Santiago Arias (V)

Kronos

Assistent Bondscoach
U bent op de hoogte van de huidige ontwikkelingen op het middenveld? Als er één linie is waar PSV geld uit moet geven is het de verdediging.
Hutchinson doet het prima. Manolev zou best een enkele keer kunnen spelen als Atiba niet beschikbaar is (ik weet dat jij daar anders over denkt), terwijl we in Brenet een prima talent voor die positie hebben. De rechtsbackpositie is dus geen plek waar bij mij de prioriteit ligt. Als je achterin wat wil doen, moet je Derijck verkopen en Bouma als jeugdtrainer gaan inzetten, en er een fatsoenlijke CV bij halen.

Bacchus

Ninja-Admin
Medewerker
Hutchinson doet het prima. Manolev zou best een enkele keer kunnen spelen als Atiba niet beschikbaar is (ik weet dat jij daar anders over denkt), terwijl we in Brenet een prima talent voor die positie hebben. De rechtsbackpositie is dus geen plek waar bij mij de prioriteit ligt. Als je achterin wat wil doen, moet je Derijck verkopen en Bouma als jeugdtrainer gaan inzetten, en er een fatsoenlijke CV bij halen.
Met één wisseling van de wacht kom je er m.i. niet. Brenet is een talent? Kan...Maar als 'ie een serieuze optie zou zijn, was hij dan niet ingevallen ipv Manolevje? Of is hij nog slechter dan Manolevje?
Depay is een serieuzere optie...

Edit: Hutchinson doet zijn best. Maar 'prima' past alleen als je zijn mogelijkheden meeweegt. Niet als je puur naar het verdedigen kijkt.

Met één wisseling van de wacht kom je er m.i. niet. Brenet is een talent? Kan...Maar als 'ie een serieuze optie zou zijn, was hij dan niet ingevallen ipv Manolevje? Of is hij nog slechter dan Manolevje?
Depay is een serieuzere optie...

Edit: Hutchinson doet zijn best. Maar 'prima' past alleen als je zijn mogelijkheden meeweegt. Niet als je puur naar het verdedigen kijkt.
Mogelijk komt er toch nog een RB bij dit seizoen
EINDHOVEN - PSV heeft Santiago Arias (20) nog steeds op de radar voor versterking op korte of lange termijn. De jonge verdediger van Sporting Lissabon staat klaar om op het vliegtuig te stappen als Stanislav Manolev er komende week in slaagt om een nieuwe club te vinden. Ook is hij in beeld om komende zomer naar PSV te komen.
Bekijk ook...

Technisch manager Marcel Brands van PSV was afgelopen week in Portugal. "Ik heb daar zelf verder niet met hem of zijn entourage gesproken", stelt Brands in gesprek met het ED. Arias is in het verleden al vaak gescout door PSV, de Colombiaan mag vertrekken bij zijn huidige club in Portugal, die financieel in zwaar weer zit. Hij zou tussen de 1 en 1,5 miljoen euro moeten kosten.

Mikasa

Forummer van het Jaar 2014
Mogelijk komt er toch nog een RB bij dit seizoen
EINDHOVEN - PSV heeft Santiago Arias (20) nog steeds op de radar voor versterking op korte of lange termijn. De jonge verdediger van Sporting Lissabon staat klaar om op het vliegtuig te stappen als Stanislav Manolev er komende week in slaagt om een nieuwe club te vinden. Ook is hij in beeld om komende zomer naar PSV te komen.
Bekijk ook...

Technisch manager Marcel Brands van PSV was afgelopen week in Portugal. "Ik heb daar zelf verder niet met hem of zijn entourage gesproken", stelt Brands in gesprek met het ED. Arias is in het verleden al vaak gescout door PSV, de Colombiaan mag vertrekken bij zijn huidige club in Portugal, die financieel in zwaar weer zit. Hij zou tussen de 1 en 1,5 miljoen euro moeten kosten.
Ik heb een slecht gevoel bij deze jongen. Compleet ongefundeerd, maar daar schaam ik me niet voor. :D

Mikasa

Hutchinson doet het in de opbouw prima maar verdedigend kwam hij net als alle andere verdedigers bij ons te kort in dit seizoen. Op dit moment kunnen we overal in die linie wel goede verdedigers gebruiken. Zanka, Bouma, Dereijck, Pieters en de rest van onze verdedigers laten keer op keer zien dat we achterin erg kwetsbaar zijn.

Van voren ligt het probleem niet echt want Advocaat heeft opties genoeg daar, we zijn de meest productiefste ploeg van Europa. In mijn ogen zou er om te beginnen niets mis zijn met een extra back, het liefste halen we er ook nog een betrouwbare cv bij zodat we achterin toch wat sterker in onze schoenen staan want zoals hier eerder al aangehaald met een wisseling van de wacht kom je er niet. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, er staan gewoonweg géén verdedigers die er klaar voor zijn en we verliezen steeds kostbare punten.
Na het alom geprezen Barcelona. Die hebben er inmiddels meer dan 100 inliggen.

Ik las later in de transfergeruchten op AD.nl dat Arias eigenlijk een middenvelder is. Hebben we met Hutchinson en Manolev al niet genoeg middenvelders op rechtsback al lopen? Scout gewoon een echte rechtsback!

Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV is nu ook bereid om #Manolev te verhuren, maar wil wel een huursom ontvangen. Als het lukt, staat #Arias klaar.

Kronos

Assistent Bondscoach
For now zou ik zeggen: ik durf het wel met Hutch en Brenet aan, het komende halfjaar. Maar wellicht is de gedachtegang dat ze nu een half jaar kunnen kijken of Arias er klaar voor is, en de ontwikkeling van Brenet ook nog een half jaar volgen, om dan in de zomer te kijken of je met die twee samen doorgaat, of dat er toch nog een back bij moet komen.

Jay_again

Winnaar Wedstrijdvoorspellingen Primera División &
For now zou ik zeggen: ik durf het wel met Hutch en Brenet aan, het komende halfjaar. Maar wellicht is de gedachtegang dat ze nu een half jaar kunnen kijken of Arias er klaar voor is, en de ontwikkeling van Brenet ook nog een half jaar volgen, om dan in de zomer te kijken of je met die twee samen doorgaat, of dat er toch nog een back bij moet komen.
Lijkt me inderdaad geen rare gedachte. Beter nu vast zien dan volgende zomer er weer achter komen dat we geen rechtsback hebben :)

Als Manolev zou gaan, heb je Hutchinson (is en blijft een middenvelder) en Brenet (0 Eredivisieminuten) voor de rechtsbackplaats. Is wel erg mager, wat dat betreft snap ik dat PSV een vervanger wil.

huez

Aanvoerder
Als Manolev zou gaan, heb je Hutchinson (is en blijft een middenvelder) en Brenet (0 Eredivisieminuten) voor de rechtsbackplaats. Is wel erg mager, wat dat betreft snap ik dat PSV een vervanger wil.
Maar wat ik eruit begreep speelt Arias nu ook niet, kan je net zo goed iemand met 0 minuten proberen dan iemand die ze niet goed genoeg vinden om minuten te maken.

Maar wat ik eruit begreep speelt Arias nu ook niet, kan je net zo goed iemand met 0 minuten proberen dan iemand die ze niet goed genoeg vinden om minuten te maken.
Jep, Arias schijnt derde of vierde rechtsback te zijn. Wat dat betreft ben ik ook een beetje sceptisch, maar PSV schijnt hem al heel lang te volgen en is blijkbaar wel overtuigd.

Mikasa

Jep, Arias schijnt derde of vierde rechtsback te zijn. Wat dat betreft ben ik ook een beetje sceptisch, maar PSV schijnt hem al heel lang te volgen en is blijkbaar wel overtuigd.
Ik hoop dat ze die Arias dan ook huren met optie tot koop. Als het dan niks is, kan hij van de zomer weer weg.

Jay_again

'Colombiaan direct naar PSV bij vertrek Manolev'

Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:28 januari 2013 om 16:27Categorie: Nieuws
Santiago Arias maakt nog deze maand de overstap naar PSV, als het de Eindhovenaren lukt om Stanislav Manolev aan een andere club te slijten. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
De Colombiaanse rechtsback staat momenteel onder contract bij Sporting Portugal. De 21-jarige Arias kan ook als rechtermiddenvelder uit de voeten.

Manolev was zondag niet aanwezig bij de training van Jong PSV. Daar heeft hij een boete voor gekregen. Fulham zou de verdediger graag willen huren.

De Engelse club moet dan naast het salaris ook een huurvergoeding betalen. Dat wil PSV, omdat Manolev tot 2014 onder contract staat en daarmee nog transferwaarde heeft.

PSV wil Arias voor Manolev Van onze Telesportredactie
Eindhoven - Als Stanislav Manolev deze week vertrekt bij PSV, is de 21-jarige rechtsachter Santiago Arias Naranjo van Sporting Lissabon de grootste kandidaat om de selectie van de Eindhovenaren te versterken.
PSV wil graag van Manolev af, maar vooralsnog is er weinig interesse voor de Bulgaarse rechtsback. De international kwam in 2009 naar Eindhoven en had in zijn eerste jaren een basisplaats. Coach Dick Advocaat heeft echter weinig vertrouwen in Manolev en geeft hem amper speeltijd.

Komt allemaal van het ED, wat mij betreft is dat dus helemaal niets. Die journalisten schrijven maar wat, net als die Elfrink, die schrijft alleen maar wat iedereen wel weet. Dus of dit waar is?

Jay_again

Komt allemaal van het ED, wat mij betreft is dat dus helemaal niets. Die journalisten schrijven maar wat, net als die Elfrink, die schrijft alleen maar wat iedereen wel weet. Dus of dit waar is?
Als iedereen het weet dan lijkt het mij toch juist dat er waarheid in zit? :D