Rusland

Het klinkt misschien als stoer doen en alle andere conflicten en nuances ten spijt, ik moet toegeven dat ik op het punt ben aanbeland dat ik denk, stuur maar soldaten. En als we dan in oorlog komen, so be it.
 
Het klinkt misschien als stoer doen en alle andere conflicten en nuances ten spijt, ik moet toegeven dat ik op het punt ben aanbeland dat ik denk, stuur maar soldaten. En als we dan in oorlog komen, so be it.
En jij meldt je dus als eerste aan om als kanonnenvoer te dienen?
"Stuur maar soldaten? "

Ben jij een soldaat eigenlijk?
Of een toetsenbordridder?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
En jij meldt je dus als eerste aan om als kanonnenvoer te dienen?
Stuur maar soldaten?

Ben jij een soldaat eigenlijk?

Nee, ik ben geen soldaat. En als ik moet gaan is het zo. Ik merk dat ik er principieel van word. No worries. Je hoeft van mij niet mee te doen.
 
Het klinkt misschien als stoer doen en alle andere conflicten en nuances ten spijt, ik moet toegeven dat ik op het punt ben aanbeland dat ik denk, stuur maar soldaten. En als we dan in oorlog komen, so be it.
Dat is de laatste stap. Wij zijn niet in oorlog met Rusland. Tenzij die melagomane gek een navo land gaat aanvallen als provocatie..
 
Ik merk dat mijn opmerking over mijzelf je kwaad maakt. Zoals gezegd, ik merk. Maar ja, wat mij betreft mogen we nog wat meer doen. Het is jou uiteraard vrij een andere mening te hebben. Even goede vrienden, toch?
Goede vrienden?

Altijd OK.

Emoties zijn niet altijd constructief.

Ik heb veel emoties in deze situatie.

Ik zal vast niet de enige zijn.
 
Goede vrienden?

Altijd OK.

Emoties zijn niet altijd constructief.

Ik heb veel emoties in deze situatie.

Ik zal vast niet de enige zijn.

En dat is prima. Ik sprak vanuit mezelf. Zoals Jaufe zegt hebben we een beroepsleger. Dat is 1. Als dat niet genoeg is, denk ik nu. Dan ga ik wel.
 
En dat is prima. Ik sprak vanuit mezelf. Zoals Jaufe zegt hebben we een beroepsleger. Dat is 1. Als dat niet genoeg is, denk ik nu. Dan ga ik wel.
En dan ben ik nu dus eigenlijk de toetsenbordridder??? :lmao:

Ik ga maar slapen.

Wit blijkt niet wit.
Zwart blijkt niet zwart.

'If you can't stand the heat, get out of the kitchen'

Ik ga me nu maar storten op kruiswoordpuzzels. In mijn dromen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan