Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Morgen moet het nog wel worden afgerond. Je weet nooit na de fiasco Fer, maar ik ga ervan uit dat het goed komt. Benieuwd wat die Arias allemaal in huis heeft.

Moah, Mano heeft de fysieke conditie en gezondheid van een beer! en de beharing ervan heeft ie ook maar dat is bijzaak... Nooit gedacht dat Jol nog eens een held zou worden

IPF

Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020 & 2021
Morgen moet het nog wel worden afgerond. Je weet nooit na de fiasco Fer, maar ik ga ervan uit dat het goed komt. Benieuwd wat die Arias allemaal in huis heeft.

Wat zou een 20jarige 3e keus bij Sporting dan in huis hebben? Net zoveel als Brenet misschien?

Retro Willems

Assistent Coach
Moah, Mano heeft de fysieke conditie en gezondheid van een beer! en de beharing ervan heeft ie ook maar dat is bijzaak... Nooit gedacht dat Jol nog eens een held zou worden

:D Ik zou alleen niet te vroeg juichen. Hij wordt slechts gehuurd met een optie tot koop voor drie jaar. Als hij puur voor het amusement is gehaald dan gaan ze de optie lichten en anders zitten we hier volgend jaar weer met Stanislav opgescheept.

Davitamonnetje

Routinier
Gewoon Brenet doorschuiven. Is toch debiel om Arias te halen. 3 keus bij Sporting...al is niet spelen bij Sporting met al die topspelers om je heen natuurlijk niet zo gek (toch Labyad??). :D

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Tuurlijk er loopt vast nog wel ergens anders een overbodige rechtback rond die 3e keus is bij zijn club.... moet een topper zijn Brands kennende

Wij hebben dan ook niet voor niks scouts die kwalitatief gezien het beste verdedigers kunnen scouten :p

Kruspe

Administrator
Administrator

De enige reden dat ik hoopte dat Hutch bij zou tekenen... Ik heb echt een tyfushekel aan die gast. Aan z'n spel, z'n rotkop en z'n persoonlijkheid.

Zo, dat is er ook weer uit. Nu maar hopen dat ze Arias er toch nog door krijgen, al is het maar vanwege z'n naam en afkomst. ;)

Bovenaan Onderaan