Hoop toch dat Brands gaat voor Verhaegh of Davy de Fauw. Beiden een uitstekend seizoen gedraaid.

Verhaegh heeft recent nog bijgetekend en zal het naar alle waarschijnlijkheid niet worden, persoonlijk verwacht ik dan dat Ronnie Stam 1 dezer dagen gepresenteerd word aangezien hij in verleden meerdere malen met PSV in verband is gebracht en nu zijn contract is afgelopen bij Wigan die gedegradeerd is. Maar of daar nu blij van moeten worden???
 
Ik hoop vooral op iemand met ervaring. Idealiter iemand die ook een beetje een leidersrol op zich kan nemen. Perfect zou dus Verhaegh zijn, maar die wordt nergens genoemd, en verlengde pas in Duitsland. Dan heb ik eerlijk gezegd nog best graag die De fauw. Bij hem weten we tenminste wat we kunnen verwachten, bij die Arias moeten we dat nog maar eens zien.
 
Ik hoop nog steeds op stam! je weet wat je in huis haalt. een verdediger met een goede voortzet! ook wel eens lekker.
 
Verhaegh heeft recent nog bijgetekend en zal het naar alle waarschijnlijkheid niet worden, persoonlijk verwacht ik dan dat Ronnie Stam 1 dezer dagen gepresenteerd word aangezien hij in verleden meerdere malen met PSV in verband is gebracht en nu zijn contract is afgelopen bij Wigan die gedegradeerd is. Maar of daar nu blij van moeten worden???

Ik denk dat Brands Stam niet zal halen. Volgens mij is hij zwaar geblesseerd.
 
Ik hoop nog steeds op stam! je weet wat je in huis haalt. een verdediger met een goede voorzet! ook wel eens lekker.

Lijkt me een uitstekend idee. Überhaupt is het niet slecht om geëmigreerde spijtoptanten terug te halen, mits ze salaris willen inleveren.
Met een goed centrum heb je echt geen supergeweldige backs nodig; gewoon goede backs volstaan.
 
Ik denk dat Brands Stam niet zal halen. Volgens mij is hij zwaar geblesseerd.

Volgens mij is hij weer herstelt. het voordeel aan stam is dat hij zowel links als rechtsback kan spelen en op het middenveld inzetbaar is.

hier nog even een filmpje van hem waarbij hij een mooi doelpunt maakt. ( eerlijk gezegd zie ik pieters, willems of manolev niet zoiets doen vanuit achter)
 
Ik hoop vooral op iemand met ervaring. Idealiter iemand die ook een beetje een leidersrol op zich kan nemen. Perfect zou dus Verhaegh zijn, maar die wordt nergens genoemd, en verlengde pas in Duitsland. Dan heb ik eerlijk gezegd nog best graag die De fauw. Bij hem weten we tenminste wat we kunnen verwachten, bij die Arias moeten we dat nog maar eens zien.

Verhaegh was inderdaad de ideale optie geweest. Doet het gewoon prima in de Bundesliga, captain.
 
met stam haal je idd een degelijke back binnen met ervaring, das ook fijn met deze toch wel zeer jonge selectie.
 
Lijkt me sterk dat Stam al hersteld is, hij had zijn been gebroken..
 
Terug
Bovenaan Onderaan