Sam Lammers (A)

Lammers kan juist zelf iets forceren met zijn techniek, zonder daar iemand bij nodig te hebben. Probleem toen hij na zijn blessure weer wat minuten kreeg was dat niemand hem de uberhaupt de bal gaf. Misschien bedoelde je dat, maar met 'aangever' denk ik aan iemand die hem een voorzet geeft of wegstuurt richting het doel.
Lammers hoeft geen panklare bal die je alleen maar hoeft in te tikken, hij kan meer. Hij kwam in een team dat weinig vertrouwen had, heb hem ondanks dat toch ook wel leuke dingen zien dien. Ik schrijf m gewoon nog ff niet af.
 
Dat zegt mij inderdaad vrij weinig aangezien een Malki bij Roda zelfs kon pieken & toen was de Eredivisie zelfs nog een stukje sterker. Die 16 doelpuntjes bij een club die dat seizoen twaalfde is geëindigd zeggen niks. Of had jij een Dessers hier ook graag gezien op basis van z'n prestaties van afgelopen seizoen? Iets met één zwaluw.. Ik ga er nog op in ook pff

Lees anders even het gedeelte onder hetgeen waar je op reageert. Voor mij is het ook geen eerste spits.

Het ging mij er meer om dat ik het overdreven vind om hem de stempel onderkant Eredivisie/KKD te geven. Lammers is te goed voor RKC, ADO, NAC, De Graafschap. Die kan makkelijk mee op het niveau Utrecht en zelfs AZ.
 
Ik vind Lammers niet het type pnchhitter of bankzitter, eerlijk gezegd. Het is denk ik een speler die veel minuten nodig heeft om zijn niveau te halen. Wat dat betreft hebben we vorig seizoen volgens mij geen goed beeld gekregen van waar hij nou staat.
 
Lammers hoeft geen panklare bal die je alleen maar hoeft in te tikken, hij kan meer. Hij kwam in een team dat weinig vertrouwen had, heb hem ondanks dat toch ook wel leuke dingen zien dien. Ik schrijf m gewoon nog ff niet af.

Maar wat bedoelde je nou met "Lammers heeft minimaal 1 goede aangever" nodig dan, want dat heb je hiermee niet beantwoord? Je eerste zin is wat ik zelf ook zei, en je tweede zin ben ik het ook mee eens, en ook ik schrijf hem nog niet af.
 
Ik vind Lammers niet het type pnchhitter of bankzitter, eerlijk gezegd. Het is denk ik een speler die veel minuten nodig heeft om zijn niveau te halen. Wat dat betreft hebben we vorig seizoen volgens mij geen goed beeld gekregen van waar hij nou staat.

Dat klopt zeker. Lang geblesseerd geweest en toen terugkerend in een team dat net zelf opkrabbelde. Je moet dan je ritme eerst nog terug vinden. Ook vond ik dat sommige spelers hem te makkelijk oversloegen, waardoor hij nog een paar goals misliep. En toen kwam corona al.
 
Maar wat bedoelde je nou met "Lammers heeft minimaal 1 goede aangever" nodig dan, want dat heb je hiermee niet beantwoord? Je eerste zin is wat ik zelf ook zei, en je tweede zin ben ik het ook mee eens, en ook ik schrijf hem nog niet af.
Een speler die hem op t goede moment de bal geeft, en dan niet zoals bij Luuk alles hoog voor de goal, maar ook een steekpass etc op t goede moment aanspelen zodat Lammers zich vrij kan draaien en kan schieten (afgelopen seizoen liet ie dat al een aantal keer goed zien). En met wat we nu hebben zie ik dat er vooral over de flanken gespeeld werd, als we al aan t aanvallen waren.
 
Het bekende verhaal van psv supporters, geven van 3000 kansen en hoop altijd blijven houden. Bruma is de enige ever die gewoon snel afgeschreven is, shocking gewoon. Wanneer je op zo'n leeftijd al de stempel krijgt als stand-in dan weet je dat het allemaal muah is
 
Een speler die hem op t goede moment de bal geeft, en dan niet zoals bij Luuk alles hoog voor de goal, maar ook een steekpass etc op t goede moment aanspelen zodat Lammers zich vrij kan draaien en kan schieten (afgelopen seizoen liet ie dat al een aantal keer goed zien). En met wat we nu hebben zie ik dat er vooral over de flanken gespeeld werd, als we al aan t aanvallen waren.
Lammers kan zeker een goede speler worden. Techniek is bij hem erg goed. Ik vind hem als aanspeelpunt vooralsnog te matig. Luxe probleem in de voorhoede volgend seizoen, mits Romero en Lammers uit de verf gaan komen. Bruma schrijf ik ook nog niet af.
 
Aardige en beschaafde jongen.. ik mag het niet horen. Nathan Rutjes ook maar polsen om hier te komen spelen? Is zo'n lieve jongen, doet ook nog veel voor goede doelen.
Spelers zitten idd niet bij PSV omdat ze aardig en beschaafd zijn. Maar wanneer ze en kunnen voetballen en ook beschaafd zijn, dan noem ik dat een plusje en dat plusje heeft niet iedereen....
En als je echt duidelijk wil weten wat mijn punt was: Sam is goed genoeg voor de bank bij PSV omdat we het ons niet kunnen veroorloven om een niveau Malen te halen voor op de bank.
 
Het bekende verhaal van psv supporters, geven van 3000 kansen en hoop altijd blijven houden. Bruma is de enige ever die gewoon snel afgeschreven is, shocking gewoon. Wanneer je op zo'n leeftijd al de stempel krijgt als stand-in dan weet je dat het allemaal muah is
Bruma kostte dan ook 15 miljoen... Dan verwachten we bij PSV dat je er minimaal 15-20 er in schiet plus heel wat assists. Een jeugdspeler die net komt kijken behandelen we idd anders. De bank van PSV kan nooit hetzelfde niveau hebben als de basis 11 als is onze basis 11 ook niet om naar huis te schrijven.
 
Dus jij wilt nog een jaar naar dit gestuntel kijken? PSV kan best wat beters voor de bank halen dan Pajama Sam Lammers. En nee dat hoeft geen niveau Malen te zijn, maar iets wat kwa niveau tussen deze twee in zit.

Ik zou zeggen, doe eens een haalbaar voorstel. Je lijkt er verstand van te hebben.
 
Dus jij wilt nog een jaar naar dit gestuntel kijken? PSV kan best wat beters voor de bank halen dan Pajama Sam Lammers. En nee dat hoeft geen niveau Malen te zijn, maar iets wat kwa niveau tussen deze twee in zit.
Vind een beetje overdreven gestuntel. IPF zegt ook hem geen niveau basis eredivisie te geven maar dat hij op de bank zeker toegevoegde waarde kan zijn. Waar ik het ook gewoon mee eens ben. Het is Corona tijd. Om dan geld te investeren op een positie waar je een degelijke speler hebt is gewoon onzin.

Vorig jaar begon hij prima als pinchitter achter Malen. Maar dit kwam vroegtijdig ten einde. Toen liep hij vrij lang te sukkelen met een ernstige blessure. Toen hij terug kwam moest hij er direct staan in een heel slecht spelend PSV. Waar nauwelijks goede aanvoer was richting de aanval. Dan vind ik het té vroeg om Lammers af te rekenen. Denk dat de meeste spitsen het moeilijk zouden hebben in die situatie. Zeker na zo een blessure. Ik denk dat hij prima van pas kan komen, zeker gezien zijn leeftijd. Is een andere spits dan Malen en kan op meerdere aanvallende posities uit te voeten.
Hij zal niet onze nummer 1 spits zijn maar laat hem maar een heel seizoen knokken.
 
Op het moment dat Lammers gaat vervangen omdat hij niet goed genoeg voor de bank zou zijn, dan kan je gelijk de hele selectie met uitzondering van Malen, Ihattaren en Dumfries gaan vervangen. Dat is gewoon onrealistisch.

Ho ho, niks tegen Hendrix he :maniac:
 
Alvast excuus voor het "hielenlikken" - Lammers is een heerlijke voetballer met exceptionele kwaliteiten, die heeft bewezen in elk geval in de subtop ook behoorlijk te kunnen scoren. Ik zie een aantal lieden schrijven dat hij nergens "WOW" in is, maar ik vind het redelijk "WOW" wanneer je ondanks die lengte over een mooie techniek beschikt, vrijwel tweebenig bent en ook nog eens snel bent met en zonder bal. In Amsterdam noemt men dat ook wel een "Ajax-spits", dus voor iedereen die hem afzeikt zou ik zeggen: stuur hem maar naar ons.
 
Humor heb ik zeker, maar bovenstaande uitspraak is bloedserieus. Lammers is veel beter geschikt voor het spelletje dat Schmidt wil gaan spelen dan bijvoorbeeld Romero, van wie ik me überhaupt afvraag of die het eerste half jaar fit genoeg is voor meer dan 30 minuten per wedstrijd.

Tenzij het een hogere intensiteit in Nederland is die hem parten zou spelen, zou het moeten kunnen. Heeft in Argentinie ook gewoon hele ritsen wedstrijden achter elkaar gespeeld en vol gemaakt.
 
Tenzij het een hogere intensiteit in Nederland is die hem parten zou spelen, zou het moeten kunnen. Heeft in Argentinie ook gewoon hele ritsen wedstrijden achter elkaar gespeeld en vol gemaakt.

Dat bedoel ik inderdaad. In Europa wordt van aanvallers, van de bal af, veel meer verwacht dan in Zuid-Amerika. En Schmidt doet daar nog een schepje bovenop. Een hele wedstrijd spelen in Argentinië is niet hetzelfde als een hele wedstrijd spelen onder Schmidt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan