Laat de pers maar zuur zijn, laat de commentatoren maar zeiken. Ideale voedingsbodem om het elftal naar grotere hoogte te stuwen. Zodra de pers positief gaat schrijven vliegen we d'r uit.

Compleet verkeerde topic, domme ik.
 
Laatst bewerkt:
Laat de pers maar zuur zijn, laat de commentatoren maar zeiken. Ideale voedingsbodem om het elftal naar grotere hoogte te stuwen. Zodra de pers positief gaat schrijven vliegen we d'r uit.
Daar zit wat in. Al wordt dat "stuwen" minder van invloed naarmate onze spelers van heinde en verre komen.
Maar tegelijk is het -laat ik maar vriendelijk zeggen-vreemd als bij grote PSV successen in het verleden er veel meer waardering te horen was uit de mond van b.v. Rik de Saedeleer of Marc Degryse in Belgie of te lezen in The Guardian of Der Kicker dan in de zich landelijk noemende pers in bepaalde provincies van dit land. Om nog maar te zwijgen over de "nationale" omroep.:unsure:
 
Och och, Gossie heeft verklaard dat scheidsrechters voortaan niet meer de camera zullen verschijnen na de wedstrijd. Zal ie heel blij mee zijn, want dan hoeft hij zijn bizarre en foute beslissingen niet meer toe te lichten. Bah, bah.
Stomme vraag. Wie is Gossie?
 
Oeps, ik doe een J.B.tje!
En eén zo iemand lijkt me meer dan genoeg op dit forum. Dus doe dat maar niet meer.:)
Maar op verzoek van jou kom ik er hier maar in.

Ik hoor Gozubuyuk zeggen dat de KNVB het beleid van de UEFA en FIFA in deze gaat volgen en dus niets meer loslaat in het openbaar over arbitrage.
Fijn dat juist de organisaties wiens voorbeeld Zeist nu gaat volgen zoals algemeen bekend onkreukbaar , transparant en van nature integer zijn.
Hoeven we ons dus nergens meer zorgen om te maken.

Alles verloopt voortaan eerlijk en foutloos en niemand wordt meer "gefaciliteerd".
Tenzij god nog zijn hand te hulp laat snellen bij goede vrienden van hem?:unsure:
 
Nee, dat is een nieuwtje posten zonder te kijken of dat al eerder is benoemd.
In dit topic is alles al een keertje benoemd. Een constante deja vu.
groundhogday.jpg
 
Prima regeling, die slappe excuses na afloop maakt het alleen maar frustrerender. Het is wat mij betreft goed zo.
Graag ook een verbod geven om aanwezig te zijn bij talkshows of andere tv programma´s.
Precies. Dat dan ook.

Na de wedstrijd reageren heeft toch geen zin. Ik vind op zich het bespreken door Van Egmond van dubieuze zaken of moeilijke beslissingen wel wat toevoegen. Maar uiteindelijk koop je met welke uitleg dan ook niks voor zo'n Kuiphandsbal o.i.d.
 
Precies. Dat dan ook.

Na de wedstrijd reageren heeft toch geen zin. Ik vind op zich het bespreken door Van Egmond van dubieuze zaken of moeilijke beslissingen wel wat toevoegen. Maar uiteindelijk koop je met welke uitleg dan ook niks voor zo'n Kuiphandsbal o.i.d.
Ben ik totaal niet met je eens.
Natuurlijk heeft na afloop van iets reageren altijd zin.
Van fouten kun je leren.
Van fouten toe te geven toon je aan dat je een mens bent.
Door transparantie kweek je begrip.
Door uitleg van een andere visie dan de jouwe kun je wijzer worden.
En nu niemand ooit iets over VAR evaluatie hoort weten we niet eens of de scheidsrechter alsmede ook de VAR die middag in de Kuip wel als foutief zijn beoordeeld door hun bazen?
Weten jij of dat zo is?
Kortom, stommetje spelen is een zeer slechte zaak.
 
Ben ik totaal niet met je eens.
Natuurlijk heeft na afloop van iets reageren altijd zin.
Van fouten kun je leren.
Van fouten toe te geven toon je aan dat je een mens bent.
Door transparantie kweek je begrip.
Door uitleg van een andere visie dan de jouwe kun je wijzer worden.
En nu niemand ooit iets over VAR evaluatie hoort weten we niet eens of de scheidsrechter alsmede ook de VAR die middag in de Kuip wel als foutief zijn beoordeeld door hun bazen?
Weten jij of dat zo is?
Kortom, stommetje spelen is een zeer slechte zaak.
Dan heeft doorspreken met je leidinggevende veel meer waarde dan in het heetst van de strijd uitleg geven voor een camera waar bv Hans Kraay suggestieve vragen stelt.
 
Precies. Dat dan ook.

Na de wedstrijd reageren heeft toch geen zin. Ik vind op zich het bespreken door Van Egmond van dubieuze zaken of moeilijke beslissingen wel wat toevoegen. Maar uiteindelijk koop je met welke uitleg dan ook niks voor zo'n Kuiphandsbal o.i.d.
Heeft totaal geen zin. Buiten dat zit er niemand op te wachten. Het blijkt ook te vaak dat verslaggevers de regels ook niet eens kennen. Ik zou er ook wel klaar mee zijn. Laat het buigen van regels maar aan anderen over. En dat ter verantwoording roepen slaat nergens op. Je ziet ook bijna nergens dat scheidsrechters interviews doen behalve zo'n beetje hier. Gewoon stoppen met die onzin
 
Dan heeft doorspreken met je leidinggevende veel meer waarde dan in het heetst van de strijd uitleg geven voor een camera waar bv Hans Kraay suggestieve vragen stelt.
Daar ben ik het mee eens.
Dan is natuurlijk de kundigheid van de leidinggevende wel belangrijk.
Stel dat die vergelijkbaar is met b.v. die van het hoofd van de Belastingdienst.:unsure:

Bovendien geldt dit argument niet voor verslaggeving aan het eind van het seizoen over VAR evaluaties.
Daar niets over vertellen na een jaar regeltjes aanpassen, hen voor meer verschillende interpretatie vatbaar maken en geen controle mogelijkheden bieden aan onafhankelijke mensen ter beoordeling leidt natuurlijk op den duur tot misstanden.
Zoals de geschiedenis van de mens ons allen leert.
 
Terug
Bovenaan Onderaan