Maar wat ik eruit begreep speelt Arias nu ook niet, kan je net zo goed iemand met 0 minuten proberen dan iemand die ze niet goed genoeg vinden om minuten te maken.
Jep, Arias schijnt derde of vierde rechtsback te zijn. Wat dat betreft ben ik ook een beetje sceptisch, maar PSV schijnt hem al heel lang te volgen en is blijkbaar wel overtuigd.
 
Jep, Arias schijnt derde of vierde rechtsback te zijn. Wat dat betreft ben ik ook een beetje sceptisch, maar PSV schijnt hem al heel lang te volgen en is blijkbaar wel overtuigd.

Ik hoop dat ze die Arias dan ook huren met optie tot koop. Als het dan niks is, kan hij van de zomer weer weg.
 
'Colombiaan direct naar PSV bij vertrek Manolev'

00738608.jpg

Auteur: Wouter Quint Gepubliceerd:28 januari 2013 om 16:27Categorie: Nieuws
Santiago Arias maakt nog deze maand de overstap naar PSV, als het de Eindhovenaren lukt om Stanislav Manolev aan een andere club te slijten. Dat meldt het Eindhovens Dagblad.
De Colombiaanse rechtsback staat momenteel onder contract bij Sporting Portugal. De 21-jarige Arias kan ook als rechtermiddenvelder uit de voeten.

Manolev was zondag niet aanwezig bij de training van Jong PSV. Daar heeft hij een boete voor gekregen. Fulham zou de verdediger graag willen huren.

De Engelse club moet dan naast het salaris ook een huurvergoeding betalen. Dat wil PSV, omdat Manolev tot 2014 onder contract staat en daarmee nog transferwaarde heeft.
 
PSV wil Arias voor Manolev Van onze Telesportredactie
Eindhoven - Als Stanislav Manolev deze week vertrekt bij PSV, is de 21-jarige rechtsachter Santiago Arias Naranjo van Sporting Lissabon de grootste kandidaat om de selectie van de Eindhovenaren te versterken.
PSV wil graag van Manolev af, maar vooralsnog is er weinig interesse voor de Bulgaarse rechtsback. De international kwam in 2009 naar Eindhoven en had in zijn eerste jaren een basisplaats. Coach Dick Advocaat heeft echter weinig vertrouwen in Manolev en geeft hem amper speeltijd.
 
Komt allemaal van het ED, wat mij betreft is dat dus helemaal niets. Die journalisten schrijven maar wat, net als die Elfrink, die schrijft alleen maar wat iedereen wel weet. Dus of dit waar is?
 
Komt allemaal van het ED, wat mij betreft is dat dus helemaal niets. Die journalisten schrijven maar wat, net als die Elfrink, die schrijft alleen maar wat iedereen wel weet. Dus of dit waar is?

Als iedereen het weet dan lijkt het mij toch juist dat er waarheid in zit? :D
 
Jep, Arias schijnt derde of vierde rechtsback te zijn. Wat dat betreft ben ik ook een beetje sceptisch, maar PSV schijnt hem al heel lang te volgen en is blijkbaar wel overtuigd.

Waren ze niet ook overtuigd van Marcelo? ;)
 
Ach de 3e keus van Sporting die aan het degraderen is? dat is nog altijd beter dan een speler van Jong Psv of van de A-1......
 
Hoeft niet alles te zeggen. Labyad speelt daar ook weinig, die was hier één van de beteren.

Vind het toch een groot verschil tussen weinig spelen en dus op de bank zitten bij het eerste en 3e keus te zijn. Bovendien speelt Labyad de laatste tijd regelmatig. Die heeft opstartproblemen gehad plus de wisselingen van de wacht bij Sporting. Die Arias komt bij geen enkele trainer in de plannen voor.....
 
Ik vind het raar dat PSV als het om middenvelders gaat wel speculeert op het vertrek van Toivonen en/of Strootman inzake Maher. Van Hutch weten we 100% zeker dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Waarom halen ze Arias niet nu meteen als ze overtuigd van hem zijn? Dan kan hij eerst een half jaar acclimatiseren, zeker met dit weer. En dan staat hij er meteen als het goed is zodra Hutch vertrokken is. Kan iemand mij uitleggen wat de gedachtegang van PSV zou kunnen zijn?
 
Ik vind het raar dat PSV als het om middenvelders gaat wel speculeert op het vertrek van Toivonen en/of Strootman inzake Maher. Van Hutch weten we 100% zeker dat hij vertrekt aan het einde van het seizoen. Waarom halen ze Arias niet nu meteen als ze overtuigd van hem zijn? Dan kan hij eerst een half jaar acclimatiseren, zeker met dit weer. En dan staat hij er meteen als het goed is zodra Hutch vertrokken is. Kan iemand mij uitleggen wat de gedachtegang van PSV zou kunnen zijn?

Omdat je bij aanwezigheid van een dure Manolev niet perse een tweede rechtsback nodig hebt, zeker als je ook nog het talent Brenet hebt lopen. Maher is een uitzonderlijk talent waarvoor ze eventueel even wat minder naar (over)bezetting willen kijken, dat doe je bij een rechtsback niet zo snel.
 
Omdat je bij aanwezigheid van een dure Manolev niet perse een tweede rechtsback nodig hebt, zeker als je ook nog het talent Brenet hebt lopen. Maher is een uitzonderlijk talent waarvoor ze eventueel even wat minder naar (over)bezetting willen kijken, dat doe je bij een rechtsback niet zo snel.

Arias is een jong ventje. Die staat er niet meteen. Dan heb ik liever dat hij in de luwte een half jaar krijgt om zich aan te passen. Want volgend seizoen moet hij er hoe dan ook staan na het vertrek van Hutch. Heb geen zin dat hij bij de start van de competitie nog door dat proces moet terwijl het dan al om de punten gaat en er geen alternatieven zijn op die positie. Brenet zal dan de tweede man worden achter Arias als Manolev vertrekt. Eerlijk gezegd vind ik hem er absoluut nog niet klaar voor. Ik vind hem zelfs voor een A-junior niet volwassen genoeg spelen.

Als voorzitter van de fanclub van Maher begrijp ik heel goed waarom PSV alles op alles zet om hem hier heen te halen. Maar dat hoeft niet per sé al deze winterstop te zijn.
 
Arias is een jong ventje. Die staat er niet meteen. Dan heb ik liever dat hij in de luwte een half jaar krijgt om zich aan te passen. Want volgend seizoen moet hij er hoe dan ook staan na het vertrek van Hutch. Heb geen zin dat hij bij de start van de competitie nog door dat proces moet terwijl het dan al om de punten gaat en er geen alternatieven zijn op die positie. Brenet zal dan de tweede man worden achter Arias als Manolev vertrekt. Eerlijk gezegd vind ik hem er absoluut nog niet klaar voor. Ik vind hem zelfs voor een A-junior niet volwassen genoeg spelen.

Als voorzitter van de fanclub van Maher begrijp ik heel goed waarom PSV alles op alles zet om hem hier heen te halen. Maar dat hoeft niet per sé al deze winterstop te zijn.

Op zich een mooie gedachte waar ik me normaal gesproken wel in zou kunnen vinden, maar die Arias is ook nog maar 1x keer in het 1e van Sporting verschenen.
Plus Arias kost anderhalf miljoen + minimaal 450.000 euro salaris (geen EU-speler) + tekengeld.

Dat vind ik nog wel wat voor jongen die de twijfel van de supporters niet mee heeft.
Dan kies ik liever voor de eigen kweek, of eventueel schuiven met Zanka ofzo. (En Manolev is nog steeds niet weg)
Daarnaast hebben we Tamata (verhuurd aan Roda) die op beide backpositsies uit de voeten kan, ook nog onder contract staan tot 2014.

ps. dat geld voor Arias zou ik dan liever Maher gebruiken (bovenop wat PSV al wou besteden) deze winterstop of komende zomer.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan