Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

Is volgens mij niet een hele rare conclusie die ik trek?
Ligt er wat mij betreft aan wat de financiële afspraken precies zijn, psv zou er namelijk ook wat aan verdienen. Dat en of hij volgend seizoen nog blijft. Natuurlijk lastig voor een 18 jarige om de stap te zetten in een ander continent en cultuur
 
Ligt er wat mij betreft aan wat de financiële afspraken precies zijn, psv zou er namelijk ook wat aan verdienen. Dat en of hij volgend seizoen nog blijft. Natuurlijk lastig voor een 18 jarige om de stap te zetten in een ander continent en cultuur
Op basis van je laatste zin is huur dus onverstandig.
 
Dat zou betekenen dat PSV er iets op achteruit is gegaan. Hoe dat?
Ik neem aan dat die speler geld kost. Vooralsnog lijkt het te kloppen dat je binnen een seizoen een niet-Engels sprekende Zuid-Amerikaan van 18 jaar niet in de selectie passend krijgt. Dus waar betaalt PSV dan nu voor?
 
Ik neem aan dat die speler geld kost. Vooralsnog lijkt het te kloppen dat je binnen een seizoen een niet-Engels sprekende Zuid-Amerikaan van 18 jaar niet in de selectie passend krijgt. Dus waar betaalt PSV dan nu voor?
Ligt er aan wie er opdraait voor zijn salaris... Het verhaal was dat PSV er financieel op vooruit zou gaan dus ik kan er geen oordeel over geven wat het precies is.

Sportief hebben we er tot zover niet zo veel aan gehad, maar we zijn er ook niet op achteruit gegaan wat dat betreft
 
Of PSV er iets aan betaald weet ik niet. Ik weet wel dat er een doorverkooppercentage en opleidingsvergoedingen per wedstrijd zijn afgesproken. Dus in principe zal PSV er meer aan over houden dan aan verliezen.
 
Ligt er aan wie er opdraait voor zijn salaris... Het verhaal was dat PSV er financieel op vooruit zou gaan dus ik kan er geen oordeel over geven wat het precies is.

Sportief hebben we er tot zover niet zo veel aan gehad, maar we zijn er ook niet op achteruit gegaan wat dat betreft
Ach ja, hij neemt iemands plek in. Krijgt kleding, wordt behandeld door de medische staf, krijgt eten, misschien dus ook wel een auto en salaris. Ik kan me niet voorstellen dat deze speler PSV helemaal niets kost.
 
Ach ja, hij neemt iemands plek in. Krijgt kleding, wordt behandeld door de medische staf, krijgt eten, misschien dus ook wel een auto en salaris. Ik kan me niet voorstellen dat deze speler PSV helemaal niets kost.
Hij kost natuurlijk wel wat, alleen concluderen dat het financieel niets heeft opgeleverd weet je pas wanneer alles is afgehandeld
 
Hij kost natuurlijk wel wat, alleen concluderen dat het financieel niets heeft opgeleverd weet je pas wanneer alles is afgehandeld
Met de post van robpsv11 kan dat inderdaad gebeuren. Maar het aantal gespeelde wedstrijden is vooralsnog minimaal. Voorsorteren op transferinkomsten is ook voorbarig. Ik word er vooralsnog niet positiever op.
 
Hij kost natuurlijk wel wat, alleen concluderen dat het financieel niets heeft opgeleverd weet je pas wanneer alles is afgehandeld
Als supporter kijk je neem ik aan naar het sportieve en dat is dus bagger. Als ik wil weten of en hoe een bedrijf winst maakt dan ga ik wel naar het forum van de Rabobank.
 
Ach. Voor hetzelfde geld hadden we een speler gehad die wel de pannen van het dak speelde, want voetballen kan ie wel. Wie weet volgend seizoen. Tot nu toe niks gebracht
Het was vanaf dag 1 al niets. Heb ik toen ook aangegeven na al het beeldmateriaal te hebben afgekeken wat ik kon vinden. Maar we zijn hardleers.

Verder neemt hij de plek in van een ander talent. Van bijv een jeugdspeler die soms wat vlieguren mee kan draaien bij het eerste (slechter kan hij nooit zijn). Maar we moeten deze plek geven aan een kansloze huurspeler.
 
Laatst bewerkt:
Heb ik toen ook aangegeven na al het beeldmateriaal te hebben afgekeken. Maar we zijn hardleers.
Helemaal niet mee eens dat het niets is. Liet veel leuke dingen zien en scoutingsrapporten zagen er ook goed uit.
Verder neemt hij de plek in van een ander talent. Van bijv een jeugdspeler die soms wat vlieguren mee kan draaien bij het eerste (slechter kan hij nooit zijn).
Wie dan? Antonisse? Babadi? Gonzaga? Bougafer? Houben?

Babadi heeft potentie maar die heeft veel minuten nodig en dat maakt hij mooi bij Jong. Ik kan me verder niemand verzinnen die minuten bij PSV 1 zou moeten maken om zich te ontwikkelen.

Als hij echt de plek in neemt van een ander talent zouden we wel een talent hebben gezien dat met de afwezigheid van Sávio (toch best lang er uit geweest met Olympische Spelen en blessure) zijn plek over nam. Ik heb ze niet gezien in ieder geval
 
Zo'n speler die we voor jong huren zijn dan net zo goed nutteloos
Wie huurt PSV bij Jong dan?
Ach. Voor hetzelfde geld hadden we een speler gehad die wel de pannen van het dak speelde, want voetballen kan ie wel. Wie weet volgend seizoen. Tot nu toe niks gebracht
Eerst maar eens zien of hij er volgend jaar nog wel is.
Helemaal niet mee eens dat het niets is. Liet veel leuke dingen zien en scoutingsrapporten zagen er ook goed uit.

Wie dan? Antonisse? Babadi? Gonzaga? Bougafer? Houben?

Babadi heeft potentie maar die heeft veel minuten nodig en dat maakt hij mooi bij Jong. Ik kan me verder niemand verzinnen die minuten bij PSV 1 zou moeten maken om zich te ontwikkelen.

Als hij echt de plek in neemt van een ander talent zouden we wel een talent hebben gezien dat met de afwezigheid van Sávio (toch best lang er uit geweest met Olympische Spelen en blessure) zijn plek over nam. Ik heb ze niet gezien in ieder geval
Olympische Spelen?
 
Wie huurt PSV bij Jong dan?
Dante Sealy en August Priske. PSV heeft best regelmatig huurlingen voor Jong. Vaak om te testen of ze goed genoeg zijn voor PSV
Eerst maar eens zien of hij er volgend jaar nog wel is.
Vandaar de 'wie weet'
Olympische Spelen?
Foutje, ik bedoelde dit. Daar raakte hij ook geblesseerd (klik)

Al met al vind ik het niet gek dat een Braziliaanse jongen, die op zijn 18e alles achter laat om naar Europa te gaan, niet weet te presteren en dat het allemaal even duurt. Dat is heel wat anders dan dat we een Xavi halen die al bekend is hoe het bij zulke clubs gaat. Die paar wedstrijden dat hij meedeed liet hij zien echt wel te kunnen voetballen maar dat hij nog wat stappen moest zetten om echt van waarde te zijn voor PSV. Zit wat mij betreft ook niemand echt in de weg
 
Terug
Bovenaan Onderaan