Moeten wij echt een speler willen die maar liefst 45 minuten gespeeld heeft? In een heel seizoen? Neu, laat maar.
 
Vergis je niet is een van de smaakmakers van Colombia -21

Volgens mij heeft hij alleen onder 17 mee gedaan, volgens Wikipedia, hij speelt zijn wedstrijden bij het tweede van Sporting. Ik heb er, zal het zachtjes uitdrukken, geen goed gevoel bij voor een speler buiten de EU.
 
Misschien moeten wel collecteren voor een afkoopsom voor Brands. Onder zijn bewind zit PSV opgescheept met een café elftal
maw PSV onwaardige spelers. De man heeft gewoon de lijn van Jan Reker doorgetrokken. Duurt minstens 3 jaar voor dat
PSV de zaken op orde heeft.

Iedere dag dat Brands op die stoel zit is één dag teveel. Om te beginnen moet hij de besluitvorming om spelers aan te trekken
bij iemand neerleggen. Maar ook de scouting van PSV gaat niet vrijuit. Het aantrekken van Manolev, Marcelo en Derrijck is toch
een gebrek aan inzicht. Eerlijk gezegd had ik gedacht dat Brands de eer aan zichzelf zou houden. Kennelijk niet.

Hoe lang zit brands nu bij psv? Brands en tiny sanders hebben zoveel puinhoop van de jaren ervoor op te ruimen. Ik vind brands het tot nu toe helemaal nog niet zo slecht doen. Geef die man nu eens een jaar of 4 om te laten zien wat hij kan. Ik vind het zo makkelijk om van iemand te zeggen dat hij totaal niet functioneerd. Psv is nog steeds bezig uit de problemen te komen om weer eigen vermogen op te gaan bouwen. Met de +/- 22 miljoen die brands nu binnen aan het slepen is en nu pas echt kan gaan bouwen aan een nieuw psv vind ik het veel te vroeg om te zeggen dat hij niet goed functioneerd. Ik ben iig tot nu toe blij met hem.
 
Hoe lang zit brands nu bij psv? Brands en tiny sanders hebben zoveel puinhoop van de jaren ervoor op te ruimen. Ik vind brands het tot nu toe helemaal nog niet zo slecht doen. Geef die man nu eens een jaar of 4 om te laten zien wat hij kan. Ik vind het zo makkelijk om van iemand te zeggen dat hij totaal niet functioneerd. Psv is nog steeds bezig uit de problemen te komen om weer eigen vermogen op te gaan bouwen. Met de +/- 22 miljoen die brands nu binnen aan het slepen is en nu pas echt kan gaan bouwen aan een nieuw psv vind ik het veel te vroeg om te zeggen dat hij niet goed functioneerd. Ik ben iig tot nu toe blij met hem.

Ik denk alleen dat jij en ik die 22 miljoen ook binnen hadden kunnen halen.
Tenminste ik. :p
 
Volgens mij heeft hij alleen onder 17 mee gedaan, volgens Wikipedia, hij speelt zijn wedstrijden bij het tweede van Sporting. Ik heb er, zal het zachtjes uitdrukken, geen goed gevoel bij voor een speler buiten de EU.
Maar dit is de enige speler van Brands die ik nog niet kende voordat Brands er mee kwam :(
 
Ik denk alleen dat jij en ik die 22 miljoen ook binnen hadden kunnen halen.
Tenminste ik. :p

We hebben de afgelopen 10 jaar idd gezien dat het heel makkelijk is te verdienen op transfers. Zelfs de gemeente heeft geinvesteerd in deze goudmijn.
 
Peruzzi waarschijnlijk naar Sunderland, blijft Arias en de fauw over voor de rechtsback. Tenzij Brands zowaar eens een creatieve ingave heeft en in het buitenland een onbekend super talent vind :p
 
Peruzzi waarschijnlijk naar Sunderland, blijft Arias en de fauw over voor de rechtsback. Tenzij Brands zowaar eens een creatieve ingave heeft en in het buitenland een onbekend super talent vind :p

Ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit. In de Eredivisie loopt in mijn ogen niks wat voor PSV interessant is. En van Arias en Peruzzi had ook nog niemand gehoord.
 
Ga ik eigenlijk wel een beetje vanuit. In de Eredivisie loopt in mijn ogen niks wat voor PSV interessant is. En van Arias en Peruzzi had ook nog niemand gehoord.

Daarom, gezien het feit dat ze nu wel serieus iemand willen halen, althans dat komt op mij zo over, verwacht ik nog wel iets "exotisch".
 
Terug
Bovenaan Onderaan