Sam Lammers (A)

Lammers, een keigoede spits. Denk dat die als een van de eersten op het formulier komt te staan.

Je weet het nooit he, onze Duitser kan er in trappen omdat hij zo geweldig traint, dan komt de wedstrijd en is het gewoon Muahhh, havoscholier koppie en verder weinig
 
Daniël Sturridge is momenteel al een tijdje transfervrij. Wel blessuregevoelig maar dat is Pajama Sam ook. Gaat misschien wat salaris kosten, maar daar spreekt tenminste wel ambitie uit. Ejuke van Heerenveen is ook sowieso beter en haalbaar.

Dit schud ik even uit de losse mouw, laat staan als je een scoutingsapparaat hebt zoals PSV.

Ik dacht dat 1 seizoen bij Heerenveen jou niks zegt :maniac:

Daarnaast hebben we 10 aanvallers, er ligt daar 0 prioriteit op dit moment. Laten we eerst die CV, linksback en dat centrale middenveld aanpakken.
 
Ik wist dat iemand met deze reactie zou komen, uitermate voorspelbaar.

Grote verschil tussen die twee is dat er bij Ejuke een bepaalde vorm van klasse vanaf druipt. Bij Lammers druipt er van alles af, maar helaas geen klasse. Wel veel slappigheid en dergelijke.
Leuk dat je me uitspraak uit de context probeert te trekken door te doen alsof ik zeg dat iedereen die bij Heerenveen gespeeld heeft er niks van kan, makkelijk proberen te scoren noemen we dat.
Lammers kan een prima spits worden, moet nog wel wat stappen zetten. Ejuke vind ik helemaal niks. Egoïstisch renpaard
 
Prima selectiespeler voor PSV. Als hij vorig seizoen (ja, dikke als) niet geblesseerd was geraakt, had dat best een ander beeld kunnen geven. Meer doelpunten, vervanging voorin. PSV heeft nogal wat wedstrijden zonder echte spits voorin gespeeld, en dat heeft de nodige punten gekost. Zeker niet het grootste talent, maar ik denk ook dat hij nog niet is uitgegroeid.
 
Voor iemand van 23 had hij nu veel verder moeten zijn. Als verdediger kan je nog beetje langzaam rijpen maar een spits moet je op die leeftijd al een killer zijn of klootzak of gewoon iets van uitstraling hebben. Hij heeft niks, een uitstraling alsof die elk moment vredelievend aan de kerstontbijt gaat aansluiten
 
Voor iemand van 23 had hij nu veel verder moeten zijn. Als verdediger kan je nog beetje langzaam rijpen maar een spits moet je op die leeftijd al een killer zijn of klootzak of gewoon iets van uitstraling hebben. Hij heeft niks, een uitstraling alsof die elk moment vredelievend aan de kerstontbijt gaat aansluiten
Weghorst doet ook pas sinds een jaar of 2 mee, dus het kan wel.
Lammers heeft bij Heerenveen aardig gescoord, en vorig seizoen was hij in het eerste deel geblesseerd, en daarna kwam hij in een team wat niet liep, dus een echte kans is er nog niet geweest. Denk dat, als hij pendelt tussen bank en veld, een doelpunten of 12-15 gaat maken. Lijkt me niet verkeerd voor je reservespits.
 
Voor iemand van 23 had hij nu veel verder moeten zijn. Als verdediger kan je nog beetje langzaam rijpen maar een spits moet je op die leeftijd al een killer zijn of klootzak of gewoon iets van uitstraling hebben. Hij heeft niks, een uitstraling alsof die elk moment vredelievend aan de kerstontbijt gaat aansluiten
Ooit van Wout Weghorst gehoord? Die ging op 23 naar Heracles. Dus Lammers is al verder dan hem. Kortom met hard werken kan je ver komen. Geduld luitjes, hij kan echt van waarde zijn voor PSV
 
Ik wist dat iemand met deze reactie zou komen, uitermate voorspelbaar.

Grote verschil tussen die twee is dat er bij Ejuke een bepaalde vorm van klasse vanaf druipt. Bij Lammers druipt er van alles af, maar helaas geen klasse. Wel veel slappigheid en dergelijke.
Leuk dat je me uitspraak uit de context probeert te trekken door te doen alsof ik zeg dat iedereen die bij Heerenveen gespeeld heeft er niks van kan, makkelijk proberen te scoren noemen we dat.
Ik vind ejuke nou ook niet bepaalt de gedroomde spits, en die sturridge nee dank je. Dat is allemaal geld weggooien dat je al bijna niet hebt
 
Jij vind Lammers dus een betere spits dan Sturridge? Weer iemand die ik definitief niet meer serieus kan nemen op dit forum.

De kosten van Sturridge zijn vele malen hoger dan die van Lammers, de doorverkoopwaarde van Sturridge is vele malen lager dan die van Lammers en hij heeft zoveel blessures in z'n carrière gehad dat er vele artikelen aan gewijd zijn. Het laatste seizoen dat hij er meer dan 10 inschoot is alweer 6 jaar geleden. Spreekt geen Nederlands, lijkt me niet iemand die graag op de bank gaat zitten en zelfs als hij dit wel wil is hij veel te duur om een bankzitter te zijn.

Maar het staat je vrij om mij niet serieus te nemen hoor, dat is andersom namelijk al het geval.
 
Ach, na googlen van Pajama Sam snap ik de volharding van het woord pajama pas. Carry on.
 
Aangezien jullie toch aan het googlen zijn geslagen, google eens "ad hominem". Kunnen jullie je vast wel in vinden.

Is het feit dat ik na googlen pas snap waarom je zo gefixeerd bent op de naam Pajama Sam, een ad hominem? :maniac:

Het was een moment van verlichting, m'n beste.

Neem jezelf niet zo serieus. Veel plezier op het forum. (Y)
 
Ik zeg ook nergens dat het de gedroomde spits is, ik noemde slechts iemand die kwa niveau een beetje tussen Pajama Sam en Malen inzit.



Jij vind Lammers dus een betere spits dan Sturridge? Weer iemand die ik definitief niet meer serieus kan nemen op dit forum.
Mag jij vinden, ik ben het er niet mee eens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan