Rusland

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Uhm, wat wil hij hier nu mee zeggen? Antenor enig idee?

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Dacht dat jij zo’n Krol fan was?
Nou, dat valt wel mee hoor.;)

Probleem is - niet alleen hier - dat je gauw een stempel opgedrukt krijgt waar je niet meer van af komt.
Ik heb het wel eens voor Krol opgenomen als hij enorm werd afgezeken, mede omdat hij destijds een aantal dingen wel goed deed.

Dit hele bericht had ik overigens gemist.
Belachelijk wat de media - en vaak ook de Tweede Kamer - tegenwoordig aandacht geven en wat ze aan belangrijkere zaken negeren.

Der Jaufe

Forum Hall of Fame Inductee
Nou, dat valt wel mee hoor.;)

Probleem is - niet alleen hier - dat je gauw een stempel opgedrukt krijgt waar je niet meer van af komt.
Ik heb het wel eens voor Krol opgenomen als hij enorm werd afgezeken, mede omdat hij destijds een aantal dingen wel goed deed.

Dit hele bericht had ik overigens gemist.
Belachelijk wat de media - en vaak ook de Tweede Kamer - tegenwoordig aandacht geven en wat ze aan belangrijkere zaken negeren.
Het enige wat ik mij meen te herinneren is dat jij lang geleden meneer Krol een integere man hebt genoemd, dat is her en der nog wel eens aangehaald.
Of je daar nog zo over denkt, geen idee. Was wat dat betreft ook slechts een plaagstootje.

Antenor

Grootste PSV-kenner 1e Editie
Het enige wat ik mij meen te herinneren is dat jij lang geleden meneer Krol een integere man hebt genoemd, dat is her en der nog wel eens aangehaald.
Of je daar nog zo over denkt, geen idee. Was wat dat betreft ook slechts een plaagstootje.
1 Er zijn politici die ik veel minder integer vind dan ik hem toen vond.
2 Een mens die nooit van gedachten verandert lijkt me vrij star en onverstandig.
3 Dit is geen plaagstootje.;)

Mikasa

Internationale Legende
Als Oekraïne de Krim wil veroveren, moet die brug eraan. Dit lag in de lijn der verwachtingen.

De vraag is wanneer gaat Poetin opgeven of gaat hij nucleair.

Relix

Slimste Forummer 2020 & 2021
Bovenaan Onderaan