Sam Lammers (A)

Morele verplichtingen zijn er niet in topvoetbal, zet dat uit je hoofd.
Dat hoef ik niet uit mijn hoofd te zetten, daar ben ik het met je eens. Dan nog is het een naaistreek. Of zeggen we ook dat wat een Labyad, Bakkali bij ons of Justin Kluivert bij Ajax deden, gewoon moet kunnen? Nee toch? Ze hebben het recht om de club op een achterbakse manier de rug toe te keren, dat maakt ze nog steeds achterbaks.

Dat het eerst altijd mondeling is, prima maar als het te lang duurt dan stel je een ultimatum en ga je niet naïef denken dat die lieve Sam wel uiteindelijk akkoord gaat
Wat voor ultimatum had JdJ moeten maken dan? Teken, of je mag niet spelen terwijl je nog geblesseerd bent? Teken of je mag niet spelen terwijl Malen ook geblesseerd is, ook al dreigen we Europees voetbal mis te lopen?

En je gaat nu hetzelfde mee maken straks met Ihattaren.
Die kans is er ja. Worden spannende dagen helaas.
 
Wat voor ultimatum had JdJ moeten maken dan? Teken, of je mag niet spelen terwijl je nog geblesseerd bent? Teken of je mag niet spelen terwijl Malen ook geblesseerd is, ook al dreigen we Europees voetbal mis te lopen?
Is er zo’n ultimatum geweest dan? Ik denk dat ze gewoon gewacht hebben om te kijken hoe Lammers zich zou herstellen. Te lang gewacht in dat geval dus. Hoop dat ze er nog een leuk bedrag uit kunnen halen, want zo’n geweldenaar vind ik het persoonlijk niet. Letterlijk elke bal springt van zijn voet.
 
Is er zo’n ultimatum geweest dan? Ik denk dat ze gewoon gewacht hebben om te kijken hoe Lammers zich zou herstellen. Te lang gewacht in dat geval dus. Hoop dat ze er nog een leuk bedrag uit kunnen halen, want zo’n geweldenaar vind ik het persoonlijk niet. Letterlijk elke bal springt van zijn voet.
Nee er is geen ultimatum geweest. Ik wilde duidelijk maken dat ik niet zou weten wat voor ultimatum je zou kunnen maken met een geblesseerde speler die een andere geblesseerde speler uiteindelijk moet vervangen.
 
Nee er is geen ultimatum geweest. Ik wilde duidelijk maken dat ik niet zou weten wat voor ultimatum je zou kunnen maken met een geblesseerde speler die een andere geblesseerde speler uiteindelijk moet vervangen.

Het volgende ultimatum en dat geldt voor alle spelers die een doorlopend contract hebben. Als je op 15 juli nog geen andere club hebt ga je voor het seizoen zeker niet meer weg. Punt basta en daarmee uit. :fb:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zou het ook allemaal waar zijn? Ik hoop van niet want ik vind hem toch een talent, iemand die het voetbal in de ploeg houdt en een kans verdiend in de spits.
Schmidt speelt met twee spitsen dus dat zou het extra zuur maken.
Malen is top maar de vervanger van Lammers moet dan een groot talent zijn die net 18 is geworden en slechts vier invalbeurten heeft gehad in de Eredivisie of een Romero die zich een beetje in Argentinië heeft laten zien en hier niet fit was. Dan heb je nog een jonge speler die afgelopen seizoen wissel was bij Sparta of dan moet je Gakpo opstellen die eigenlijk een vleugelspeler is en op het hogere niveau ook nog geen ervaring als spits heeft, die raak je dan ook nog eens kwijt op de vleugel. Zie ook nog maar eens een goede vervanger te halen
 
Ik krijg een steeds grotere afkeer van het profvoetbal. Alles, werkelijk alles draait om geld en er is nul loyaliteit. Moet ik werkelijk fan zijn van patsers zoals Memphis Depay, middelmatige tienermiljonairs zoals Bergwijn of a-loyale wannabe's als Sam Lammers? Mijn liefde voor PSV is groot en stamt nog uit de glorietijd van Willy van der Kuylen en Jan van Beveren. Maar het PSV van nu (en elke andere prof-voetbalclub)? Omhooggevallen vedettes zonder enig maatschappelijk besef en met maar één ambitie: hun bankrekening.
 
Dom van PSV, maar ook asociaal van Lammers. Een man een man, een woord een woord. Zeker met zo’n lange relatie.
 
Waarom is iedereen zo verdrietig? Missen we nou echt een topspits wanneer Sam effin' Lammers vertrekt?
Die jongen gaat toch nooit het niveau van de Nederlandse subtop overstijgen? Ik hoop dat 'ie morgen al op het vliegveld staat. Met die blosjes op z'n wangetjes. Toedeloe!:bye::drool:

 
te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken. Komt tekort voor de top van Nederland. Alleen niet zo netjes van Sam eerst een dikke uitkering en revalideren en te liegen over contractverlenging. Houdoe!
 
te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken. Komt tekort voor de top van Nederland. Alleen niet zo netjes van Sam eerst een dikke uitkering en revalideren en te liegen over contractverlenging. Houdoe!
Tja dat dachten we ook bij gosens, de roon en hateboer. Als atalanta een speler uit Nederland weg haalt. Valt het op de ene of andere manier op zn plek daar. Hoop dat jdj gewoon 12 miljoen eruit trekt met een mooi doorverkooppercentage en dat Lammers, de pannen van het dak speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan