Sam Lammers (A)

Laat ik het zo stellen, hij is nog steeds een speler met potentie.
Ik denk dat hij met het vertrouwen dit seizoen had kunnen uitgroeien tot een spits die er in de Eredivisie genoeg in schiet. De kans om te groeien bij Atalanta is een stuk kleiner

Ik verwacht dat hij spoedig van een koude kermis thuiskomt. :cautious:
De zoveelste speler die zich gek heeft laten maken door zijn zaakwaarnemer die veel geld ontvangt voor een transfer.

De betaalde voetbalwereld is wel te vergelijken met de prostitutie.
Je hebt clubs, voetballers als hoeren en makelaars als pooiers. En mensenhandel is niet vreemd. :sick: :braak:
 
Waarom zijn er altijd zoveel spelers die “PSV aan het lijntje houden”? Het overkomt ons wel veel te vaak... Brands heeft de trend neergezet dat je met aaien en paaien ver komt in de onderhandelingen. Dat is deels wel zo en dat moet je ook blijven doen in sommige gevallen. Maar who the f...is Sam Lammers om zo ook met hem om te gaan? Tijdens zijn blessure hem een contract aanbieden en dan maar wachten tot hij herstelt en in de voorbereiding ook nog doodleuk mee doet zonder dat ie heeft bijgetekend? Wat een amateurisme en naïeviteit...
Ik heb gisteren op mijn werk nog tegen iemand gezegd: Als het 1 oktober nog niet rond is, gaan we een deur verder kijken. Dat kan PSV ook doen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik heb gisteren op mijn werk nog tegen iemand gezegd: Als het 1 oktober nog niet rond is, gaan we een deur verder kijken. Dat kan PSV ook doen.

Precies. Het is ook gewoon handel. Soms lukt het je een speler precies op het juiste moment te kopen of te verkopen. Soms vis je achter het net en soms wil iemand voor je gevoel ineens weg. Het is gewoon handel en zodoende ook wat opportunistisch. De taak aan de TD om het onderste uit de kan te halen en meteen door te schakelen. Ik begreep vorige week dat er lijstjes zijn. Het is geen hogere wiskunde.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Bij PSV had niemand verwacht dat Sam Lammers voor Atalanta Bergamo wil kiezen

link

Zelf is Lammers al mondeling akkoord met de nummer drie van Italië, maar PSV wil meer geld voor hem zien dan tot nu toe is geboden. Atalanta wil een miljoen of zeven voor Lammers betalen en PSV wil vooralsnog minimaal een dubbelcijferig aantal miljoenen incasseren."

PSV stelt zich in de kwestie keihard op omdat de clubleiding al uitging van een akkoord over een langer verblijf met Lammers, die sinds 2010 ingeschreven is en onder contract staat bij PSV.

Op het moment dat de clubleiding ervan uitging dat hij en zijn zaakwaarnemer een contract kwamen tekenen, klonk ineens een keiharde weigering en was er verbijstering bij PSV. De leiding voelt zich niet alleen aan het lijntje gehouden, maar verkeerde eveneens in de veronderstelling dat de tijd van praten al voorbij was.

De leiding van PSV is teleurgesteld en geërgerd tegelijk over de gang van zaken. Niemand had verwacht dat Lammers nu nog de club de rug zou willen toekeren, hoewel Atalanta en een aantal andere clubs hem al jaren volgt. Een vertrek lijkt ineens onvermijdelijk, waarbij een knalhard spel om de laatste miljoenen zal volgen. PSV geldt als een club die zich nimmer te lastig wil opstellen als een speler een mooie transfer wil maken, :fear: :maniac: maar de leiding is wel geïrriteerd als gemaakte afspraken doorkruist worden of als een vermeend woord wordt gebroken.


Lammers was ook al mondeling akkoord met PSV. :rolleyes:
PSV moet de poot stijf houden. Niet toegeven en laat het maar zo lang mogelijk duren. De transferdeadline is pas op 6 oktober. Eens kijken of Atalanta Bergamo Sam Lammers zo graag wil hebben dat ze er ook flink voor willen betalen. Zo niet gaat het feest niet door.
Maar ik ben benieuwd hoe "Keihard" PSV zich opstelt. Meestal is dit zo hard als een zachtgekookt ei. :fear:

"De onderhandelingspositie van PSV richting Atalanta is niet al te best. Lammers’ huidige verbintenis in Eindhoven loopt nog ruim negen maanden en dus is het onmogelijk om een absolute hoofdprijs te vragen."

Wat een onzin. De onderhandelingspositie van PSV richting Atalanta is zo sterk als PSV zelf wil.
PSV heeft een contract met Sam Lammers en als PSV hem niet aan Atalanta wil verkopen gaat het niet door. Om de hele boel te dwarsbomen komt er wellicht een andere club die Lammers wil kopen. PSV heeft een maand te tijd. Neem die tijd dan. Atalanta wil nu toeslaan. Laat ze maar een paar weken bungelen. Het komt de onderhandelingspositie van PSV alleen te goede.
 
Laatst bewerkt:
In de laatste fase van de onderhandelingen werkt JdJ altijd aan zijn verklaring "waarom PSV in dit geval niet het onderste uit de kan wilde halen". Daar heeft hij mooi de tijd voor terwijl de tegenpartij nog even de betalingscondities wat soepeler maakt.
 
Tja, het is leuk allemaal, poot stijf houden. Zijn contract loopt volgend jaar af. Als hij niet wil tekenen heb je twee keuzes: nu verkopen of straks transfervrij laten gaan. Dan zou ik Atalanta gewoon voorhouden dat ze minimaal 10m+ aftikken en anders opflikkeren. Wil Atalanta dat niet? Jammer dan. Je kunt Lammers ook nog zijn contract een jaar laten verlengen en dan een belofte doen hem volgende zomer te laten gaan als er interesse is. Nu, zo voor de competitiestart moet je hem gewoon niet laten gaan, tenzij er veel geld betaald wordt.
 
Tja, het is leuk allemaal, poot stijf houden. Zijn contract loopt volgend jaar af. Als hij niet wil tekenen heb je twee keuzes: nu verkopen of straks transfervrij laten gaan. Dan zou ik Atalanta gewoon voorhouden dat ze minimaal 10m+ aftikken en anders opflikkeren. Wil Atalanta dat niet? Jammer dan. Je kunt Lammers ook nog zijn contract een jaar laten verlengen en dan een belofte doen hem volgende zomer te laten gaan als er interesse is. Nu, zo voor de competitiestart moet je hem gewoon niet laten gaan, tenzij er veel geld betaald wordt.

Ik zou het geweldig vinden als nu een club zich meldt die meer dan € 10 miljoen wil betalen en dat een club is waar Sam Lammers niet naartoe wil. :D
 
Wat een onzin. De onderhandelingspositie van PSV richting Atalanta is zo sterk als PSV zelf wil.
PSV heeft een contract met Sam Lammers en als PSV hem niet aan Atalanta wil verkopen gaat het niet door. Om de hele boel te dwarsbomen komt er wellicht een andere club die Lammers wil kopen. PSV heeft een maand te tijd. Neem die tijd dan. Atalanta wil nu toeslaan. Laat ze maar een paar weken bungelen. Het komt de onderhandelingspositie van PSV alleen te goede.

Ja, dat klinkt romantisch.

De realiteit is dat Lammers met 2 vingers in de neus "positieverbetering" kan claimen, aangezien hij zou vertrekken naar een club die uitkomt in een hoger aangeschreven competitie, CL voetbal speelt en meer salaris biedt (hoewel niet eens zo veel meer) terwijl hij bij PSV zich nog zou moeten gaan kwalificeren voor de EL en niet eens zeker is van een basisplaats.

Als hij wil kan hij het tot een arbitragezaak laten komen. En die wint hij, gezien die positieverbetering, altijd. Dan staat PSV met lege handen, vooruit, een symbolische transfersom voor een speler met nog een paar maanden op zijn contract.

De onderhandelingen laten voortslepen is ook geen optie. Atalanta is in de positie om door te schakelen naar een andere speler. PSV moet maar hopen dat een van die andere clubs dan daadwerkelijk geïnteresseerd is en veel meer biedt dan Atalanta. Die hebben het bod immers ook in de krant kunnen lezen. En hoe later Lammers gaat hoe minder tijd er is een vervanger te halen. En dat moet dan bij een club die weet dat je een speler nodig hebt én die weet hoeveel je hebt te besteden. Lekkere onderhandelingspositie.

Grote kans dat je de hoofdprijs betaalt voor een kwalitatief altijd mindere vervanger. En dan staan de keukentafeltechnischdirecteuren op dit forum ook klaar: "JDJ had hem veel eerder de deur uit moeten doen. Dan maar een miljoentje minder, maar dan was er tenminste tijd geweest om een goede vervanger aan te trekken."

Dus nee, de onderhandelingspositie van PSV is niet zo sterk. PSV kan het niet aan laten komen op een arbitragezaak en PSV kan het ook niet aan laten komen op de laatste week van de transferwindow.

Wat niet wil zeggen dat er niet alsnog hard en scherp onderhandeld kan worden. Maar de ruimte is niet zo heel groot.
 
Ja, dat klinkt romantisch.

De realiteit is dat Lammers met 2 vingers in de neus "positieverbetering" kan claimen, aangezien hij zou vertrekken naar een club die uitkomt in een hoger aangeschreven competitie, CL voetbal speelt en meer salaris biedt (hoewel niet eens zo veel meer) terwijl hij bij PSV zich nog zou moeten gaan kwalificeren voor de EL en niet eens zeker is van een basisplaats.

Als hij wil kan hij het tot een arbitragezaak laten komen. En die wint hij, gezien die positieverbetering, altijd. Dan staat PSV met lege handen, vooruit, een symbolische transfersom voor een speler met nog een paar maanden op zijn contract.

De onderhandelingen laten voortslepen is ook geen optie. Atalanta is in de positie om door te schakelen naar een andere speler. PSV moet maar hopen dat een van die andere clubs dan daadwerkelijk geïnteresseerd is en veel meer biedt dan Atalanta. Die hebben het bod immers ook in de krant kunnen lezen. En hoe later Lammers gaat hoe minder tijd er is een vervanger te halen. En dat moet dan bij een club die weet dat je een speler nodig hebt én die weet hoeveel je hebt te besteden. Lekkere onderhandelingspositie.

Grote kans dat je de hoofdprijs betaalt voor een kwalitatief altijd mindere vervanger. En dan staan de keukentafeltechnischdirecteuren op dit forum ook klaar: "JDJ had hem veel eerder de deur uit moeten doen. Dan maar een miljoentje minder, maar dan was er tenminste tijd geweest om een goede vervanger aan te trekken."

Dus nee, de onderhandelingspositie van PSV is niet zo sterk. PSV kan het niet aan laten komen op een arbitragezaak en PSV kan het ook niet aan laten komen op de laatste week van de transferwindow.

Wat niet wil zeggen dat er niet alsnog hard en scherp onderhandeld kan worden. Maar de ruimte is niet zo heel groot.

Als er inderdaad sprake is van een mondelinge overeenkomst met PSV is de onderhandelingspositie van PSV juist ijzersterk en dan kan Sam Lammers hoog of laag springen dan komt hij zonder medewerking van PSV niet weg. PSV kan dan een arbitragezaak met vertrouwen tegemoet zien. PSV kan Sam Lammers zelfs voor de rechter slepen.
En als Atalanta afhaakt is dat toch niet het probleem van PSV, maar van Sam Lammers. :p
 
Als er inderdaad sprake is van een mondelinge overeenkomst met PSV is de onderhandelingspositie van PSV juist ijzersterk en dan kan Sam Lammers hoog of laag springen dan komt hij zonder medewerking van PSV niet weg.
Als Atalanta niet genoeg betaalt, mag Sam altijd zelf bijleggen hoor.
 
[KNIP]

Grote kans dat je de hoofdprijs betaalt voor een kwalitatief altijd mindere vervanger. En dan staan de keukentafeltechnischdirecteuren op dit forum ook klaar: "JDJ had hem veel eerder de deur uit moeten doen. Dan maar een miljoentje minder, maar dan was er tenminste tijd geweest om een goede vervanger aan te trekken."
JdJ had niet moeten accepteren dat Lammers maandenlang zijn nieuwe contract niet tekende. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te snappen dat er een reden was waarom hij dat niet deed en dat die reden niet was dat hij geen pen kon vinden.
 
JdJ had niet moeten accepteren dat Lammers maandenlang zijn nieuwe contract niet tekende. Je hoeft geen verstand van voetbal te hebben om te snappen dat er een reden was waarom hij dat niet deed en dat die reden niet was dat hij geen pen kon vinden.

Stel dat je dat altijd zou doen bij spelers met een uitonderhandeld contract. "Ja, ik weet dat we het eens zijn over je contract maar je moet volgende week komen tekenen anders verkopen we je alsnog. Aan wie? Weet ik veel. Heb jij nog een suggestie?"
 
Stel dat je dat altijd zou doen bij spelers met een uitonderhandeld contract. "Ja, ik weet dat we het eens zijn over je contract maar je moet volgende week komen tekenen anders verkopen we je alsnog. Aan wie? Weet ik veel. Heb jij nog een suggestie?"

Je hoeft als club maar (door iemand) in de publiciteit te brengen dat een speler te koop is en het balletje gaat vanzelf rollen. ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Met de 9 maanden contract van hem + psv die niet kan onderhandelen, weet je al dat die vertrekt voor een paar kroketten of pizza's in hun geval
 
Terug
Bovenaan Onderaan