Rusland

Nee ik bedoel als je YT opent krijg je direct tig filmpjes van 'Ukraine destroys xxxx' en alleen zulke filmpjes, terwijl rusland zich terugtrekt richten ze nog veel schade aan en hebben ze zo ook telegram groepen vol met video's hoe zij de boel afmaken met hun drones etc. Alleen zie je dat niet op YT of je moet er echt gericht op zoeken. Maar alle heldendaden van Urkaine staan direct op YT van The Sun etc. Waardoor het nu lijkt alsof Rusland echt niks kan, niks doet en alleen maar aan het verliezen is. En als ze wat doms uitspoken als een stad bombarderen dan krijgen ze uiteraard volop media ja.



Ik ga niet gezellig oorlogsbeelden kijken op yt eerlijk gezegd dus daar kan ik niks over zeggen..

Dat Putin zn oorlogje niet naar wens gaat is overigens ook helder gezien zn hysterische paniektaal. Je weet, zodra het Kremlin gaar dreigen met kernwapens dan gaat het niet goed. Die conclusie kan ik zonder enige media input ook wel zelf trekken logisch aangezien 20 jaar voorbereiding op dit moment niks opleveren voor m..
 
Laatst bewerkt:
Ik ga niet gezellig oorlogsbeelden kijken op yt eerlijk gezegd dus daar kan ik niks over zeggen..

Ik kijk het zo vaak, dat als ik YT open ik direct 10 stuk/nieuwe aanbevolingen er van heb, veel van the Sun, DW etc, en sommige zijn behoorlijk heftig ja maar das niet erg.
Turkije: 'Rusland is bereid tot staakt-het-vuren' ( als het de bezetten gebieden mag houden, wat de andere niet gaan accepteren ) dus bullshit alweer
 
Laatst bewerkt:
Ik kijk het zo vaak, dat als ik YT open ik direct 10 stuk/nieuwe aanbevolingen er van heb, veel van the Sun, DW etc, en sommige zijn behoorlijk heftig ja maar das niet erg.
Turkije: 'Rusland is bereid tot staakt-het-vuren' ( als het de bezetten gebieden mag houden, wat de andere niet gaan accepteren ) dus bullshit alweer
Hoezo moet alles wat niet pro Putin is meteen maar accepteren dat we de Krim aan Rusland erkennen. Daar is geen enkel belang bij gediend. En de enige reden waarom Putin dat gebied wil is dat het economisch natuurlijk enorm van belang is. Maar willen en uiteindelijk krijgen zijn 2 verschillende dingen..
 
Erdo moet zijn tijd beter steken in zijn eigen land te redden, die staat er beroerder voor dan Oekraine of Rusland momenteel, maar hij blijft dromen dat hij de redder word die de 2 tot elkaar brengt en het conflict oplost. Rusland heeft vaker geroepen te willen praten en dan komen ze met onmogelijke deals, zal nu ook zo zijn + Oekraine heeft maar 1 eis waar russen nooit aan kunnen/willen voldoen dus praten is nutteloos. En hopelijk heb ik het mis
 
Is dat vreemd, t is niet dat Oekraïne Rusland bezet toch?
Objectieve berichtgeving mag je op het minst wel verwachten van journalistiek in een democratisch land.meedoen en na- Papegaaien en propaganda voeren hoort daar mi niet bij. Journalisten die doorvragen en onderzoeken zijn er niet meer en volgens de journalistiek is de oorlog bijna over, munitie is op in Rusland volgens hun berichtgeving. Waarom altijd zo bevreesd geweest voor het rode leger met zo’n kleine voorraad ammo.
 
Laatst bewerkt:
Objectieve berichtgeving mag je op het minst wel verwachten van journalistiek in een democratisch land.meedoen en na- Papegaaien en propaganda voeren hoort daar mi niet bij. Journalisten die doorvragen en onderzoeken zijn er niet meer en volgens de journalistiek is de oorlog bijna over, munitie is op in Rusland volgens hun berichtgeving. Waarom altijd zo bevreesd geweest voor het rode leger met zon kleine voorraad ammo.
Tuurlijk joh.
 
Ach en zie ook weer een anti-media-giller op twitter dumpen dat heel veel beeldmateriaal uit de Oekraïne fake is. Gemaakt door regisseur Sean Penn. Tweet al bijna 400 keer geretweet. Tweet bevat 'bewijs' hiervan in de vorm van een filmpje. Helaas is het filmpje van filmopnames in 2013 in Birmingham.
Beeld terugzoeken is altijd verstandig als er iets geclaimd wordt, of dit nu pro-Oekraïne of pro-Rusland is.
 
Waar haal jij je nieuws vandaan? Dit heb ik echt nog nergens gezien.

Is al paar dagen op CNN/DW etc als nieuws, maar is al eerder geroepen
8337b2f06772f1e135bda1483f07cf7e.png
 
Jinek,goedemorgen NL en op1 spreken Nederlands en weinig Russisch en zonneklaar menig maal gezegd en gesteld dat de munitie voorraden opraken.
Het is me nog steeds niet duidelijk welk punt je probeert te maken. Worden we verkeerd geïnformeerd of zijn we jarenlang bang gemaakt? Of ben je nu juist voor Rusland en tegen Oekraïne?
 
Terug
Bovenaan Onderaan