Der Jaufe

Internationale Legende
Nogmaals? Ben je dat pad wel eens opgegaan dan? Lijkt me vermoeiend om constant de boel te wantrouwen.
Nee, de discussie die aantoont dat er wel degelijk sprake is van wantrouwen. Al dan niet gevoed door een misplaats gevoel van achtergesteld zijn van PSV.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Aangaande de KNVB is er bij jou wel degelijk sprake van wantrouwen, maar ik ga dat pad niet nogmaals op.
Dat vind jij.
Ik vind van niet.
Helaas ga je nooit in op argumenten die ik geef waarom controle essentieel is.
Of het de KNVB, onze overheid of Poetin in het Kremlin betreft.
Wie niets te verbergen heeft schuwt transparantie nimmer.

Der Jaufe

Internationale Legende
Dat vind jij.
Ik vind van niet.
Helaas ga je nooit in op argumenten die ik geef waarom controle essentieel is.
Of het de KNVB, onze overheid of Poetin in het Kremlin betreft.
Wie niets te verbergen heeft schuwt transparantie nimmer.
Aantoonbaar gezwets.

Mikasa

Internationale Legende
Een Jip en Janneke versimpeling inderdaad. Werkende ambtenaren daar zijn niet verantwoordelijk voor bijvoorbeeld de wetgeving. Uiteindelijk is de minister president eindverantwoordelijk.
De minister. De minister president is alleen verantwoordelijk voor algemene zaken.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie

Je kan zeggen wat je wil over Nijhuis, maar ik vind dit wel karakter tonen.
Ja, geweldig dat er tenminste nog eén scheidsrechter in Zeist verantwoording durft af te leggen voor zijn daden.
En daardoor meer begrip te kweken voor eventuele fouten.

Een prettige constatering dat iemand niet meedoet met dat achterkamertjesgedoe van Dick van Egmond en de zijnen.
Al zal hij, net als destijds de bekwame en open en eerlijke Mario van der Ende die ook niet van slijmen en stiekem gedoe hield, geen carriere meer maken binnen de zo gesloten voetbalbond.
Veel bazen - overal helaas - houden niet van kritiek of spiegels om zelf in te kijken.

Internationaal mocht hij - wegens te kritische houding? - al niet meer fluiten zoals de meer "meegaande" heren nog wel mogen van de KNVB.
Die , volgens Gozubuyuk liever de weg van de UEFA en FIFA volgt.
Dus nog minder transparantie voortaan?

Wie niets te verbergen heeft heeft ook niets tegen transparantie dunkt me.
Hulde , Bas Nijhuis, voor dit besluit.

J.B.

Grootste PSV-kenner 2022
Ah, blij dat ik niet als enige zo cynisch denk.
Je denkt realistisch. Nijhuis is net zo narcistisch als Serdar. Uiteindelijk is het enige wat ze interesseert is hoe populair ze denken te zijn. Het cynisme is dus volledig terecht.

Derksen

Aanvoerder
Eindbaas van het jaar gewoon :lmao::lmao::lmao::lmao:

c84684d14ff6d9f42b39c9e1756f2b84.png

Bovenaan Onderaan