Doen ze toch niet, onze fluitende diva's
Dus de baas van de scheidsrechters wijst ze erop, de scheidsrechter doet het (expres?) desondanks niet, maar je mag er niets over zeggen, want Calimero.
:cry:
 
Dus de baas van de scheidsrechters wijst ze erop, de scheidsrechter doet het (expres?) desondanks niet, maar je mag er niets over zeggen, want Calimero.
:cry:
Scheidsrechters moeten volgens de spelregels fluiten. Niets meer en niets minder.
Maar ze doen het niet. De ego's hebben hun eigen regels die ze hanteren. :braak:
 
Laatst bewerkt:

Doen ze toch niet, onze fluitende diva's
Geinig. Ook interessant dat De Telegraaf dan ook zelf iets negatiefs over PSV wil zeggen. Daarbij weegt hij volgens Google 80 en geen 85. Maar bij mij ziet het er soms ook iets te makkelijk uit. Maar goed, dan moet je hem maar niet raken.
Scheidsrechters moeten volgens de spelregels fluiten. Niets meer en niets minder.
Maar ze doen het het niet. De ego's hebben hun eigen regels die ze hanteren. :braak:
Het lijkt zo simpel. Maar soms trapt iemand de bal weg na de fluit: geel. Maar soms ook niet. Hoe ingewikkeld kan het zijn?
 

Doen ze toch niet, onze fluitende diva's
Toen Ajax een mooi team had met sympathieke spelers was ik de eerste om mijn Ajax-vrienden te complimenteren.

Dit team is echter een verzameling misselijkmakende ratten. Zo een Gravenberch en Onana heb ik echt wel sympathie voor, maar die Martinez, Promes, Anthony zonder H, Labyad, jankende Blind en Tagliafico mogen van mij echt kapot. :braak:
 
Toen Ajax een mooi team had met sympathieke spelers was ik de eerste om mijn Ajax-vrienden te complimenteren.

Dit team is echter een verzameling misselijkmakende ratten. Zo een Gravenberch en Onana heb ik echt wel sympathie voor, maar die Martinez, Promes, Anthony zonder H, Labyad, jankende Blind en Tagliafico mogen van mij echt kapot. :braak:
En dan vergeet je Tadic nog te noemen...
 
iu
 
Iemand zou voor de aardigheid iedere dubieuze overtreding moeten noteren met het oordeel van de scheids, VAR en analisten. Op het eind van het seizoen kijken hoe vaak het voorkomt dat scheids en VAR afwijken van de analisten. (Two-way) ANOVA met als variabel overtredingen en als factoren voetbalclub en type beoordelaar. Binominale distrubutie en testen of er significante verschillen waar te nemen zijn. Als iemand de data doet dan doe ik wel de statistiek :zien:
 
Iemand zou voor de aardigheid iedere dubieuze overtreding moeten noteren met het oordeel van de scheids, VAR en analisten. Op het eind van het seizoen kijken hoe vaak het voorkomt dat scheids en VAR afwijken van de analisten. (Two-way) ANOVA met als variabel overtredingen en als factoren voetbalclub en type beoordelaar. Binominale distrubutie en testen of er significante verschillen waar te nemen zijn. Als iemand de data doet dan doe ik wel de statistiek :zien:
Bacchus kan de ban van Tirzah er af..
 
Ik ben normaal gesproken van het meelezen op het forum. Maar ik kan het na vanmiddag toch niet laten om hier mijn beklag te doen. Wat een schandalige vertoning van de scheidsrechter makkelie vanmiddag. Had in de 1e helft Alvarez al met 2x geel naar de kleedkamer moeten sturen. Maar in het laatste deel van de 2e helft ging meneer pas echt los, goal Vertessen afgekeurd vanwege hands wat strikt volgens de regels terecht was. Voor een aanvaller dan voor een verdediger gelden weer andere regels, vreemd ik meen me te herinneren dat viergever in een zelfde situatie gewoon een penalty tegen kreeg tegen Heracles. Geen voordeel geven en penalty met moment Dumfries in de 16 van Ajax. Bij het natrappen van Martinez wordt er ineens heel soepeltjes met de regels omgegaan. Daarnaast zwaaide meneer wel heel makkelijk met gele kaarten in de slotfase. En tussen het geven van de penalty en de aftrap zat zeker 3 minuten maar hij vond het toch nodig om precies bij 94 minuten af te fluiten. Ik kan het redelijk goed hebben als PSV verliest van een sterkere tegenstander of zoals de laatste tijd, eigen onkunde ( helaas het went) maar vanmiddag voelde ik me wel zo genaaid dat ik dat toch even kwijt moest. Sorry voor de lap tekst en fijne avond iedereen!
 
Vreemd genoeg was het volgens Van Egmond maar geel voor Martinez. Dan kunnen we best af en toe een beentje pakken van Tagliafico of Tadic. Bizar, werkt onsportiviteit in de hand.

Ook de handsregel met het verschil met aanvallend en verdedigend hands is maar vreemd en in het voordeel van de verdedigende partij.
 
Vreemd genoeg was het volgens Van Egmond maar geel voor Martinez. Dan kunnen we best af en toe een beentje pakken van Tagliafico of Tadic. Bizar, werkt onsportiviteit in de hand.

Ook de handsregel met het verschil met aanvallend en verdedigend hands is maar vreemd en in het voordeel van de verdedigende partij.
Hoe dan, vol op de speler zonder de intentie om de bal te spelen?
 
Vreemd genoeg was het volgens Van Egmond maar geel voor Martinez. Dan kunnen we best af en toe een beentje pakken van Tagliafico of Tadic. Bizar, werkt onsportiviteit in de hand.

Ook de handsregel met het verschil met aanvallend en verdedigend hands is maar vreemd en in het voordeel van de verdedigende partij.
En zelfs dat kreeg hij niet eens...
 
Terug
Bovenaan Onderaan