Dit is toch het schoolvoorbeeld van een complottheorie? Dan laat ik de speculaties en whataboutisms waarmee je posts doordrenkt zijn nog even buiten beschouwing. Ik vind het apart dat je dat zelf niet ziet..
Eenmalig zal ik nog op je reageren hoe zinloos dat ook moge zijn.

Als ik refereer aan de merkwaardige reactie van NOS Studio Sport om na de samenvatting van Feyenoord-PSV waar ene Makkelie en zijn VAR een wanprestatie van jewelste hebben geleverd slechts een interviewtje uit te zenden waarin de situatie in Iran besproken wordt dan is er niets vreemds aan het woord dubieus , noch als het om de arbitrage van die middag gaat noch wat in dit geval de media betreft.

Dat jij hier een schoolvoorbeeld van complottheorie in ziet zegt alles over jou en helemaal niets over mij. Ik ben niet verantwoordelijk voor jouw hersenspinsels of voor jouw regelmatige op de man gerichte aanvallen.
Jij, die ooit onze huis ajacieden " uit plaatsvervangende schaamte "excuses maakte omdat onze integere coach Roger Schmidt zich terecht boos had gemaakt om een ander dubieus arbitraal optreden. Zeker bedoeld om neutraal:ROFL: over te komen.

Richt je calimero pijlen maar gauw op Ruud en Luuk, want die hebben het gewaagd om - in m.i. nog veel te bedekte termen maar dat begrijp ik in hun geval -kritiek te leveren op de arbitrage in de Kuip.
Foei, hoe durven ze.

Zo, dat was het wat mij betreft.
Met jou discussieer ik pas verder als je je lijstje hebt ingeleverd met al de keren dat in het VAR tijdperk Ajax en Feyenoord opzichtig benadeeld werden en puntverlies leden in hun topduels tegen het van dat alles profiterende PSV.
 
Laatst bewerkt:
Eenmalig zal ik nog op je reageren hoe zinloos dat ook moge zijn.
Jammer dat je de enige keer dat je reageert (wat een eer, ik voel me zeer speciaal) wederom een tantrum neerplempt zonder antwoord te geven op mijn vraag.
 
Jammer dat je de enige keer dat je reageert (wat een eer, ik voel me zeer speciaal) wederom een tantrum neerplempt zonder antwoord te geven op mijn vraag.
Hij heeft wel gelijk in de meeste dingen. Ook ik vind dat de var veel fouten maakt, niet alleen bij psv(kijk eens naar nec). Ook ik vind dat bij fey en aja, te vaak beslissing balen die veel discussie opleveren die in hun voordeel zijn, en dat Zeist dat weer recht praat of zich excuseert. Geen complot voor mij, dat niet. Maar jij bent wel erg naïef in deze voetbalwereld
 
Hij heeft wel gelijk in de meeste dingen. Ook ik vind dat de var veel fouten maakt, niet alleen bij psv(kijk eens naar nec). Ook ik vind dat bij fey en aja, te vaak beslissing balen die veel discussie opleveren die in hun voordeel zijn, en dat Zeist dat weer recht praat of zich excuseert. Geen complot voor mij, dat niet. Maar jij bent wel erg naïef in deze voetbalwereld
Kritiek is wat anders dan doorslaan in complottheorieën die suggereren dat de nos zogenaamd zaken bewust in de doofpot stoppen. Kritiek heb ik ook zat. Maar dat was de vraag niet.
 
Lijkt me de enig juiste benadering als iemand nooit inhoudelijk reageert en wel steeds de persoon afzeikt. Genoeg daarover.

Je hebt gelijk dat een lijstje van de KNVB zelf over goede en foute VAR ingrepen iets heeft van "wij van wc eend vinden ..."en dus subjectief is.
Maar in elk geval had je toendertijd nog enig zicht op wat zich daar in Zeist afspeelde.

Als Dick van Egmond in mei 2019 op de KNVB site vertelt dat hij de beste VAR beslissingen van het hele seizoen die bij Ajax-PSV vond dan weet je eigenlijk al genoeg.
De VAR die niet ingreep toen Lozano tot tweemaal toe door Blind gevloerd werd en daarmee PSV de kans op een vroege voorsprong ontnam en later toen Ajax op apegapen lag wel een penalty opdrong aan Bjorn Kuipers toen Neres stervende zwaan speelde na een tikje van Schwaab. Daarmee aangevend dat voetbal beschouwd wordt als een contactsport maar niet gedurende de hele wedstrijd.

Later hoorden we nog dat Ajacieden volgens de KNVB geen rood verdienen als ze met niet genoeg intensiteit trachten het been van een op de grond liggende tegenstander te breken.
Door dit soort uitlatingen konden we in elk geval zien dat men probeerde recht te praten wat krom is , op het belachelijke af.

Het laatste wat Zeist nog naar buiten bracht las ik in het AD meen ik ruim 1 jaar geleden; over een half seizoen had de VAR 98 keer ingegrepen waarvan 86 keer correct.
Dit is op talloze manieren uit te leggen en roept vele vragen op, maar helaas pindakaas, daar heeft niemand blijkbaar iets mee te maken.

En van de journalisten, analisten en anderen in de media hoeven we ook niets te verwachten.
Die vinden alles blijkbaar okay en vertrouwen iedereen tegenwoordig op hun blauwe ogen.
Niemand, ik herhaal niemand die ook maar enige poging doet om een wat transparanter beleid binnen de KNVB te krijgen.
De NOS heeft zelfs een nieuwe truc om dubieuze arbitrage in de doofpot te krijgen; niet met of nu dat niet meer mag over de scheidsrechter praten maar gaan lullen over b.v. de politieke situatie in Iran.

Tot transparantie in Zeist ingeburgerd is, moeten we zelf maar een beetje bijhouden wat er straks nog allemaal uitgemiddeld zou moeten worden.;)
Om me dan maar te wenden tot (blijkbaar) mijn "alter ego". Jammer dat sommige mensen blijkbaar de mededeling hierover door Bacchus niet serieus kunnen nemen en dat minimaal 1 van ons al lang als forumlid geschrapt zou zijn als we echt een "alter ego" waren.

Op dit moment verwacht ik helemaal niets van transparantie vanuit Zeist, aangezien 1 van de slechtste scheidsrechters uit het verleden (Van Egmond) daar leiding geeft aan het scheidsrechterskorps.
Nog los van het gegeven dat ik ook niets verwacht van een scheidsrechterskorps, dat eigenlijk volledig aan verjonging en vernieuwing (nee, niet Kooij en van Eijk ;)) toe is, dat nog jaren mag teren op het gegeven dat ze een contract met de KNVB hebben en wekelijks wanprestaties mogen blijven leveren hiervoor zonder dat degradatie aan de orde is.
Welke scheidsrechter is als laatste uit de elite groep van de scheidsrechters gedegradeerd (gestopt in het geval van Kuijpers telt niet mee)?

Het zegt genoeg dat er wekelijks wanprestaties plaats mogen blijven vinden en dat er nog steeds niemand (blijkbaar, ik hoor het graag als ik ongelijk heb) degradeert terug naar de groep scheidsrechters daaronder. Sterker nog, ik denk dat dit contractueel niet eens is toegestaan omdat dan de verdiensten van de betreffende scheidsrechter ook omlaag zouden moeten en dat mag niet in de huidige arbeidswetgeving.

Met je voorbeelden hierboven heb je uiteraard gelijk, maar niet iedereen kan dit blijkbaar op waarde schatten en zeuren dan over een ogenschijnlijke complottheorie.
Misstanden benoemen staat blijkbaar gelijk aan complottheorie voor sommigen en dat zegt meer over hen dan over de aangereikte voorbeelden.
 
Om me dan maar te wenden tot (blijkbaar) mijn "alter ego". Jammer dat sommige mensen blijkbaar de mededeling hierover door Bacchus niet serieus kunnen nemen en dat minimaal 1 van ons al lang als forumlid geschrapt zou zijn als we echt een "alter ego" waren.

Op dit moment verwacht ik helemaal niets van transparantie vanuit Zeist, aangezien 1 van de slechtste scheidsrechters uit het verleden (Van Egmond) daar leiding geeft aan het scheidsrechterskorps.
Nog los van het gegeven dat ik ook niets verwacht van een scheidsrechterskorps, dat eigenlijk volledig aan verjonging en vernieuwing (nee, niet Kooij en van Eijk ;)) toe is, dat nog jaren mag teren op het gegeven dat ze een contract met de KNVB hebben en wekelijks wanprestaties mogen blijven leveren hiervoor zonder dat degradatie aan de orde is.
Welke scheidsrechter is als laatste uit de elite groep van de scheidsrechters gedegradeerd (gestopt in het geval van Kuijpers telt niet mee)?

Het zegt genoeg dat er wekelijks wanprestaties plaats mogen blijven vinden en dat er nog steeds niemand (blijkbaar, ik hoor het graag als ik ongelijk heb) degradeert terug naar de groep scheidsrechters daaronder. Sterker nog, ik denk dat dit contractueel niet eens is toegestaan omdat dan de verdiensten van de betreffende scheidsrechter ook omlaag zouden moeten en dat mag niet in de huidige arbeidswetgeving.

Met je voorbeelden hierboven heb je uiteraard gelijk, maar niet iedereen kan dit blijkbaar op waarde schatten en zeuren dan over een ogenschijnlijke complottheorie.
Misstanden benoemen staat blijkbaar gelijk aan complottheorie voor sommigen en dat zegt meer over hen dan over de aangereikte voorbeelden.
D'r zit een verschil tussen de misstanden aankaarten en stelselmatig beweren dat PSV bewust wordt benadeeld. Neem aan dat jij dat subtiele verschil toch ook wel ziet?
 
Leuk allemaal. De vraag is nog steeds hoe je 3 punten kan toekennen aan psv in de Kuip als de rode kaart niet gegeven was. Geef ons even een inkijkje in deze theorie..
Dan moet je deze vraag ook stellen aan alle forummers die ons van Ajax hadden laten winnen wanneer de bal over de lijn was afgefloten.
 
Hij heeft wel gelijk in de meeste dingen. Ook ik vind dat de var veel fouten maakt, niet alleen bij psv(kijk eens naar nec). Ook ik vind dat bij fey en aja, te vaak beslissing balen die veel discussie opleveren die in hun voordeel zijn, en dat Zeist dat weer recht praat of zich excuseert. Geen complot voor mij, dat niet. Maar jij bent wel erg naïef in deze voetbalwereld
Dan zijn we het dus helemaal eens. Ook ik geloof niet in een complot maar constateer voor de rest hetzelfde als jij hier vernoemt.
Oke, verkeerd begrepen! Excuus
Je hoeft geen excuses te maken aan de man die ook jou op het verkeerde spoor tracht te zetten.
Hij zou dat zelf aan o.a ronaldinho van PSV en mij moeten doen voor de valse beschuldigingen aan ons adres over zogenaamde dubbele accounts.
Zoals de waard is vertrouwt hij zijn gasten.
En was het maar gebleven bij die onzin en aanvallen op de man gericht van toedertijd al.
Om me dan maar te wenden tot (blijkbaar) mijn "alter ego". Jammer dat sommige mensen blijkbaar de mededeling hierover door Bacchus niet serieus kunnen nemen en dat minimaal 1 van ons al lang als forumlid geschrapt zou zijn als we echt een "alter ego" waren.

Op dit moment verwacht ik helemaal niets van transparantie vanuit Zeist, aangezien 1 van de slechtste scheidsrechters uit het verleden (Van Egmond) daar leiding geeft aan het scheidsrechterskorps.
Nog los van het gegeven dat ik ook niets verwacht van een scheidsrechterskorps, dat eigenlijk volledig aan verjonging en vernieuwing (nee, niet Kooij en van Eijk ;)) toe is, dat nog jaren mag teren op het gegeven dat ze een contract met de KNVB hebben en wekelijks wanprestaties mogen blijven leveren hiervoor zonder dat degradatie aan de orde is.
Welke scheidsrechter is als laatste uit de elite groep van de scheidsrechters gedegradeerd (gestopt in het geval van Kuijpers telt niet mee)?

Het zegt genoeg dat er wekelijks wanprestaties plaats mogen blijven vinden en dat er nog steeds niemand (blijkbaar, ik hoor het graag als ik ongelijk heb) degradeert terug naar de groep scheidsrechters daaronder. Sterker nog, ik denk dat dit contractueel niet eens is toegestaan omdat dan de verdiensten van de betreffende scheidsrechter ook omlaag zouden moeten en dat mag niet in de huidige arbeidswetgeving.

Met je voorbeelden hierboven heb je uiteraard gelijk, maar niet iedereen kan dit blijkbaar op waarde schatten en zeuren dan over een ogenschijnlijke complottheorie.
Misstanden benoemen staat blijkbaar gelijk aan complottheorie voor sommigen en dat zegt meer over hen dan over de aangereikte voorbeelden.
Geheel eens dat het raar is dat Dick van Egmond die in najaar 1998 PSV- de Graafschap uit de hand liet lopen door meerdere blunders waaronder het uit het veld sturen van onze huidige coach ( ik hoor hem nog zeggen na afloop "ik weet zeker dat ik goed zit", de KNVB seponeerde de belachelijke kaart uiteraard want Ruud had niets verkeerds gedaan ) baas is in Zeist.
Daar hoort eerder een topscheidsrechter als Mario van der Ende te zitten die - toen al - een jaar geen Feyenoord mocht fluiten van de politie omdat hij ernstig bedreigd werd vanuit Rotterdam.
Hij was erg goed en eerlijk en durfde een Feyenoord speler in een duel met PSV van het veld te sturen. Blijkbaar was hij echter te kritisch zoals nu een Bas Nijhuis en dan kun je het wel vergeten in dat gesloten bastion.
Voorts heb je m.i. volkomen gelijk dat het sowieso een complexe en ongewenste situatie is dat scheidsrechters qua verdiensten afhankelijk zijn van beoordeling door KNVB mensen, waarbij hun reputatie die mede door de media tot stand komt een grote rol speelt.
Mijn pleidooi om topwedstrijden door buitenlandse topscheidsrechters -type Collina - te laten fluiten vindt om mij onbekende redenen geen gehoor. Dan schakel je meteen ongewenste beinvloeding deels uit.
Voor je laatste alinea heb ik niets dan lof. De spijker op de kop.(Y)
D'r zit een verschil tussen de misstanden aankaarten en stelselmatig beweren dat PSV bewust wordt benadeeld. Neem aan dat jij dat subtiele verschil toch ook wel ziet?
Dat er eén hier leugens verkoopt zij dan maar zo.

Vervelend wordt het wel als anderen die valse onzin gaan overnemen.
Als jij, net als ieder ander die er in geinteresseerd is even de moeite neemt om hier terug te lezen wat ik op de vorige pagina heb gepost zie je daar slechts - door niemand beantwoorde - vragen en een aantal opmerkingen die te maken hebben met op zijn minst vreemd en/of dubieus te noemen voorvallen.

Dat geleuter over zogenaamde complottheorie is van hetzelfde zielige karakter als toen Rene van der Gijp in zijn hetze tegen Manolev destijds door alsmaar dezelfde onzin te blijven herhalen voldoende medestanders- ik noem ze papegaaien - vond om de reputatie van de voortreffelijke prof , rechtsback van PSV en Bulgaars international te vernietigen.

Mag ik hopen dat jij je niet aan gaat sluiten bij iemand die medeforummers keer op keer afzeikt en/of vals beschuldigt?
 
Vervelend wordt het wel als anderen die valse onzin gaan overnemen.
Als jij, net als ieder ander die er in geinteresseerd is even de moeite neemt om hier terug te lezen wat ik op de vorige pagina heb gepost zie je daar slechts - door niemand beantwoorde - vragen en een aantal opmerkingen die te maken hebben met op zijn minst vreemd en/of dubieus te noemen voorvallen.

Dat geleuter over zogenaamde complottheorie is van hetzelfde zielige karakter als toen Rene van der Gijp in zijn hetze tegen Manolev destijds door alsmaar dezelfde onzin te blijven herhalen voldoende medestanders- ik noem ze papegaaien - vond om de reputatie van de voortreffelijke prof , rechtsback van PSV en Bulgaars international te vernietigen.

Mag ik hopen dat jij je niet aan gaat sluiten bij iemand die medeforummers keer op keer afzeikt en/of vals beschuldigt?
Best vent, heb ik jouw naam genoemd? Als jij niet in die categorie valt waarom dan deze reactie op mijn post?
 
Best vent, heb ik jouw naam genoemd? Als jij niet in die categorie valt waarom dan deze reactie op mijn post?
Sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat. Ik meende instemmende duimpjes te hebben gezien van jou als ik weer eens het complotgelul over me heen kreeg.
Als reden voor deze misvatting moet ik helaas opgeven dat ik me inmiddels gruwelijk erger aan het eindeloze gezeik van J.B. over complotten en calimero.
Waartegen mensen met meer fatsoen en respect voor een andere mening dan de hunne - het overgrote deel toch op dit voor de rest plezierige forum -m.i. best eens vaker mogen ageren.
Ik kan hem negeren maar ben verder machteloos tegen cyberpesten.
Maar je hebt gelijk dat je mijn naam niet noemde.
Mijn excuses dus.
 
Sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat. Ik meende instemmende duimpjes te hebben gezien van jou als ik weer eens het complotgelul over me heen kreeg.
Och heden, hou je daar een logboek van bij ofzo? Heb ff teruggekeken maar laatste like, wat ging over wie waarvoor verantwoordelijk is binnen een ambtelijke organisatie is reeds 2 maanden geleden. Dan nog, het verbanden leggen tussen likes op een post van een ander en de post die ik vandaag plaats is weer bijzonder.
Als reden voor deze misvatting moet ik helaas opgeven dat ik me inmiddels gruwelijk erger aan het eindeloze gezeik van J.B. over complotten en calimero.
Waartegen mensen met meer fatsoen en respect voor een andere mening dan de hunne - het overgrote deel toch op dit voor de rest plezierige forum -m.i. best eens vaker mogen ageren.
Ik kan hem negeren maar ben verder machteloos tegen cyberpesten.
Maar je hebt gelijk dat je mijn naam niet noemde.
Mijn excuses dus.
Fair enough
 
Sorry als ik dat verkeerd heb ingeschat. Ik meende instemmende duimpjes te hebben gezien van jou als ik weer eens het complotgelul over me heen kreeg.
Als reden voor deze misvatting moet ik helaas opgeven dat ik me inmiddels gruwelijk erger aan het eindeloze gezeik van J.B. over complotten en calimero.
Waartegen mensen met meer fatsoen en respect voor een andere mening dan de hunne - het overgrote deel toch op dit voor de rest plezierige forum -m.i. best eens vaker mogen ageren.
Ik kan hem negeren maar ben verder machteloos tegen cyberpesten.
Maar je hebt gelijk dat je mijn naam niet noemde.
Mijn excuses dus.
Je zegt dat je niet in complotten gelooft, maar tegelijkertijd gooi je over alles wat je zegt (onbedoeld?) een complotsausje heen. Daarvan kun je vinden wat je wil, maar het is wel wat je doet.
 
Als reden voor deze misvatting moet ik helaas opgeven dat ik me inmiddels gruwelijk erger aan het eindeloze gezeik van J.B. over complotten en calimero.
Een cohesie of samenhang zien tussen knvb pers etc om psv klein te houden noemen we een complot. Ik kan er niets anders van maken. Jij bent verantwoordelijk voor de inhoud van jouw posts dus als jij wijst op een complot ben ik daar niet voor verantwoordelijk.
Het verbaast me dat je dat zelf niet ziet. Tenzij je vergeet in de onsamenhangende jungle van speculaties wat je zelf hebt gepost. Dat kan natuurlijk ook..
 
Een cohesie of samenhang zien tussen knvb pers etc om psv klein te houden noemen we een complot. Ik kan er niets anders van maken. Jij bent verantwoordelijk voor de inhoud van jouw posts dus als jij wijst op een complot ben ik daar niet voor verantwoordelijk.
Het verbaast me dat je dat zelf niet ziet. Tenzij je vergeet in de onsamenhangende jungle van speculaties wat je zelf hebt gepost. Dat kan natuurlijk ook..
Zonder complot kun je toch ook denken dat er in de randstad meer voetbalfans heeft, meer media genereert wat een bepaald beeld creëert en onbewust mensen bepaalde partijen voordeel biedt. Dat beeld ondersteunt voor mij wel het idee dat PSV iets te vaak aan het kortste eind trekt bij de arbitrage of vroeger de tuchtcommissie.
 
Zonder complot kun je toch ook denken dat er in de randstad meer voetbalfans heeft, meer media genereert wat een bepaald beeld creëert en onbewust mensen bepaalde partijen voordeel biedt. Dat beeld ondersteunt voor mij wel het idee dat PSV iets te vaak aan het kortste eind trekt bij de arbitrage of vroeger de tuchtcommissie.
Dat idee heb ik eigenlijk niet. Obispo bijvoorbeeld had wat mij betreft langer geschorst mogen worden dan nu het geval was. Ik vond het eigenlijk best coulant als ik eerlijk ben. Dat Telegraaf vaker over Ajax schrijft is opzich ook wel duidelijk. De Groninger courant zal eerder schrijven over Groningen denk ik zo.. allemaal logisch.

Maargoed. Dat was mijn punt eigenlijk niet. De suggestie dat knvb media en arbitrage in donkere kamertjes schijnen te plannen hoe ze psv klein kunnen houden roept vergelijkingen op met een zekere Thierry B. En Willem E. die ene Klaus Schwab verweten de pandemie in scène te hebben gezet om het volk te onderdrukken. In principe is dit vergelijkbaar.
 
Dan moet je deze vraag ook stellen aan alle forummers die ons van Ajax hadden laten winnen wanneer de bal over de lijn was afgefloten.
Dat is een goeie.
Liever nog zag ik de vraag gesteld wanneer Ajax op die manier van PSV verloren heeft of een Gozubuyuk penalty tegen kreeg in de Kuip.
Ik herinner me alleen een belachelijke penalty die die club van Makkelie meekreeg tegen Utrecht in 2016. Gelukkig moesten ze toen nog naar de Graafschap.;)

Je zegt dat je niet in complotten gelooft, maar tegelijkertijd gooi je over alles wat je zegt (onbedoeld?) een complotsausje heen. Daarvan kun je vinden wat je wil, maar het is wel wat je doet.
Complete onzin.
Ik heb het woord nooit gebruikt, geloof er niet in en ben niet verantwoordelijk voor de hersenkronkels die J.B. voortdurend doet raaskallen over een complot of calimero zodra ik beargumenteerde kritiek uit op zaken die Mikasa hierboven ook keurig benoemt.

Eén voorbeeld, tientallen kan ik er ook geven als je wil , na al die jaren;
Als ik meld dat in het begin van deze eeuw 5x ( vijfmaal ) zoveel PSVers als Ajacieden op grond van de door Jack van Gelder van de NOS uitgezonden en naar de aanklager gestuurde tv beelden geschorst zijn, dan is dat geen complottheorie maar een feit.

En wat is er mis met mijn nooit beantwoorde vraag om meer transparantie als de voetbalbond niets te verbergen heeft? Welk sausje wil je daar nog over gooien? Zelfs om zoiets wordt er op de man gespeeld door het enige forumlid dat ik inmiddels negeer die dat kennelijk doet in de hoop dat er hier geen fatsoenlijke discussie kan ontstaan over zoiets belangrijks.

Zonder complot kun je toch ook denken dat er in de randstad meer voetbalfans heeft, meer media genereert wat een bepaald beeld creëert en onbewust mensen bepaalde partijen voordeel biedt. Dat beeld ondersteunt voor mij wel het idee dat PSV iets te vaak aan het kortste eind trekt bij de arbitrage of vroeger de tuchtcommissie.
Geheel juiste conclusie die ieder weldenkend en welwillend, niet bevooroordeeld mens zou moeten kunnen trekken. :)
 
Complete onzin.
Ik heb het woord nooit gebruikt, geloof er niet in en ben niet verantwoordelijk voor de hersenkronkels die J.B. voortdurend doet raaskallen over een complot of calimero zodra ik beargumenteerde kritiek uit op zaken die Mikasa hierboven ook keurig benoemt.
Je mag het onzin vinden, maar dit soort uitspraken moet je dan gewoon niet doen:
De NOS heeft zelfs een nieuwe truc om dubieuze arbitrage in de doofpot te krijgen; niet met of nu dat niet meer mag over de scheidsrechter praten maar gaan lullen over b.v. de politieke situatie in Iran.
Dit is niet gewoon het weergeven van feiten, dit is het overgieten van een statement (scheidsrechters praten niet over dubieuze momenten) met een complotsausje (de NOS verzint een truc om het in de doofpot te krijgen). Dan moet je niet verontwaardigd zijn als je er reactie op krijgt.

Eén voorbeeld, tientallen kan ik er ook geven als je wil , na al die jaren;
Als ik meld dat in het begin van deze eeuw 5x ( vijfmaal ) zoveel PSVers als Ajacieden op grond van de door Jack van Gelder van de NOS uitgezonden en naar de aanklager gestuurde tv beelden geschorst zijn, dan is dat geen complottheorie maar een feit.
Een feit zonder onderbouwing is geen feit. En aangezien we de afgelopen jaren ontzettend veel mensen 'feiten' hebben horen roepen zonder onderbouwing die allemaal naar een complot wezen, is het niet zo gek dat dat nu ook gebeurt.
En wat is er mis met mijn nooit beantwoorde vraag om meer transparantie als de voetbalbond niets te verbergen heeft? Welk sausje wil je daar nog over gooien? Zelfs om zoiets wordt er op de man gespeeld door het enige forumlid dat ik inmiddels negeer die dat kennelijk doet in de hoop dat er hier geen fatsoenlijke discussie kan ontstaan over zoiets belangrijks.
Er is hier al honderd keer op gereageerd dat niemand hier tegen openheid van zaken is. Sterker nog, iedereen juicht dat hier toe. We kunnen er echter helemaal niks aan doen hier met z'n allen. Maar om één of andere reden blijf je er maar over doorgaan en lijkt het wel alsof je van ons verwacht dat wij voor die openheid gaan zorgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan