Der Jaufe

Internationale Legende
Vinden Ajacieden zelf het ex-PSV gehalte niet wat hoog worden? Een van de speerpunten van de ajax-ideologie is focus op de eigen jeugd. 1 of 2 versterkingen met eredivisieverleden ophalen uit het buitenland lijkt me prima, maar er is toch een limiet.
Zodra de mammon om de hoek komt kijken verkoopt men eenvoudig de ziel om zich zo aan de roes van succes te kunnen blijven laven.

Blokkie97

Routinier
Santiago Arias, weer een speler met een mooi verleden bij ons. Echter, een behoorlijke blessure gehad en alweer wat ouder. Ik zie dan toch liever de huidige bezetting.

Sambo jaar verhuren lijkt mij overigens niet zo heel slecht. Goed voor zijn ontwikkeling om veel minuten te maken. Ik zie liever dit jaar Mwene een kans krijgen en Hoever op de bank.

Tradgard

Routinier
Ik heb zo'n gevoel dat Mwene gewoon een heel goed seizoen gaat draaien. Die was in de laatste fase voor zijn blessure al best lekker bezig, namelijk.
Ik was er geen fan van in het begin maar zie vaker spelers zich ontwikkelen op de backpositie. Blijkbaar toch een rol waar je in kan groeien en Mwene doet het steeds beter. Wat mij ook opvalt is dat hij ook tweebenig aan het worden is? Of misschien is hij wel linksbenig en komt hij er nu pas achter.

Mwene - Sambo was wat mij betreft genoeg geweest dit seizoen en zag liever versterking op andere posities (CV/Spits) Met Hoever denk ik dat onze jeugdspeler weer kind van de rekening zal worden (onbegrijpelijk). Mij zegt het niet veel als Sambo een jaar goed draait bij Sparta, zie hem liever 15-20 wedstrijden spelen/invallen bij PSV. Als hij echt goed is komt dat dan ook bovendrijven.

FMnerd

Invaller
Ik was er geen fan van in het begin maar zie vaker spelers zich ontwikkelen op de backpositie. Blijkbaar toch een rol waar je in kan groeien en Mwene doet het steeds beter. Wat mij ook opvalt is dat hij ook tweebenig aan het worden is? Of misschien is hij wel linksbenig en komt hij er nu pas achter.

Mwene - Sambo was wat mij betreft genoeg geweest dit seizoen en zag liever versterking op andere posities (CV/Spits) Met Hoever denk ik dat onze jeugdspeler weer kind van de rekening zal worden (onbegrijpelijk). Mij zegt het niet veel als Sambo een jaar goed draait bij Sparta, zie hem liever 15-20 wedstrijden spelen/invallen bij PSV. Als hij echt goed is komt dat dan ook bovendrijven.
Sambo natuurlijk wel lang eruit geweest, misschien toch te onzeker hoeveel wedstrijden hij kan spelen om hem als enige back up te hebben.

Rob Lob

Terreinknecht

Ja, heb je gelijk in. Maar Mwene blijkt dus wel blessuregevoelig dus ik snap Hoever wel. Die moeten we ook wat tijd gunnen, vind ik hoor. Maar uiteindelijk moet wel veel gericht zijn op de ontwikkeling van Sambo, dat moet hoofddoel zijn. En over de linksbenigheid van Mwene, volgens mij haalde Schmidt hem vorig seizoen als backup voor zowel de RB als de LB-positie, dus dat was wel bekend volgens mij.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Ik acht de kans dat Antenor een tatoeage van een fistbumpende Rutte en Van Dissel op zijn rug laat zetten hoger dan een toestroom van PSV fans richting dark side ;)
Als ik een uitlating in ander verband van Ex Libris hier mag gebruiken;
ik geef je maximaal 0 procent kans, misschien wat minder dat Antenor uberhaupt ooit ergens een tatoeage zal laten zetten. Nog niet op zijn kleine teen.;)

Jur 1913

Leukste nieuwkomer 2020
Als ik een uitlating in ander verband van Ex Libris hier mag gebruiken;
ik geef je maximaal 0 procent kans, misschien wat minder dat Antenor uberhaupt ooit ergens een tatoeage zal laten zetten. Nog niet op zijn kleine teen.;)
Ik had op z'n minst wel een 'I <3 KNVB' verwacht ;)

Bovenaan Onderaan