Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Volgens mij mag hij onderhand ook zijn eigen topic krijgen. Deal lijkt wel door te komen.


Ik zie een duikelaar met een gouden techniek. In ieder geval eentje die veel frustratie oplevert bij de tegenstander. Zo'n rotjoch missen we eigenlijk wel in ons elftal
 
Volgens mij mag hij onderhand ook zijn eigen topic krijgen. Deal lijkt wel door te komen.


Ik zie een duikelaar met een gouden techniek. In ieder geval eentje die veel frustratie oplevert bij de tegenstander. Zo'n rotjoch missen we eigenlijk wel in ons elftal
1 fopduik en alle troep die Antony uitgehaald heeft wordt teniet gedaan. "Zie je wel, jullie hebben er ook een."
 
1 fopduik en alle troep die Antony uitgehaald heeft wordt teniet gedaan. "Zie je wel, jullie hebben er ook een."
Ze doen maar. Als hij ons kan helpen wedstrijden te winnen zullen er hier weinig over klagen denk ik

Is ook wel van alle tijden om de rotzak van de tegenstander af te bakkessen
 
Begin net met t filmpje,

zwakste punt, afronden....


Ik weet niet of ik hier blij van wordt, zal ook afhangen wat we als vervanging voor Vini en Zahavi krijgen.
 
Goeie flaporen wel.

Leuke dribbelaar die moet werken aan z'n rendement. Doet wat dat betreft erg denken aan Antony qua type.
 
Jeuj...alweer een talent op huurbasis wat hier warm mag draaien. :cautious:
Herinneren we ons Zinchenko nog? Leverde net zo vaak een actie als dom balverlies.

Ik zit hier totaal niet op te wachten. We hebben als PSV een beter toekomstplan voor dit soort jongens dan die megaclubs. Hier krijg je namelijk echt speeltijd. Geen zin? Dikke doei.
 
En.....nog steeds geen nieuws over de overgang van Savinho naar PSV...ik denk dat hij niet meer komt.
 
Ja dat was om aan te geven dat het een groot talent is. Men dacht hier dat wij hem wel ff konden kopen omdat hij maar 6,5mln zou kosten. Alleen hebben veel spelers uit zuid Amerika niet zoveel te vertellen. Hoeveel de mensen om hem heen hebben gekregen van City Group weten we niet.
Dacht ook dat het 6,5 + bonussen was
 

Portugees

Hierin staat aangegeven dat hij waarschijnlijk pas in juli komt. En dit artikel is al van een week geleden. Dus hij zal wel geen corona hebben. Gewoon zaken aan het afhandelen in Brazilië voor vertrek naar Nederland (Denk ik).

Ook dat het transferbedrag €6,5 mln + €6 mln aan bonussen was:cautious: (exc makelaars kosten) Transfer moet ook nog officieel bekend gemaakt worden door City Group.

Wat ook opvallend is hier word gesproken over een aanvallende middenvelder en geen rechtsbuiten. Dus grote kans dat hij als vervanger van Gotze daar komt te spelen.

Als ik dan aan zijn filmpjes denk houd ik mijn hart vast, zul je zien dat hij vanaf de 10 positie zich steeds vast loopt in de kleine ruimtes
 
Terug
Bovenaan Onderaan