Eindbaas van het jaar gewoon :lmao::lmao::lmao::lmao:

c84684d14ff6d9f42b39c9e1756f2b84.png
 
De VAR zou het voetbal eerlijker gemaakt hebben zei de scheidsrechtersbaas in Zeist toen Neres ooit licht aangeraakt werd door Schwaab.
Toch raar, want nu de VAR eindelijk een keer goed werk verricht waar PSV baat bij kan hebben, is er een scheidsrechter zo eigenwijs duidelijke beelden dat hij zelf mis zat te negeren.
Vraag is waarom?
Omdat de NOS hem nu karaktervol noemt waar hij daar afgebrand zou zijn als hij daarmee Ajax twee punten had ontnomen?
En wordt deze foute beslissing nu als goed of fout beoordeeld door zijn superieuren van WC eend?

En dan nog even Hugo Borst. Door mij op meerdere gebieden zeer gewaardeerd, ook als hij het over voetbal heeft.
Maar om nu te zeggen op ESPN dat hij blij is dat van der Eijk geen "topclub penalty" gaf is onzin.
Wel voortaan het beestje bij de juiste naam noemen, Hugo.
Het zou een "Ajax penalty" moeten heten, want dat is de enige topclub die als ze die nodig hebben, hem meteen krijgen.
Zonder enige discussie of Ajax wel goed genoeg speelde om hem te verdienen.:ROFL:

Had Teze een Ajax shirt aan gehad, van der Eijk zou gefileerd zijn in de media.
Nu is men morgen al vergeten dat PSV twee punten ontstolen zijn.
Kwamen we er vorig seizoen ook niet twee tekort na de kromme zijlijn en de stunt van Gozubuyuk in de Kuip?
So what's new?
 
De VAR zou het voetbal eerlijker gemaakt hebben zei de scheidsrechtersbaas in Zeist toen Neres ooit licht aangeraakt werd door Schwaab.
Toch raar, want nu de VAR eindelijk een keer goed werk verricht waar PSV baat bij kan hebben, is er een scheidsrechter zo eigenwijs duidelijke beelden dat hij zelf mis zat te negeren.
Vraag is waarom?
Omdat de NOS hem nu karaktervol noemt waar hij daar afgebrand zou zijn als hij daarmee Ajax twee punten had ontnomen?
En wordt deze foute beslissing nu als goed of fout beoordeeld door zijn superieuren van WC eend?

En dan nog even Hugo Borst. Door mij op meerdere gebieden zeer gewaardeerd, ook als hij het over voetbal heeft.
Maar om nu te zeggen op ESPN dat hij blij is dat van der Eijk geen "topclub penalty" gaf is onzin.
Wel voortaan het beestje bij de juiste naam noemen, Hugo.
Het zou een "Ajax penalty" moeten heten, want dat is de enige topclub die als ze die nodig hebben, hem meteen krijgen.
Zonder enige discussie of Ajax wel goed genoeg speelde om hem te verdienen.:ROFL:

Had Teze een Ajax shirt aan gehad, van der Eijk zou gefileerd zijn in de media.
Nu is men morgen al vergeten dat PSV twee punten ontstolen zijn.
Kwamen we er vorig seizoen ook niet twee tekort na de kromme zijlijn en de stunt van Gozubuyuk in de Kuip?
So what's new?
Hugo Borst is Sparta-fan. :cautious:
 
Hugo Borst is Sparta-fan. :cautious:
Dat weet ik. En daar is niets mis mee. Ik mag hem graag, ook al door zijn inzet met Adelheid Roosen om abominabele toestanden in verzorgings/verpleeghuizen onder de aandacht te brengen.
Hij was gisteren ook een verademing , met Arnold Bruggink samen, zowaar een keer twee niet Ajacieden aan tafel bij ESPN tijdens een wedstrijd van PSV.
Mijn post over scheidsrechters is niet tegen hem gericht, want ook hij durft kritiek te leveren op de KNVB en daarmee hoort hij tot een minderheid in dit land.

Vraag blijft of deze scheidsrechter ook het VAR advies durft te negeren wanneer hij niet op een rustige plek in ons stadion een beslissing die goed valt in de media neemt , maar in de Kuip of Arena, waar doorgesnoven aggressievelingen vlak voor zijn neus hem verwensen en bedreigen? (- wanneer doet de KNVB iets aan deze intimiderende situaties ?-)
Blijft hij dan ook bij zijn beslissing en weigert hij Feijenoord of Ajax de "topclub penalty" die PSV zelden of nooit krijgt.
Omdat ook volgens sommigen hier, je geen penalty mag krijgen als je slecht speelt. Dan heb je er zogenaamd geen recht op.:ROFL:
 

Ik snap natuurlijk wel dat zo'n scheids niet alles kan horen, maar ik mag toch hopen dat ze bij de KNVB even gaan nadenken wat ze hier tegen gaan doen. Al weet ik het antwoord al wel
Tsja, ik maak me er niet zo druk om. Gewoon een scheldwoord, dat nu eenmaal lekker vloekt.

Is het geen oplossing om de ziekte kanker te hernoemen. Probleem ook opgelost.
 
Tsja, ik maak me er niet zo druk om. Gewoon een scheldwoord, dat nu eenmaal lekker vloekt.

Is het geen oplossing om de ziekte kanker te hernoemen. Probleem ook opgelost.
:unsure: Laten we het "maligne groei van een tumor veroorzaakt door ongecontroleerde celdeling" gaan noemen. :rolleyes:
Dan gaat er niemand meer dood ten gevolge van kanker en is dat woord een voetbalterm. :maniac:

Dus ja ... Het is geen oplossing. :cautious:
 
Geen idee wie die mafklapper is die in de Kuip loopt vanavond maar die is zijn kaarten echt vergeten
Vaag zou ik denken dat het de mafklapper is die tegen Ajax als VAR onze zijlijn krom zag lopen. Maar ik kan me vergissen want Zeist kent nog wat andere mafklappers.;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan