Savio Moreira da Oliviera (A), gehuurd van Troyes

Wie? Dit kan wat mij betreft in het rijtje met meest onzinnige huurconstructies ooit.
Ligt er maar net aan wat er volgend seizoen gebeurt. Vertrekt hij dan is het een bullshit huur, blijft hij en levert hij ons nog geld op dan kan het ermee door.
 
Waar hangt deze jongen tegenwoordig uit?

Kansloze huur is dit zeg. Volgens mijn zijn veel mensen deze jongen al vergeten.
Als ie 2 invalbeurtjes heeft gehad in het hele seizoen is het al veel. Binnengehaald als de nieuwe Ronaldo om vervolgens anoniem ergens in een jeugdelftal te koekeloeren. Meest nutteloze huur ooit zou ik zeggen. Misschien dat iemand Lato noemt, maar die was dan niet met veel ophef en bombarie binnengehaald dus niemand had er enige verwachtingen van. Los van de blessure, waarom zou je deze speler huren als er totaal geen gebruik van gaat maken?
 
Als ie 2 invalbeurtjes heeft gehad in het hele seizoen is het al veel. Binnengehaald als de nieuwe Ronaldo om vervolgens anoniem ergens in een jeugdelftal te koekeloeren. Meest nutteloze huur ooit zou ik zeggen. Misschien dat iemand Lato noemt, maar die was dan niet met veel ophef en bombarie binnengehaald dus niemand had er enige verwachtingen van. Los van de blessure, waarom zou je deze speler huren als er totaal geen gebruik van gaat maken?
Ah, mag ik de Lato-kaart niet spelen :( Tijani Belaid was ook zo'n succes.

Gerucht was overigens dat Savio 2 jaar zou komen, gezien het succes van de eerste periode zou ik het hier lekker bij laten.
 
Ah, mag ik de Lato-kaart niet spelen :( Tijani Belaid was ook zo'n succes.

Gerucht was overigens dat Savio 2 jaar zou komen, gezien het succes van de eerste periode zou ik het hier lekker bij laten.
Nou ja, we komen buitenspelers tekort, en als ie weer fit is, zou hij een kans moeten krijgen, maar RvN kiest liever voor El Ghazi :confused:
 
Als ie 2 invalbeurtjes heeft gehad in het hele seizoen is het al veel. Binnengehaald als de nieuwe Ronaldo om vervolgens anoniem ergens in een jeugdelftal te koekeloeren. Meest nutteloze huur ooit zou ik zeggen. Misschien dat iemand Lato noemt, maar die was dan niet met veel ophef en bombarie binnengehaald dus niemand had er enige verwachtingen van. Los van de blessure, waarom zou je deze speler huren als er totaal geen gebruik van gaat maken?
Als PSV deze jongen binnen heeft gehaald met als doel een topspeler voor het eerste te halen, dan was men super naief. Een talent is dit echt wel, maar je hoefde maar een blik op zijn palmares te werpen om te zien dat ie amper ervaring heeft en ook in Brazilie de boel nog niet aan gort schoot. Verwachten dat die binnen 1 seizoen zou wennen aan een vreemd land op jonge leeftijd en met beperkte ervaring zou aanhaken in de top van de Eredivisie zou dan ook getuigen van weinig realiteitszin. Misschien dat ie in een tweede seizoen uiteindelijk wel een rolletje zou kunnen spelen in het eerste, maar zelfs dan snap ik deze huurtransfer totaal niet. Als dit een speler van PSV zelf zou zijn dan kun je hem rustig brengen en kan ie een soort Cody of Madueke route volgen (mits ie heel blijft), maar ik heb nooit gesnapt wat PSV hier aan hoopte te hebben.
 
Er worden zo vaak spelers gehuurd om hun minuten te maken bij Jong. Savio heeft in het begin een paar keer bij PSV 1 mee gedaan en daarna is het wat minder geworden (ook qua blessures volgens mij). Over Sealy, Priske en Colyn zie ik in ieder geval heel wat minder klachten

Zonder de details of het plan te weten over de huur kan ik ook moeilijk beoordelen of dit een miskoop is geweest of niet. Ik hoop dat hij nog een rol van betekenis kan gaan spelen bij ons en zo niet dan is er ook weinig aan verloren gegaan
 
Er worden zo vaak spelers gehuurd om hun minuten te maken bij Jong. Savio heeft in het begin een paar keer bij PSV 1 mee gedaan en daarna is het wat minder geworden (ook qua blessures volgens mij). Over Sealy, Priske en Colyn zie ik in ieder geval heel wat minder klachten

Zonder de details of het plan te weten over de huur kan ik ook moeilijk beoordelen of dit een miskoop is geweest of niet. Ik hoop dat hij nog een rol van betekenis kan gaan spelen bij ons en zo niet dan is er ook weinig aan verloren gegaan
Behalve een paar nutteloze miljoenen over de balk waarschijnlijk.
 
Zoals ik al zei: zolang ik de details niet ken.

Maar het is inderdaad wel makkelijk om aan te nemen dat PSV het niet goed heeft gedaan. Daar scoor je punten mee hier
Nou ja, een speler van buiten europa moet volgens mij volgens de wet een behoorlijk hoog salaris opstrijken. En het gaat uiteraard totaal niet om 'punten scoren', daar geef ik werkelijk geen ene reet om, maar simpelweg het vaststellen dat het een compleet onzinnige en nutteloze huur is; zeker gezien de manier waarop hij werd aangekondigd, dat was echt niet omdat ze voor hem een plekje bij Jong PSV op het oog hadden.
 
Nou ja, een speler van buiten europa moet volgens mij volgens de wet een behoorlijk hoog salaris opstrijken. En het gaat uiteraard totaal niet om 'punten scoren', daar geef ik werkelijk geen ene reet om, maar simpelweg het vaststellen dat het een compleet onzinnige en nutteloze huur is; zeker gezien de manier waarop hij werd aangekondigd, dat was echt niet omdat ze voor hem een plekje bij Jong PSV op het oog hadden.
PSV huurt Savio van Troyes, en voor zover ik weet is er niets bekend over het salaris wat PSV overneemt van Troyes
 
Er worden zo vaak spelers gehuurd om hun minuten te maken bij Jong. Savio heeft in het begin een paar keer bij PSV 1 mee gedaan en daarna is het wat minder geworden (ook qua blessures volgens mij). Over Sealy, Priske en Colyn zie ik in ieder geval heel wat minder klachten

Zonder de details of het plan te weten over de huur kan ik ook moeilijk beoordelen of dit een miskoop is geweest of niet. Ik hoop dat hij nog een rol van betekenis kan gaan spelen bij ons en zo niet dan is er ook weinig aan verloren gegaan

Sealy, Colyn en Priske zijn gehuurd met optie tot koop en een daadwerkelijk reële verwachting dat ze definitief over te nemen zijn. Savio is gehuurd van een club die hem die zomer nog gekocht heeft, zonder optie tot koop. Wel een enorm verschil lijkt me.
 
Terug
Bovenaan Onderaan