Sam Lammers (A)

Lammers is een aardige speler, maar Heerenveen is precies zijn niveau. PSV moet serieus hoger mikken, tenzij ze de komende seizoenen definitief mikken op play-offs.
 
Als pinchhitter vind ik hem prima! Beter dan onze Griekse God... maar de vraag is wil hij die rol aannemen
Exact de thuis wedstrijd tegen Basel, zag je ook dat hij wat extra s kan brengen vanaf de bank. Dus zou hij zich willen schikken in deze rol, zou dat perfect zijn.
 
Idealiter hoop ik dat Romero het waar gaat maken en hij en Malen het spitsenduo worden. Aan Lammers heb je dan een prima stand-in/rotatiespeler.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Reactions: IPF
Idealiter hoop ik dat Romero het waar gaat maken en hij en Malen het spitsendup worden. Aan Lammers heb je dan een prima stand-in/rotatiespeler.
Hopen doe ik dat ook, maar ik heb er maar heel weinig vertrouwen in. Ik hoop dat vrij snel duidelijk wordt of de trainer vertrouwen in hem heeft, zo niet kan je nog schakelen.
 
Omdat er meldingen over binnen kwamen en dat het voor meerdere forumers blijkbaar over het randje was.
Wil je nog meer vragen?
Oh sorry de bedoeling was om Pineut te vragen waarom hij vindt dat Lammers bij grofvuil moest...
 
Grofvuil is beetje te extreem, PSV hoort hem wel langzaam richting de uitgang te 'dumpen'. Als je als PSV zegt we willen kampioen worden dit jaar en we gaan het doen met Lammers dan sta je wel voor lul :FP:

Schattige gozertje, kan heus wel ballen maar is geen killer, qua uitstraling of doen. Leuk gozertje voor Utrecht of AZ maar voor PSV nee. Hij kan van alles wel iets maar is nergens een WOW.
 
Grofvuil is beetje te extreem, PSV hoort hem wel langzaam richting de uitgang te 'dumpen'. Als je als PSV zegt we willen kampioen worden dit jaar en we gaan het doen met Lammers dan sta je wel voor lul :FP:

Schattige gozertje, kan heus wel ballen maar is geen killer, qua uitstraling of doen. Leuk gozertje voor Utrecht of AZ maar voor PSV nee. Hij kan van alles wel iets maar is nergens een WOW.

Daarom lekker houden als rotatie/stand-in. Voor de basis net te licht, maar een slechte speler is het zeker niet, ideaal om achter de hand te hebben. Als je hem nu verkoopt heb je 2 echte spitsen in je selectie, in een systeem waarin er waarschijnlijk met 2 spitsen tegelijk gespeeld gaat worden. Dan heb je dus 1 blessure en je moet weer met Gakpo of Bruma in de spits gaan spelen... Voor dit seizoen lekker Lammers erbij houden en de drie voorin het laten uitvechten wie er gaan starten.
 
Dat stond in me post geschreven, maar blijkbaar mag je hier niet kritisch zijn op PSV spelers. Over Toornstra mag alles gezegd worden zoals "dikzak" zonder verdere beargumentatie. Wanneer ik wat post over Lammers MET beargumentatie, redelijk ongezout weliswaar, maar met een degelijke fundering wordt dat vervolgens verwijderd. Best ironisch dat mij gister nog verteld wordt dat je niet op de man mag spelen, maar dat je over spelers alles mag zeggen. Blijkbaar niet.

Om het kort samen te vatten; ik zei dat we ons de ogen uit de kop moeten schamen om met een aanvalsleider als Lammers het veld op te komen, een slapjanus pur sang. Hier kan je niet mee voor de dag komen als PSV zijnde en zie hem graag vertrekken naar een club van zijn niveau (onderkant ED/bovenkant KKD).

Wat er verder in je post stond (exacte bewoording) weet ik niet, dus daar kan ik geen uitspraak over doen. Desondanks vind ik kritiek hebben op een speler wat anders dan te stellen dat je hem bij het grofvuil moet zetten. Ook niet eerlijk naar Lammers toe, wat gewoon een goede kerel en prof is. Dat ie het niveau als aanvalsleider niet heeft is zijn schuld niet. We hebben Malen en Romero, waarvan we bij Malen in ieder geval weten dat hij (als hij goed terug komt van zijn blessure) een hoog niveau kan aantikken. Romero is afwachten, maar daar heb ik ook wel verwachtingen van. Hoe dan ook zal het niet mogelijk zijn nu zomaar even een topspits aan te trekken. Overigens heeft Lammers zich al bewezen bij Heerenveen, dus hoger niveau dan KKD/Eredivisie degradanten is hij zeker wel.
 
Dat stond in me post geschreven, maar blijkbaar mag je hier niet kritisch zijn op PSV spelers. Over Toornstra mag alles gezegd worden zoals "dikzak" zonder verdere beargumentatie. Wanneer ik wat post over Lammers MET beargumentatie, redelijk ongezout weliswaar, maar met een degelijke fundering wordt dat vervolgens verwijderd. Best ironisch dat mij gister nog verteld wordt dat je niet op de man mag spelen, maar dat je over spelers alles mag zeggen. Blijkbaar niet.

Om het kort samen te vatten; ik zei dat we ons de ogen uit de kop moeten schamen om met een aanvalsleider als Lammers het veld op te komen, een slapjanus pur sang. Hier kan je niet mee voor de dag komen als PSV zijnde en zie hem graag vertrekken naar een club van zijn niveau (onderkant ED/bovenkant KKD).
Kijk, ik kan mij voorstellen dat de spelers van andere clubs belachelijk maken veel beter als zoete koek er in gaat hier dan onze eigen spelers op die manier te benaderen, zeker als je zegt dat bijv een aardige en beschaafde jongen als Sam bij het grofvuil gezet moet worden. Als PSVers hebben nu eenmaal meer gevoel bij eigen spelers dan bij een Toornstra of bijv de Vieze Jan V.
Verder ben ik van mening dat Lammers Idd niet van PSV niveau is maar dan bedoel ik als basis. Want we kunnen simpelweg geen 24 PSV waardige spelers hebben. Dat hebben we niet eens nu in de basis laat staan als reserve. Want een Viergever, Baumgartl, Sadilek, Boscagli, Rosario, Hendrix, Doan enz zijn ook niet geschikt voor de basis en in sommige gevallen niet eens als reserve. Maar een Lammers als stand in voor Malen zie ik wel zitten.
 
Dat het een slappe speler is die niks bij een club als PSV te zoeken heeft, in alles een net niet voetballer.
Ik zie hier en in je samenvatting alleen meningen zonder argumenten.

Maar ik ben het niet met je eens, hij heeft zich bij Heerenveen bewezen. Daarnaast lijkt me beter om hem te houden als we in een twee spitsensysteem gaan spelen. Als je Lammers zou laten gaan zou je een betere vervanger moeten en halen en dat lijkt me niet haalbaar gezien onze financiële positie en corona.
 
Het is duidelijk, de meerderheid vindt dat Lammers niet bij het grofvuil hoort, dat zijn dus meelopers zonder eigen mening :sneaky:.

Lammers heeft weinig gescoord afgelopen seizoen, echter maakte hij ook de meeste minuten toen de speler die hem het beste had kunnen bedienen (mijn mening) nl. Pereiro al weg was. Lammers heeft minimaal 1 goede aangever nodig en dan gaat t echt wel een goede aanvulling zijn.
 
Dat seizoen bij Heerenveen zegt mij trouwens niks, iedereen heeft wel eens een piek seizoen.

Dus een seizoen bij Heerenveen, zijn eerste op een hoger niveau dan Jong PSV, zegt je niks. Maar je beoordeelt wel op een seizoen waarin hij een half jaar geblesseerd is geweest. Lijkt me niet helemaal fair :maniac:

Ik denk dat zoals de meeste hier Lammers een ideale back-up speler is, die zomaar nog eens zou kunnen verassen. Zet Bruma maar bij het "grofvuil", als de vuilniswagen toch iemand moet komen ophalen ;)
 
Dus een seizoen bij Heerenveen, zijn eerste op een hoger niveau dan Jong PSV, zegt je niks. Maar je beoordeelt wel op een seizoen waarin hij een half jaar geblesseerd is geweest. Lijkt me niet helemaal fair :maniac:

Ik denk dat zoals de meeste hier Lammers een ideale back-up speler is, die zomaar nog eens zou kunnen verassen. Zet Bruma maar bij het "grofvuil", als de vuilniswagen toch iemand moet komen ophalen ;)

Misschien valt Anderlecht wel te polsen voor nog een huurconstructie. Wel met kleine lettertjes waarin staat dat ze hem verplicht moeten kopen aan het einde van het seizoen ;)
 
Lammers heeft weinig gescoord afgelopen seizoen, echter maakte hij ook de meeste minuten toen de speler die hem het beste had kunnen bedienen (mijn mening) nl. Pereiro al weg was. Lammers heeft minimaal 1 goede aangever nodig en dan gaat t echt wel een goede aanvulling zijn.

Lammers kan juist zelf iets forceren met zijn techniek, zonder daar iemand bij nodig te hebben. Probleem toen hij na zijn blessure weer wat minuten kreeg was dat niemand hem de uberhaupt de bal gaf. Misschien bedoelde je dat, maar met 'aangever' denk ik aan iemand die hem een voorzet geeft of wegstuurt richting het doel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan