Sam Lammers (A)

Toch 4 assists dit seizoen en dat is maar één minder dan Pajama Sam vorig seizoen, en dat ook nog eens in een stuk minder wedstrijden. Toch knap voor een "egoïstisch renpaard".
Is ook een buitenspeler....gras bij de subtop is altijd groener. Ejuke gaat het hem nooit worden
 
Ik vind “Datis nepis potentis negro te” altijd wel een mooi Latijns gezegde.

Ik moest m ff opzoeken, maar dan hedde ook wa :)
Ik vind 'Antonius Dominicus ad liveras pergis assure augurquis. Hyphrat seva sogustot savus.' ook een prima spreuk in die rij :ROFL:

Ohja, en Sam Lammers: Liet potentie zien, maar had ook draken van wedstrijden. Wat op zich niet heel gek is met een team dat geen team was.
Maar moet zich komend jaar zich echt gaan laten zien.
Zeker niet verkopen. Dat ie een lieve uitstraling heeft kan die jongen ook niks aan doen, zo is ie geboren. Ik vind het belangrijker of hij belangrijk voor het team kan zijn en wat doelpuntjes in het netje legt.
 
Ik ben nog niet helemaal overtuigd, maar in het juiste systeem kan ie volgens mij wel een afmaker zijn met de techniek die hij heeft. Laten we niet vergeten dat het afgelopen seizoen een verloren race was. Ik wil hem nog even de kans geven, waarbij ik hoop dat hij in Schmidts normale high pressure systeem past.

Mag ik ook nog zeggen dat ondanks hoe het qua resultaten verloopt, ik er naar uit zie een PSV te zien dat high pressure speelt. Dat hebben we wel verdiend.
 
Ach, na googlen van Pajama Sam snap ik de volharding van het woord pajama pas. Carry on.
En ik maar denken dat het iets met mij te maken had en ik daardoor in de ad hominem positie verkeerde.
 
Je kunt je ook afvragen waarom je op een forum veel ad homini om de oren krijgt. Niet elke ad hominum is verkeerd.
 
Toch 4 assists dit seizoen en dat is maar één minder dan Pajama Sam vorig seizoen, en dat ook nog eens in een stuk minder wedstrijden. Toch knap voor een "egoïstisch renpaard".
Lammers vorig jaar 35 wedstrijden voor Hveen. 19 goals. Ejuke 27 wedstrijden 10 goals en assists zijn ook in t voordeel van Lammers. Beide in een seizoen 22 jr.
wat maakt Ejuke dan zoveel beter, ik zie t niet.

hebben we op t forum niet een regel dat we mensen gewoon bij naam noemen ipv flauwe verwijzingen Naar in dit geval een voor mij totaal onbekende cartoon?
 
Laatst bewerkt:
Maar leg nou eens uit wat Ejuke zo goed maakt dat hij een aanwinst zou zijn voor PSV. Want als het niet over de statistieken mag gaan blijft alleen over dat hij een bepaalde uitstraling heeft, lijkt me nogal mager.
 
Ik heb nergens gezegd dat Ejuke "zo goed" is, je probeert me woorden te verdraaien. Ik haalde Ejuke slechts aan omdat iemand me vroeg of ik betere (en haalbare) opties had dan Pajama Sam.

Dat komt toch echt op hetzelfde neer. Om een aanwinst te zijn moet een speler beter zijn dan de selectiespeler die hij zou moeten vervangen. De vraag is om te onderbouwen waarom dat bij Ejuke zo is, want dat is tussen de pyjama’s door nogal onderbelicht gebleven.

Maar zoals ik het nu begrijp zie je in de selectie liever een mindere uitvoering van Malen dan een spits met complementaire kwaliteiten?
 
Nou is het idd wel klaar met dat pajama gedoe.
Hij heet Sam Lammers.
En die mag je een slapjanus vinden, een snotneus of gewoon barslecht (etc), maar ook dat hoef je niet in elke post weer te zeggen. Laat staan een bijnaam.
 
Je Lammers-gevoeligheidsgraad ligt hoger dan gezond is, zou er toch eens naar laten kijken.

Als we elkaar toch advies gaan geven: ik zou overschakelen naar spelers gewoon bij hun naam te noemen, als je serieus genomen wil worden - en je hier wil blijven posten.
 
Laatst bewerkt:
Nee dat komt niet op hetzelfde neer. Er zit een verschil tussen "zo goed" zijn of beter dan Pajama Sam zijn. Er is namelijk niet veel voor nodig om een betere speler dan Lammers te zijn, dat ben je namelijk al heel snel.

Ik heb al genoeg punten aangegeven waarom ik Ejuke beter vind, maar die weet je continue te ontwijken. Jij bent daarintegen zelf nog niet eens met fatsoenlijke argumenten gekomen waarom Pajama Sam beter zou zijn dan Ejuke. Gevalletje pot verwijt de ketel dit.

Ik zie inderdaad liever een mindere uitvoering van Malen, juist omdat dat beter in ons team past en dat is al meermaals bewezen. Naast dat Lammers de kwaliteiten voor PSV niet heeft is hij ook nog eens ongeschikt.



Je Lammers-gevoeligheidsgraad ligt hoger dan gezond is, zou er toch eens naar laten kijken.

ik denk dat, als je pretendeert PSV-dan te zijn, best met respect over spelers en club mag praten. JIJ mag best je twijfels hebben over zijn kwaliteiten, kun je prima wat van zeggen, maar je gebruikt post na post een denigrerende term voor Lammers, wat nergens voor nodig is. En als iemand je daarover aanspreekt, ben je nog beledigd ook.
Dus hierbij het verzoek om dit soort zaken achterwege te laten.
 
Ik had het puur over de competitie, dat jij vervolgens de KNVB beker wedstrijden erbij rekent omdat dat toevallig in je voordeel werkt is een beetje sneu. Die wedstrijden waar hij scoorde in de beker waren tegen Katwijk, Groene Ster & Odin'59. Als jij dat een goede graadmeter vindt be my guest, maar ik kan dat soort wedstrijden moeilijk serieus nemen.

En als je toch die beker wilt meerekenen, waar haal jij in godsnaam vandaan dat de assists in het voordeel van Pajama Sam vallen? Ejuke heeft dan gewoon een assist meer.

Als je dan toch met scorebord journalistiek wilt komen kom dan ook met de feiten, grapjas.
Misschien is het goed dat je eens gaat nadenken over de manier waarop je iedereen aanvliegt. Mocht je daar moeite mee hebben dan komt het moment dat de forumleiding ingrijpt. Dat doen we liever niet. Maar de wijze waarop je de sfeer de afgelopen 24 uur hebt bepaald, laat ons straks geen andere keus. Je bent inmiddels aangesproken op je gedrag door zowel forumleden als forumleiding en we gaan nu afspreken dat je zelf kiest voor het matigen van je toon of dat wij dat doen middels een afkoelingsperiode die wij je opleggen.
Nogmaals, dat doen we liever niet. Maar mensen komen hier niet om uitgemaakt te worden voor van alles en nog wat door iemand wiens mening zij toevalligerwijs niet delen.
 
Maar bullshit verkondigen en feiten verdraaien (liegen dus) wordt wel allemaal lekker getolereerd?

Jij ziet dus liever dit soort posts die niks toevoegen aan de discussie en zonder enige onderbouwing? Hebben we lekker veel aan. Vind ik prima hoor, maar dan kan je het forum net zo goed opdoeken.
Ik zie liever dat je mensen niet tegen je in het harnas jaagt. Ik zie ook liever dat je je toon matigt. "Wie de bal kaatst..." riep je zelf. Al die bijdragen die je quote zijn reacties op jouw posts waarin je mensen de maat neemt op een onprettige wijze.
We gaan er verder geen discussie van maken, want je hebt al meer dan voldoende uitleg gekregen middels p.b.'s.
Doe er mee wat je wilt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan