Sam Lammers (A)

Dat echt 0% relevant voor een koper of verkoper of zijn prijs, zijn contract bepaalt een deel van de prijs niet wat PSV met hem van plan is in de beoogde zin.
Tuurlijk wel. Als een basisspeler vertrekt, moet PSV op korte termijn een nieuw iemand halen. Voor een achterwacht heeft dat minder haast. Maw, de waarde van een basisspeler voor een club is hoger dan een bankzitter, ongeacht de contractsituatie.
 
Wat een naaistreek zoals ik het zie. Heeft naar het schijnt een 1 jarig contract, tijdens zijn blessure zijn Sam en zn zaakwaarnemer vaker wezen onderhandelen over verlenging tot aan mondeling overeenstemming aan toe. Nu wilt hij er als een haasje vandoor..
 
Dat echt 0% relevant voor een koper of verkoper of zijn prijs, zijn contract bepaalt een deel van de prijs niet wat PSV met hem van plan is in de beoogde zin.
Feit is dat hij nog een contract heeft en PSV in feite kan vragen wat het wil. Dit toont alsmaar te meer aan waar het bij de meeste spelers om gaat. Lammers heeft tijdenlang PSV om de tuin geleid en die gekke zaakwaarnemer is kennelijk gaan shoppen bij andere clubs. Dit doet pijn, temeer waar Lammers vorig jaar een groot deel van het seizoen geblesseerd was en dan zegt hij 1 week voor de competitie begint:: bekijk het maar, ol ben weg. Voor PSV is er geen weg meer terug (hij loopt volgend jaar gratis de deur uit), maar ook voor Lammers is er geen weg meer terug. Gewoon opstellen in de wedstijd tegen Groningen en laat hem maar lijden!
 
Wat een naaistreek zoals ik het zie. Heeft naar het schijnt een 1 jarig contract, tijdens zijn blessure zijn Sam en zn zaakwaarnemer vaker wezen onderhandelen over verlenging tot aan mondeling overeenstemming aan toe. Nu wilt hij als haasje ervandoor..
valt me heel erg tegen, zo blijkt maar weer dat het steeds weer ikke ikke is. Had ik echt niet verwacht van hem
 
Wat een naaistreek zoals ik het zie. Heeft naar het schijnt een 1 jarig contract, tijdens zijn blessure zijn Sam en zn zaakwaarnemer vaker wezen onderhandelen over verlenging tot aan mondeling overeenstemming aan toe. Nu wilt hij er als een haasje vandoor..
Als dit waar is, mag die van mij snel oprotten. Hele opleiding bij PSV gevolgd en zou zich dan nu zo opstellen, net op het moment dat hij wellicht een basisplaats zou kunnen krijgen.
 
Hij schijnt zelf al akkoord te zijn met Atalanta.. dus zou dan toestemming moeten hebben van psv om te onderhandelen..?!
mondeling akkoord maar geen handtekening..tsja.. die gaat dus niet meer tekenen. Ben je eindelijk na al die jaren basisspeler in wording bij je club,ga je naar Atalanta.. zuur dit als t doorgaat.
 
Feit is dat hij nog een contract heeft en PSV in feite kan vragen wat het wil. Dit toont alsmaar te meer aan waar het bij de meeste spelers om gaat. Lammers heeft tijdenlang PSV om de tuin geleid en die gekke zaakwaarnemer is kennelijk gaan shoppen bij andere clubs. Dit doet pijn, temeer waar Lammers vorig jaar een groot deel van het seizoen geblesseerd was en dan zegt hij 1 week voor de competitie begint:: bekijk het maar, ol ben weg. Voor PSV is er geen weg meer terug (hij loopt volgend jaar gratis de deur uit), maar ook voor Lammers is er geen weg meer terug. Gewoon opstellen in de wedstijd tegen Groningen en laat hem maar lijden!

Inderdaad. Desnoods je verlies nemen. Gewoon aan zijn contract houden.
PSV moet maar eens duidelijk maken dat het voortaan niet meer met zich laat sollen.
PSV is het lachertje van Europa op transfergebied.
 
Hij schijnt zelf al akkoord te zijn met Atalanta.. dus zou dan toestemming moeten hebben van psv om te onderhandelen..?!
mondeling akkoord maar geen handtekening..tsja.. die gaat dus niet meer tekenen. Ben je eindelijk na al die jaren basisspeler in wording bij je club,ga je naar Atalanta.. zuur dit als t doorgaat.

En dan bij Atalanta op de bank wegkwijnen en volgend seizoen verhuurd worden aan een serie B club. Ik zie het al voor me. :cautious:
 
Ik weet niet eens of ik hem zou opstellen. Natuurlijk is/lijkt hij een speler die we goed kunnen gebruiken. Maar ik zou er echt aan denken om hem ala Pereiro op de tribunes te plaatsen. Waarbij ik nog een beetje sympathie had voor Pereiro omdat hij tenminste wel iets voor ons heeft betekend. Laat Romero/Piroe/Madueke of desnoods Gakpo op de spits staan met Malen.
 
Kunnen we ons echt niet veroorloven.....

Waarom niet? Messi blijft ook bij Barcelona. ;)
Op deze manier wordt je in lengte van dagen gepiepeld. Steeds maar overal mee akkoord gaan bij uitgaande transfers helpt je ook niets verder. Dan kan PSV beter de licentie inleveren en stoppen met betaald voetbal. Je staat vlak voor het nieuwe seizoen en de selectie is niet compleet.
 
Waarom niet? Messi blijft ook bij Barcelona. ;)
Op deze manier wordt je in lengte van dagen gepiepeld. Steeds maar overal mee akkoord gaan bij uitgaande transfers helpt je ook niets verder. Dan kan PSV beter de licentie inleveren en stoppen met betaald voetbal. Je staat vlak voor het nieuwe seizoen en de selectie is niet compleet.
Niet bijtekenen is niet spelen, heb je ook niks aan
 
PSV houdt 7 miljoen over omdat de rest geïnvesteerd wordt in een centrale verdediger en een middenvelder?
Of omdat hij geruild wordt tegen De Roon?
Ja de Roon, de echte box to box die we nodig hebben.....
 
Niet bijtekenen is niet spelen, heb je ook niks aan

Sam Lammers ook niet en dan zal hij zich nog eens achter de oren krabben als hij dat vooraf weet.
Het is het signaal dat je als club afgeeft. Dat krijg je ook als een boemerang terug.
PSV is gewoon te lief en gedraagt zich in dergelijke kwesties als een mak schaap naar de slachtbank. Makelaars en spelers en buitenlandse clubs weten dat en handelen daar ook naar.
 
Sam Lammers ook niet en dan zal hij zich nog eens achter de oren krabben als hij dat vooraf weet.
Het is het signaal dat je als club afgeeft. Dat krijg je ook als een boemerang terug.
PSV is gewoon te lief en gedraagt zich in dergelijke kwesties als een mak schaap naar de slachtbank. Makelaars en spelers en buitenlandse clubs weten dat en handelen daar ook naar.
Kan wel zo zijn maar wij kunnen geen 7 miljoen mislopen, helaas
 
Onverwacht dit. Denk dat hij ervan uitgaat dat hij wisselspeler zal worden.. raar verhaal zeker als je een nieuw contract krijgt bii een zware blessure. Poot stijf houden en 12 tot 14 mln lijkt me een mooi bedrag
 
Kan wel zo zijn maar wij kunnen geen 7 miljoen mislopen, helaas

Hoe vaak hebben we al 7 miljoen misgelopen. Dat kan best. We hebben Baumgartl gekocht, Bruma gekocht, Mitroglu gehuurd. Rodriguez gehuurd. Tig spelers voor veel te weinig geld laten vertrekken. En het rijtje kan gemakkelijk verder aangevuld worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan