Rednas

Lid van de Pro-Kaas Alliantie
Medewerker
De arbitrage kost PSV dit jaar minimaalde 3e plaats.
Zeist heeft besloten dat PSV dit jaar géén Europees voetbal mag halen.
Schande!!!!!!!!
🤮🤮🤮🤮
Volgens mij is het vooral de middelmaat van de PSV-selectie die PSV de derde, tweede en eerste plaats kost.
Dat ja. De huidige klassering van PSV ligt aan het niveau van PSV dit seizoen, niet dat van de scheidsrechters of "Zeist".

Dat ja. De huidige klassering van PSV ligt aan het niveau van PSV dit seizoen, niet dat van de scheidsrechters of "Zeist".
Niet mee eens.
De arbitrage kan een wedstrijd maken en breken.
Bij PSV breken ze de wedstrijd.
Daar helpt geen enkele kwaliteit aan.
De badmuts van vandaag is daar een perfect voorbeeld van.

Ik vraag me af, op aanraden van Rednas, ijn deze topic:
Welke speler krijgt volgende week tegen 020 rood?
Gezien de kwaliteit van de huidige arbitrage in Nederland kan dat niet uitblijven.
Waarschijnlijk krijgt Dumfries rood voor het omverblazen van Tadic.
Te veel wind veroorzaken is natuurlijk niet toegestaan in de arena.

Nep Scout

Basisspeler
Ik vraag me af, op aanraden van Rednas, ijn deze topic:
Welke speler krijgt volgende week tegen 020 rood?
Gezien de kwaliteit van de huidige arbitrage in Nederland kan dat niet uitblijven.
Waarschijnlijk krijgt Dumfries rood voor het omverblazen van Tadic.
Te veel wind veroorzaken is natuurlijk niet toegestaan in de arena.
Het gaat gewoon veranderen volgende speeldag. Tadic krijgt 2de geel na gezeur hij scheids. Ik heb het hier als eerst gezegd.

Arbitrage in Nederland kost PSV een goede uitgangspositie op de ranglijst van 2020.
Slechts arbitrage is grootste oorzaak van de sportieve ellende die PSV momenteel doormaakt.

Misschien moeten de PSV supporters eens de burelen in Zeist bestormen.
Dan hebben ze in ieder geval de schuldigen aan de huidige situatie bij PSV in het vizier.
De oorzaak ligt bij de arbitrage en nergens anders.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Dit is dan toch wel een aardig stukje over de Ajax en de arbitrage van Van Hanegem.

Die gevallen voor Ajax staan me nog helder op het netvlies..... ;)

Der Jaufe

Bondscoach
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.

CNG MrKrateos

International
Valt mij mee dat hier geen tirade is verschenen over de duw in de rug van Mo. 2 handen in de 16, maar kennelijk geen pingel. Maar misschien dat de winst dit naar achteren heeft geschoven.
Men is afgestompt. Althans, zeker ik ben dat.

Geen zin meer in tirades over scheidsrechters. Het is een gegeven.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Ik had dit wel geplaatst in het wedstrijdtopic. Duw was m.i. een penalty en die speler van Willem II maakte toch wel een heel duidelijke onbestrafte schwalbe. Beide momenten zaten wel in de Fox samenvatting, maar niet in de NOS samenvatting. Vreemd allemaal! Zowel van de scheids als van de NOS. Dus genoeg complotmogelijkheden.

Penalty

Winnaar div. Wedstrijdvoor- spellingen
Het was een duidelijke Penalty en een schande dat de scheidsrechter hem niet gaf en een nog grotere schande dat de VAR niet ingreep. De verloedering van de arbitrage viert hoogtij. :sick: :braak:

Bovenaan Onderaan