Volgens mij is hij weer herstelt. het voordeel aan stam is dat hij zowel links als rechtsback kan spelen en op het middenveld inzetbaar is.
http://www.youtube.com/watch?v=zeOi4C6IxiM

hier nog even een filmpje van hem waarbij hij een mooi doelpunt maakt. ( eerlijk gezegd zie ik pieters, willems of manolev niet zoiets doen vanuit achter)

De beste jongen heeft in 10 seizoenen 7 doelpunten gemaakt. Dus daarvoor zou ik hem sowieso niet halen.
In het algemeen word ik niet heel enthousiast van Stam, sowieso niet van zijn prestaties in de eredivisie. In de PL heb ik hem niet wekelijks zien spelen, hooguit hier en daar een samenvatting op de BBC. Is mij daarbij niet positief opgevallen.
Het zal dan wel weer beter zijn dan bankzitters bij Sporting...
 
Volgens mij is hij weer herstelt. het voordeel aan stam is dat hij zowel links als rechtsback kan spelen en op het middenveld inzetbaar is.

hier nog even een filmpje van hem waarbij hij een mooi doelpunt maakt. ( eerlijk gezegd zie ik pieters, willems of manolev niet zoiets doen vanuit achter)

OK, maar wat verwacht je in de eesrte plaats van een back? Scorend vermogen?
Zie Manolev #1865.
Ik zou graag bijdragen zien in de trant van:
* Speler X is mijn keuze, want ik hecht aan kwaliteiten A,B, en C, gezien D, E en F, en kijk maar eens naar filmpje G.

Naturlijk geef jij ook zulke argumenten, Nilis:

"het voordeel aan stam is dat hij zowel links als rechtsback kan spelen en op het middenveld inzetbaar is."

Maar is die ruime inzetbaarheid echt zo belangrijk? Hutchinson kan ook op het middenveld en achterin spelen, net als Manolev. Maar het gebrek aan een echte back leek PSV nou juist op te breken.
Niet dat ik Stam niet zou zien zitten, maar ik zie graag een heldere redenering.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop vooral op iemand met ervaring. Idealiter iemand die ook een beetje een leidersrol op zich kan nemen. Perfect zou dus Verhaegh zijn, maar die wordt nergens genoemd, en verlengde pas in Duitsland. Dan heb ik eerlijk gezegd nog best graag die De fauw. Bij hem weten we tenminste wat we kunnen verwachten, bij die Arias moeten we dat nog maar eens zien.

De Fauw (word in juli 32) heeft de afgelopen 2 seizoenen bij de runner-up Zulte Waregem 75x gespeeld in de competitie met 7 goals(nice), waar hij zich profileerde als SOLIDE (I like the sound of that) naar voor voetballende back en uitstekend kapitein (Extra leiderstype naast Strootman is zeker welkom), tenminste dat staat op zijn wiki maar klinkt alsof hij goed bij PSV zou passen, net als Verhaegh overigens.
Vond hem destijds bij Roda niet zo opvallen, maar eerlijk gezegd volg ik Roda ook niet zo. Maar soms zijn het onopvallende jongens die juist hele goeie teamspelers zijn. Misschien dat hier wat jongens zijn die belgische competitie volgen wat over hem kunnen zeggen?
 
Waarom denkt er niemand aan Ronnie Stam???
Verhaegh is duidelijk gelukkig met FC Augsburg, De Fauw is misschien niet goed genoeg voor PSV, Arias is nog steeds een twijfelgevalletje!
 
Waarom denkt er niemand aan Ronnie Stam???
Verhaegh is duidelijk gelukkig met FC Augsburg, De Fauw is misschien niet goed genoeg voor PSV, Arias is nog steeds een twijfelgevalletje!

Die is inderdaad nog nooit genoemd, stom dat we daar niet aan gedacht hebben! :confused:
 
'PSV wil Arias betrekken in deal Schaars'

8 juli 2013

Volgens het Algemeen Dagblad wil PSV Santiago Arias betrekken in een deal met Sporting Lissabon over Stijn Schaars. De inmiddels 21-jarige rechtsback is al jaren in beeld bij PSV, maar de club slaagt er tot nu toe steeds niet in de Colombiaan ook daadwerkelijk te strikken.

Hij is dus nog altijd een grote kandidaat. Het zal me benieuwen, men heeft dus meer vertrouwen in hem dan in Leerdam of Stam. Dat zal hij dan moeten waarmaken.
 
[video]http://m.youtube.com/watch?v=2b4axGexewI[/video]

In dit filmpje denk ik te zien dat arias een speler is die snel de combinatie opzoekt met andere spelers. Verder ben ik niet heel erg onder de indruk van zijn techniek. Het lijkt me wel echt een aanwinst want je ziet hem ook echt zijn zone dekken en over andere spelers heenlopen. Door zijn soms snelle voortzetten de diepte in lijkt het me ook een speler die overzicht heeft. Als hij bij psv beter kan worden zou het een erg goede back kunnen zijn.
 
[video]http://m.youtube.com/watch?v=2b4axGexewI[/url]

In dit filmpje denk ik te zien dat arias een speler is die snel de combinatie opzoekt met andere spelers. Verder ben ik niet heel erg onder de indruk van zijn techniek. Het lijkt me wel echt een aanwinst want je ziet hem ook echt zijn zone dekken en over andere spelers heenlopen. Door zijn soms snelle voortzetten de diepte in lijkt het me ook een speler die overzicht heeft. Als hij bij psv beter kan worden zou het een erg goede back kunnen zijn.

In de eerste vier minuten lijkt het een speler die net zo vaak rechtsbuiten is te vinden als Willems op linksbuiten staat. En veel ballen krijgt ie in zijn voeten aangespeeld van de tegenstander. Hadden ze beter meer echte duels kunnen laten zien ;)

ps. Ik heb dus niet 11 minuten gekeken ;)
 
In de eerste vier minuten lijkt het een speler die net zo vaak rechtsbuiten is te vinden als Willems op linksbuiten staat. En veel ballen krijgt ie in zijn voeten aangespeeld van de tegenstander. Hadden ze beter meer echte duels kunnen laten zien ;)

ps. Ik heb dus niet 11 minuten gekeken ;)

Ik ben ook na 4-5 minuten afgehaakt. wat wel opvalt als hij e bal heeft hij snel de combinatie opzoekt wat denk ik heel goed is straks met maher in de buurt. maarja echt veel hoogte van hem krijgen we natuurlijk zo niet.
 
Ik heb hier wel een beetje m'n twijfels over. Die jongen heeft nog nauwelijks op serieus niveau gespeeld. Dan is het wel een gok om het seizoen in te gaan met Arias, Brenet (en evt. Manolev) als rechtsbacks, terwijl het toch juist wel heel lekker zou zijn om daar eindelijk weer eens een zekerheidje te hebben.
 
Ik heb hier wel een beetje m'n twijfels over. Die jongen heeft nog nauwelijks op serieus niveau gespeeld. Dan is het wel een gok om het seizoen in te gaan met Arias, Brenet (en evt. Manolev) als rechtsbacks, terwijl het toch juist wel heel lekker zou zijn om daar eindelijk weer eens een zekerheidje te hebben.

Wie zie jij als zekerheidje ?
 
Verhaegh. Maar het gaat mij erom dat Arias nu op een niveau speelt (Portugese Segunda Liga) wat je totaal niet met het niveau van de top-Eredivisie kunt vergelijken. In die zin is het echt wel een gok.

Als we Strootman nog zouden verkopen, dan moet je een Verhaegh gewoon halen.
 
Bij dit topic, Arias, # 160, # 165-6 bijvoorbeeld.
Als je op het meest rechtse icoontje in een bericht drukt, dan quote je die post. Klik alle posts aan die je wilt quoten en klik dan op 'reageren op discussie' in het topic waar je de berichten wilt quoten. Dan staan ze allemaal in het juiste topic. dat scheelt verwijzinkjes naar posts die niemand op gaat zoeken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan