Gewoon Brenet doorschuiven. Is toch debiel om Arias te halen. 3 keus bij Sporting...al is niet spelen bij Sporting met al die topspelers om je heen natuurlijk niet zo gek (toch Labyad??). :D
 
Tuurlijk er loopt vast nog wel ergens anders een overbodige rechtback rond die 3e keus is bij zijn club.... moet een topper zijn Brands kennende

Wij hebben dan ook niet voor niks scouts die kwalitatief gezien het beste verdedigers kunnen scouten :p
 
Niet fris bij zijn pannetje hoor, daar in Portugal. Komt daar al niet aan spelen toe, en is dan TE DUUR? Gratis zou nog teveel zijn voor een clown uit de 3e categorie.


Hoezo? Een reserve speler van de 4 klasse van de zondagamateurs zou nog een versterking zijn voor onze verdediging. :shifty:
 
Santiago Arias, Sporting Portugal (V)

‘PSV voor de derde keer in de markt voor rechtsback van Sporting’
Santiago Arias

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=187840

21 jarige rechtsback. Heeft tot nu toe zijn wedstrijden gespeeld in het tweede team van Sporting. Twijfelachtig of hij goed genoeg is voor PSV 1, maar dat waren dit seizoen alle verdedigers die in PSV 1 gespeeld hebben...
 
Nou ja, dit was natuurlijk te verwachten, toch? Heeft hij afgelopen halfjaar iets gespeeld, of slechts in hun tweede?
 
het kan niet slechter worden dan het huidige materiaal, toch? ken deze jongen niet, maar vind iig fijn dat er nu namen van verdedigers aan psv gekoppeld worden.
 
21 jarige rechtsback. Heeft tot nu toe zijn wedstrijden gespeeld in het tweede team van Sporting. Twijfelachtig of hij goed genoeg is voor PSV 1, maar dat waren dit seizoen alle verdedigers die in PSV 1 gespeeld hebben...

Als PSV het met jeugdige spelers wil gaan doen, dan zou je Arias moeten vergelijken met Brenet. Ik weet niet of Arias ten opzichte van Brenet een verbetering is. Daarvoor ken ik Arias niet goed genoeg. Misschien kan iemand, die de Portugese competitie meer volgt, ons dat vertellen.
 
Als PSV het met jeugdige spelers wil gaan doen, dan zou je Arias moeten vergelijken met Brenet. Ik weet niet of Arias ten opzichte van Brenet een verbetering is. Daarvoor ken ik Arias niet goed genoeg. Misschien kan iemand, die de Portugese competitie meer volgt, ons dat vertellen.

Zover ik weet heeft Arias vooral wedstrijden gespeeld voor Sporting B, dus ik betwijfel of onze kenner van de Portugese competitie (Afonso) veel over die jongen weet te vertellen.
 
Zover ik weet heeft Arias vooral wedstrijden gespeeld voor Sporting B, dus ik betwijfel of onze kenner van de Portugese competitie (Afonso) veel over die jongen weet te vertellen.

Maar Sporting B speelt wel in de Segunda Liga. Dus misschien dat Afonso (of iemand anders) daar het een en ander van meekrijgt. Wie het weet, mag het zeggen ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan