Santiago Arias (V)

Heel jammer dat een gewaardeerd forummer zich zo laat opjutten door een Iraanse propagandamachine. :D

Je kan zeggen wat je wil, maar alle drie zijn ze lang zo slecht niet. Ze hebben alleen allemaal hun beperkingen. Bovendien vergeet je dat met Maza en Manolev naast elkaar wij in het eerste seizoen onder Rutten 11 (?) wedstrijden achter elkaar de 0 hielden, zelfs met de allergrootste prutser op doel ooit: Isaksson. Heel veel hangt van speelstijl af.

In de Eredivisie buiten de top-3 loopt eigenlijk niemand die ik bij PSV hoef te zien, op Djuricic en Tadic na dan. Zelfs Zoet is middelmaat, al krijg je dat er moeilijk in op een PSV-forum. De Eredivisie is bagger, en daarom moet PSV in het buitenland scouten.
Ik denk dat je er wel een paar vergeet, Maher bijvoorbeeld. Maar met de strekking ben ik het wel met je eens, hoewel ik nog meer vertrouwen in Zoet heb.

Kruspe

Administrator
Medewerker
Interessant hoe heel veel mensen zeggen dat PSV nou eens moet kappen met alleen spelers uit de Eredivisie kopen, en meer gericht moet zijn op het buitenland, en wanneer dat vervolgens gebeurt dat er heel veel mensen zijn die dan zeggen: "ja, dan kun je net zo goed iemand uit Nederland halen".
Het maakt me niks uit waar ze die spelers vandaan halen, zolang ze maar het niveau hebben. Als dat er in de Eredivisie niet is (of veel te duur is, zoals bij Maher en Djuricic het geval is), dan moet je elders kijken. Ik heb er een hekel aan dat voor overbodige middelmatige spelers (Wijnaldum, Narsingh etc.) de hoofdprijs wordt betaald -namelijk 10 miljoen euro- terwijl zij helemaal niks toevoegen. Had óf een speler gekocht die dat geld waard is, of geef een Depay dan maar de kans. Voor 10 miljoen euro hebben wij spelers als Toivonen, Dzsudzsak en Méndez gehaald. Los van dat laatstgenoemde in het laatste seizoen zat zeiken als een oud wijf, heb je voor 10 miljoen euro gewoon 3 klasbakken waarmee je op internationaal niveau kan presteren, waar je nu 10 miljoen weggooit aan brandhout.

Kronos

Assistent Bondscoach
Het maakt me niks uit waar ze die spelers vandaan halen, zolang ze maar het niveau hebben. Als dat er in de Eredivisie niet is (of veel te duur is, zoals bij Maher en Djuricic het geval is), dan moet je elders kijken. Ik heb er een hekel aan dat voor overbodige middelmatige spelers (Wijnaldum, Narsingh etc.) de hoofdprijs wordt betaald -namelijk 10 miljoen euro- terwijl zij helemaal niks toevoegen. Had óf een speler gekocht die dat geld waard is, of geef een Depay dan maar de kans. Voor 10 miljoen euro hebben wij spelers als Toivonen, Dzsudzsak en Méndez gehaald. Los van dat laatstgenoemde in het laatste seizoen zat zeiken als een oud wijf, heb je voor 10 miljoen euro gewoon 3 klasbakken waarmee je op internationaal niveau kan presteren, waar je nu 10 miljoen weggooit aan brandhout.
Het is echter wel weer een hele tijd geleden dat onze scouting met iemand als Mendez, Dzsudzsak, of Toivonen op de proppen kwam. Of denk je dat zulke jongens nog steeds aangedragen worden, maar dat die genegeerd worden ter faveure van eredivisie-spelers als Narsingh?

Kruspe

Administrator
Medewerker
Het is echter wel weer een hele tijd geleden dat onze scouting met iemand als Mendez, Dzsudzsak, of Toivonen op de proppen kwam. Of denk je dat zulke jongens nog steeds aangedragen worden, maar dat die genegeerd worden ter faveure van eredivisie-spelers als Narsingh?
Ze worden niet meer aangedragen omdat Brands letterlijk zei dat PSV voor Eredvisiespelers ging, omdat de supporters hun band met de spelers begonnen te verliezen. Waar zijn die tijden dat we met allerlei rare constructies buitenlandse talenten binnen konden halen? Ik denk aan een Manco (helaas geflopt): als wij zijn club Alianza Lima in Peru wat tips konden geven over het verbeteren van hun grasmat, mochten we 'm voor 150.000 euro binnenhalen. Dat zijn deals jongen! :D

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012
Ze worden niet meer aangedragen omdat Brands letterlijk zei dat PSV voor Eredvisiespelers ging, omdat de supporters hun band met de spelers begonnen te verliezen. Waar zijn die tijden dat we met allerlei rare constructies buitenlandse talenten binnen konden halen? Ik denk aan een Manco (helaas geflopt): als wij zijn club Alianza Lima in Peru wat tips konden geven over het verbeteren van hun grasmat, mochten we 'm voor 150.000 euro binnenhalen. Dat zijn deals jongen! :D
Toch zou zoiets nog wel moeten kunnen eigenlijk :unsure: iets van samenwerking met philips, stadion verlichting van die lampen voor het gras ofzo.

luukienilis

Winnaar voorspellingen Championsleage 2013, 2014,
Tijden veranderen. PSV heeft nu minder naam in zuid amerika dan een 10 jaar geleden. Dat komt niet door psv zelf maar doordat nu de echte grote clubs de talenten wegplukken. PSV heeft zijn funktie als tussenstation kwijtgeraakt. PSV speelt hierin op in door de koers wijziging. De focus op de eredivisie en de scandinavische landen. Misschien dat er incidenteel nog een tropische verrassing komt maar dat zal meer zijn voor onze eigen jeugd afdeling , zoals ze laatst nog hebben gedaan
met die spits Betancourt. Dus het blijven gokjes zoals ook met Manco het geval was.

Jackal06

Tijden veranderen. PSV heeft nu minder naam in zuid amerika dan een 10 jaar geleden. Dat komt niet door psv zelf maar doordat nu de echte grote clubs de talenten wegplukken. PSV heeft zijn funktie als tussenstation kwijtgeraakt. PSV speelt hierin op in door de koers wijziging. De focus op de eredivisie en de scandinavische landen. Misschien dat er incidenteel nog een tropische verrassing komt maar dat zal meer zijn voor onze eigen jeugd afdeling , zoals ze laatst nog hebben gedaan
met die spits Betancourt. Dus het blijven gokjes zoals ook met Manco het geval was.
Toch blijf ik er bij dat in Azië nog veel te halen valt

Jackal06

Rijst bijvoorbeeld.

Het aantal voetballers is echter nogal beperkt. Buiten een enkele Japanner of Koreaan is er nog niemand doorgebroken.
Omdat er praktisch niets aan gedaan word, ik denk dat je in Azië nog best wat kunt winnen op het gebied van voetbalacademies o.i.d.
Aan de andere kant kan het natuurlijk ook een gevolg zijn van mijn exotische producten fetisj :p

Laatst bewerkt:

blurros

Terreinknecht
Priotiteit nu lijkt me een rechtsback, want dan hebben we elke positie bezet met een PSV-waardige speler:

Waterman
Hutchinson - Marcelo - Zanka - Willems
Van Bommel - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Mertens

Tyton
Arias - Derijck - Pieters - Bouma
Hiljemark - Wijnaldum - Ritzmaier
Narsingh - Locadia - Depay

Bertrams

Als PSV de overige spelers nog weet te verkopen of verhuren zou dat geweldig zijn.

Kronos

Assistent Bondscoach
Als Manolev er nog is, zal er (m.i. terecht) deze winterstop zeker geen rechtsback gekocht worden. Zeker omdat we ook Brenet nog hebben.

Bacchus

Ninja-Admin
Medewerker
Manolev en Brenet zijn genoeg back-up voor die positie, lijkt mij. Je kan beter wachten en komende zomer een fatsoenlijke back aanschaffen die meteen een basisplek kan krijgen. For now doet Hutchinson het prima.
Manolev is geen optie. Brenet..?
Wat heeft die laten zien dit jaar?

Bacchus

Ninja-Admin
Medewerker
Als het alternatief is om geld uit te geven voor een reserve-rechtsback, terwijl Manolev nog op de loonlijst staat, vind ik hem de minst slechte optie.
U bent op de hoogte van de huidige ontwikkelingen op het middenveld? Als er één linie is waar PSV geld uit moet geven is het de verdediging.