argumenten die ik geef waarom controle essentieel is.
Of het de KNVB, onze overheid of Poetin in het Kremlin betreft.
Wie niets te verbergen heeft schuwt transparantie nimmer.
De minister. De minister president is alleen verantwoordelijk voor algemene zaken.Een Jip en Janneke versimpeling inderdaad. Werkende ambtenaren daar zijn niet verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de wetgeving. Uiteindelijk is de minister president eindverantwoordelijk.
Ik denk meer z'n verdienmodel beschermen.![]()
Nijhuis laat Gözübüyük links liggen en neemt eigen besluit: ‘Loop niet weg’
www.voetbalzone.nl
Je kan zeggen wat je wil over Nijhuis, maar ik vind dit wel karakter tonen.
Ah, blij dat ik niet als enige zo cynisch denk.Ik denk meer z'n verdienmodel beschermen.
Bv Nijhuis vs bv Serdar..Ik denk meer z'n verdienmodel beschermen.
Ja, geweldig dat er tenminste nog eén scheidsrechter in Zeist verantwoording durft af te leggen voor zijn daden.![]()
Nijhuis laat Gözübüyük links liggen en neemt eigen besluit: ‘Loop niet weg’
www.voetbalzone.nl
Je kan zeggen wat je wil over Nijhuis, maar ik vind dit wel karakter tonen.
Je denkt realistisch. Nijhuis is net zo narcistisch als Serdar. Uiteindelijk is het enige wat ze interesseert is hoe populair ze denken te zijn. Het cynisme is dus volledig terecht.Ah, blij dat ik niet als enige zo cynisch denk.
Niet mijn type, maar kennelijk is er dus een markt voor.
Ik vind de zelfspot wel grappig.Niet mijn type, maar kennelijk is er dus een markt voor.
Zeker, maar jammer dat mijn grap je kennelijk ontgingIk vind de zelfspot wel grappig.
Yep, solly!!Zeker, maar jammer dat mijn grap je kennelijk ontging![]()
Ja, dat staat hem wel weer goed.Ik vind de zelfspot wel grappig.
Een beetje zelfspot misstaat toch niemand?Ja, dat staat hem wel weer goed.
Zeker Ik had het echter bij hem niet verwachtEen beetje zelfspot misstaat toch niemand?![]()