Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

De verhaal gaat ja, ik heb afgelopen jaar nog niets gezien waardoor ik dacht, goh leuk, die is er volgend jaar ook nog.
In het begin van het seizoen had hij wat leuke momenten dat je wel kon zien dat hij echt wel kan voetballen. Verder vind ik 't ook niet gek hoor dat zo'n jongen een aanpassingsjaar nodig heeft als je op je 18e uit de Braziliaanse cultuur naar de Nederlandse cultuur moet verkassen
 
Alles toch beter dan een gehuurde speler waar je nooit geen euro aan gaat verdienen?
Volgens mij was het voor PSV belangrijk dat ze er mbt Savio financieel ook op vooruit gingen. En daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag. Wie zit hij in de weg? Blijkbaar voldoende om kritiek te uiten op het beleid, of waren het losse flodders om maar even te schoppen?
 
Dit jaar niet nee, maar komend jaar mogelijk wel.
Mogelijk, maar als Antonisse (of een ander) goed genoeg voor PSV 1 zal zijn dan zal Savio hen niet in de weg staan. Tenzij Savio op dat moment beter is maar dan kom je weer op het stukje 'de beste speelt'. Ik zie het probleem niet zo van zo'n huur.

Ik zie het meer als uitbreiding van mogelijkheden om te ontwikkelen. Weinig risico aan de deal
 
Volgens mij was het voor PSV belangrijk dat ze er mbt Savio financieel ook op vooruit gingen. En daarbij geef je geen antwoord op mijn vraag. Wie zit hij in de weg? Blijkbaar voldoende om kritiek te uiten op het beleid, of waren het losse flodders om maar even te schoppen?
Ze kunnen wat mij betreft beter een talentje van Tongelre of Brabantia de kans geven bij Jong PSV dan een huurling van City die never nooit eigendom gaat worden. Leuk voor City, zinloos voor PSV. Maar vergeet vooral je scheenbeschermers niet aan te trekken als je dit al schoppen vindt.
 
Ze kunnen wat mij betreft beter een talentje van Tongelre of Brabantia de kans geven bij Jong PSV dan een huurling van City die never nooit eigendom gaat worden. Leuk voor City, zinloos voor PSV. Maar vergeet vooral je scheenbeschermers niet aan te trekken als je dit al schoppen vindt.
Nogmaals: voor PSV was het belangrijk dat het financieel wat op schiet met deze deal. Dus in principe levert dit waarschijnlijk al meer op dan de gemiddelde speler van Jong PSV. En al helemaal meer dan een talentje van Tongelre en Brabantia.
 
Nogmaals: voor PSV was het belangrijk dat het financieel wat op schiet met deze deal. Dus in principe levert dit waarschijnlijk al meer op dan de gemiddelde speler van Jong PSV. En al helemaal meer dan een talentje van Tongelre en Brabantia.
Nou, wat een succesverhaal hè die Savio.
 
Ach, volgens mij is ‘t financieel voordelig en onderhou je goede banden met de City Group. En wellicht wordt Savio ooit een bruikbare speler.
Tegen de tijd dat ie bruikbaar wordt voor het eerste plukt City hem weer weg. M.i. zijn de enige spelers die je eventueel zou kunnen huren spelers die direct een toegevoegde waarde zijn voor het eerste elftal; voor Jong PSV spelers gaan huren slaat m.i. nergens op. Voor zover ik begrepen had was Savio een supertalent dat a la Madueke binnen no-time in het eerste zou komen te spelen. Blijkbaar niet. :shrug:
 
Tegen de tijd dat ie bruikbaar wordt voor het eerste plukt City hem weer weg. M.i. zijn de enige spelers die je eventueel zou kunnen huren spelers die direct een toegevoegde waarde zijn voor het eerste elftal; voor Jong PSV spelers gaan huren slaat m.i. nergens op. Voor zover ik begrepen had was Savio een supertalent dat a la Madueke binnen no-time in het eerste zou komen te spelen. Blijkbaar niet. :shrug:
Dan heeftie nog een jaar in ieder geval :ROFL:
 
Nogmaals: voor PSV was het belangrijk dat het financieel wat op schiet met deze deal. Dus in principe levert dit waarschijnlijk al meer op dan de gemiddelde speler van Jong PSV. En al helemaal meer dan een talentje van Tongelre en Brabantia.
Dat is nog erg onduidelijk wat er voor PSV in zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan