Ritsu Doan (A)

Ja, je had ook kunnen schrijven. Bedrag klinkt wel heel laag, afwachten wat het echt is. Nee, JDJ wordt er direct aan gekoppeld.
En ik had ook niks kunnen posten. Gelukkig is het hier een forum en is JDJ geen beschermde diersoort. Bij dit soort berichten zal er een kern van waarheid in zitten en gezien de uitgaande transfers in het verleden zou het me niets verbazen als Doan voor zo'n bedrag wordt verkocht
 
En ik had ook niks kunnen posten. Gelukkig is het hier een forum en is JDJ geen beschermde diersoort. Bij dit soort berichten zal er een kern van waarheid in zitten en gezien de uitgaande transfers in het verleden zou het me niets verbazen als Doan voor zo'n bedrag wordt verkocht
Nee, zeker geen beschermde diersoort, ik constateer ook slechts dat het jachtseizoen geopend is :cool:
 
Je had hier minstens hetzelfde als het aankoopbedrag voor moeten krijgen. 4 miljoen is echt een koopje voor Mainz, want je kunt er wel vanuit gaan dat hij het daar volgend seizoen leuk gaat doen.
 
Prima. Houd ook wel de ontwikkeling van Vertessen, Madueke en straks Bakayoko tegen.
Dat denk ik eigenlijk niet. Voor talenten is het helemaal niet goed om met afstand 1e keus te zijn. Doan was een goede vervanger voor Madueke als hij even wat minder presteerde (wat talenten altijd wel eens hebben), Noni staat natuurlijk altijd basis als hij naar behoren presteert
 
De enige reden die ik kan bedenken om 'm te verkopen is dat Ruud andere plannen heeft. Het bedrag blijft belachelijk laag. Ik snap ook wel dat dit geen 15 miljoen+ speler is hoor, maar 4-5? John, wakker worden!
 
En ik had ook niks kunnen posten. Gelukkig is het hier een forum en is JDJ geen beschermde diersoort. Bij dit soort berichten zal er een kern van waarheid in zitten en gezien de uitgaande transfers in het verleden zou het me niets verbazen als Doan voor zo'n bedrag wordt verkocht
Nou,die diersoort is wel ernstig bedreigd. Er schijnt er nog maar 1 van te zijn!
 
De enige reden die ik kan bedenken om 'm te verkopen is dat Ruud andere plannen heeft. Het bedrag blijft belachelijk laag. Ik snap ook wel dat dit geen 15 miljoen+ speler is hoor, maar 4-5? John, wakker worden!

Misschien nog met wat redelijke (doorverkoop) percentages erbij? Doan lijkt me wel een speler die beter kan dan met alle respect Mainz.

Mooi ook dat Doan hard loopt te roepen over championsleague en dan nu naar een club zonder europees voetbal zou gaan.
 
De enige reden die ik kan bedenken om 'm te verkopen is dat Ruud andere plannen heeft. Het bedrag blijft belachelijk laag. Ik snap ook wel dat dit geen 15 miljoen+ speler is hoor, maar 4-5? John, wakker worden!
Doan schijnt dus al een persoonlijk akkoord te hebben met FSV Mainz 05.
Nou dan moet Mainz dus minimaal € 6,5 miljoen tot € 7 miljoen transfersom overmaken naar PSV. Zo moeilijk is dat niet. Speler wil weg. Nieuwe club wil hem hebben. Dus boter bij de vis.
 
Doan schijnt dus al een persoonlijk akkoord te hebben met FSV Mainz 05.
Nou dan moet Mainz dus minimaal € 6,5 miljoen tot € 7 miljoen transfersom overmaken naar PSV. Zo moeilijk is dat niet. Speler wil weg. Nieuwe club wil hem hebben. Dus boter bij de vis.

Zo werkt dat niet bij PSV. Zodra een speler weg wil dan mag je hem ook voor het eerste beste bedrag hebben. We willen hem eigenlijk voor minimaal 8 verkopen, maar 4 miljoen is ook goed hoor!
 
Zo werkt dat niet bij PSV. Zodra een speler weg wil dan mag je hem ook voor het eerste beste bedrag hebben. We willen hem eigenlijk voor minimaal 8 verkopen, maar 4 miljoen is ook goed hoor!
Dat weten we al heel lang.
PSV doet zichzelf en de supporters tekort. :sad:
 
"Update: Het bericht van BILD dat Ritsu Doan en FSV Mainz tot overeenstemming zijn gekomen klopt niet. "Totale onzin", laat zaakwaarnemer Mahmoud el Boustati weten. Doan staat inderdaad in de belangstelling van Mainz, maar van een akkoord is allesbehalve sprake. De Japanner heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2024."
 
"Update: Het bericht van BILD dat Ritsu Doan en FSV Mainz tot overeenstemming zijn gekomen klopt niet. "Totale onzin", laat zaakwaarnemer Mahmoud el Boustati weten. Doan staat inderdaad in de belangstelling van Mainz, maar van een akkoord is allesbehalve sprake. De Japanner heeft bij PSV nog een contract tot de zomer van 2024."

Zeker door een John de Jong hater van het Forum naar BILD gestuurd :maniac:
 
Kon Doan vorig jaar ook niet voor 6,5milj door Bielefeld overgenomen worden? Waarom zou JdJ de prijs verlagen? Doan zou al een koopje zijn voor 6,5 milj eind vorig seizoen en na dit seizoen zou ik zeggen dat hij minstens op hetzelfde prijsniveau zou zitten, zelfs hoger als het aan mij ligt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan