Priotiteit nu lijkt me een rechtsback, want dan hebben we elke positie bezet met een PSV-waardige speler:

Waterman
Hutchinson - Marcelo - Zanka - Willems
Van Bommel - Toivonen - Strootman
Lens - Matavz - Mertens

Tyton
Arias - Derijck - Pieters - Bouma
Hiljemark - Wijnaldum - Ritzmaier
Narsingh - Locadia - Depay

Bertrams

Als PSV de overige spelers nog weet te verkopen of verhuren zou dat geweldig zijn.
 
Als Manolev er nog is, zal er (m.i. terecht) deze winterstop zeker geen rechtsback gekocht worden. Zeker omdat we ook Brenet nog hebben.
 
Dat is een hele hoop, maar niet terecht...

Manolev en Brenet zijn genoeg back-up voor die positie, lijkt mij. Je kan beter wachten en komende zomer een fatsoenlijke back aanschaffen die meteen een basisplek kan krijgen. For now doet Hutchinson het prima.
 
Manolev en Brenet zijn genoeg back-up voor die positie, lijkt mij. Je kan beter wachten en komende zomer een fatsoenlijke back aanschaffen die meteen een basisplek kan krijgen. For now doet Hutchinson het prima.

Manolev is geen optie. Brenet..?
Wat heeft die laten zien dit jaar?
 
Manolev is geen optie. Brenet..?
Wat heeft die laten zien dit jaar?

Als het alternatief is om geld uit te geven voor een reserve-rechtsback, terwijl Manolev nog op de loonlijst staat, vind ik hem de minst slechte optie.
 
Als het alternatief is om geld uit te geven voor een reserve-rechtsback, terwijl Manolev nog op de loonlijst staat, vind ik hem de minst slechte optie.

U bent op de hoogte van de huidige ontwikkelingen op het middenveld? Als er één linie is waar PSV geld uit moet geven is het de verdediging.
 
U bent op de hoogte van de huidige ontwikkelingen op het middenveld? Als er één linie is waar PSV geld uit moet geven is het de verdediging.

Hutchinson doet het prima. Manolev zou best een enkele keer kunnen spelen als Atiba niet beschikbaar is (ik weet dat jij daar anders over denkt), terwijl we in Brenet een prima talent voor die positie hebben. De rechtsbackpositie is dus geen plek waar bij mij de prioriteit ligt. Als je achterin wat wil doen, moet je Derijck verkopen en Bouma als jeugdtrainer gaan inzetten, en er een fatsoenlijke CV bij halen.
 
Hutchinson doet het prima. Manolev zou best een enkele keer kunnen spelen als Atiba niet beschikbaar is (ik weet dat jij daar anders over denkt), terwijl we in Brenet een prima talent voor die positie hebben. De rechtsbackpositie is dus geen plek waar bij mij de prioriteit ligt. Als je achterin wat wil doen, moet je Derijck verkopen en Bouma als jeugdtrainer gaan inzetten, en er een fatsoenlijke CV bij halen.
Met één wisseling van de wacht kom je er m.i. niet. Brenet is een talent? Kan...Maar als 'ie een serieuze optie zou zijn, was hij dan niet ingevallen ipv Manolevje? Of is hij nog slechter dan Manolevje?
Depay is een serieuzere optie...

Edit: Hutchinson doet zijn best. Maar 'prima' past alleen als je zijn mogelijkheden meeweegt. Niet als je puur naar het verdedigen kijkt.
 
Met één wisseling van de wacht kom je er m.i. niet. Brenet is een talent? Kan...Maar als 'ie een serieuze optie zou zijn, was hij dan niet ingevallen ipv Manolevje? Of is hij nog slechter dan Manolevje?
Depay is een serieuzere optie...

Edit: Hutchinson doet zijn best. Maar 'prima' past alleen als je zijn mogelijkheden meeweegt. Niet als je puur naar het verdedigen kijkt.

Mogelijk komt er toch nog een RB bij dit seizoen
EINDHOVEN - PSV heeft Santiago Arias (20) nog steeds op de radar voor versterking op korte of lange termijn. De jonge verdediger van Sporting Lissabon staat klaar om op het vliegtuig te stappen als Stanislav Manolev er komende week in slaagt om een nieuwe club te vinden. Ook is hij in beeld om komende zomer naar PSV te komen.
Bekijk ook...

Technisch manager Marcel Brands van PSV was afgelopen week in Portugal. "Ik heb daar zelf verder niet met hem of zijn entourage gesproken", stelt Brands in gesprek met het ED. Arias is in het verleden al vaak gescout door PSV, de Colombiaan mag vertrekken bij zijn huidige club in Portugal, die financieel in zwaar weer zit. Hij zou tussen de 1 en 1,5 miljoen euro moeten kosten.
 
Mogelijk komt er toch nog een RB bij dit seizoen
EINDHOVEN - PSV heeft Santiago Arias (20) nog steeds op de radar voor versterking op korte of lange termijn. De jonge verdediger van Sporting Lissabon staat klaar om op het vliegtuig te stappen als Stanislav Manolev er komende week in slaagt om een nieuwe club te vinden. Ook is hij in beeld om komende zomer naar PSV te komen.
Bekijk ook...

Technisch manager Marcel Brands van PSV was afgelopen week in Portugal. "Ik heb daar zelf verder niet met hem of zijn entourage gesproken", stelt Brands in gesprek met het ED. Arias is in het verleden al vaak gescout door PSV, de Colombiaan mag vertrekken bij zijn huidige club in Portugal, die financieel in zwaar weer zit. Hij zou tussen de 1 en 1,5 miljoen euro moeten kosten.

Ik heb een slecht gevoel bij deze jongen. Compleet ongefundeerd, maar daar schaam ik me niet voor. :D
 
Hutchinson doet het in de opbouw prima maar verdedigend kwam hij net als alle andere verdedigers bij ons te kort in dit seizoen. Op dit moment kunnen we overal in die linie wel goede verdedigers gebruiken. Zanka, Bouma, Dereijck, Pieters en de rest van onze verdedigers laten keer op keer zien dat we achterin erg kwetsbaar zijn.

Van voren ligt het probleem niet echt want Advocaat heeft opties genoeg daar, we zijn de meest productiefste ploeg van Europa. In mijn ogen zou er om te beginnen niets mis zijn met een extra back, het liefste halen we er ook nog een betrouwbare cv bij zodat we achterin toch wat sterker in onze schoenen staan want zoals hier eerder al aangehaald met een wisseling van de wacht kom je er niet. Dat er iets moet gebeuren is duidelijk, er staan gewoonweg géén verdedigers die er klaar voor zijn en we verliezen steeds kostbare punten.

Na het alom geprezen Barcelona. Die hebben er inmiddels meer dan 100 inliggen.

Ik las later in de transfergeruchten op AD.nl dat Arias eigenlijk een middenvelder is. Hebben we met Hutchinson en Manolev al niet genoeg middenvelders op rechtsback al lopen? Scout gewoon een echte rechtsback!
 
Rik Elfrink ‏@RikElfrink
#PSV is nu ook bereid om #Manolev te verhuren, maar wil wel een huursom ontvangen. Als het lukt, staat #Arias klaar.
 
For now zou ik zeggen: ik durf het wel met Hutch en Brenet aan, het komende halfjaar. Maar wellicht is de gedachtegang dat ze nu een half jaar kunnen kijken of Arias er klaar voor is, en de ontwikkeling van Brenet ook nog een half jaar volgen, om dan in de zomer te kijken of je met die twee samen doorgaat, of dat er toch nog een back bij moet komen.
 
For now zou ik zeggen: ik durf het wel met Hutch en Brenet aan, het komende halfjaar. Maar wellicht is de gedachtegang dat ze nu een half jaar kunnen kijken of Arias er klaar voor is, en de ontwikkeling van Brenet ook nog een half jaar volgen, om dan in de zomer te kijken of je met die twee samen doorgaat, of dat er toch nog een back bij moet komen.

Lijkt me inderdaad geen rare gedachte. Beter nu vast zien dan volgende zomer er weer achter komen dat we geen rechtsback hebben :)
 
Als Manolev zou gaan, heb je Hutchinson (is en blijft een middenvelder) en Brenet (0 Eredivisieminuten) voor de rechtsbackplaats. Is wel erg mager, wat dat betreft snap ik dat PSV een vervanger wil.
 
Als Manolev zou gaan, heb je Hutchinson (is en blijft een middenvelder) en Brenet (0 Eredivisieminuten) voor de rechtsbackplaats. Is wel erg mager, wat dat betreft snap ik dat PSV een vervanger wil.

Maar wat ik eruit begreep speelt Arias nu ook niet, kan je net zo goed iemand met 0 minuten proberen dan iemand die ze niet goed genoeg vinden om minuten te maken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan