Ritsu Doan (A)

Omdat de prijs niet echt het punt was van mijn post. En ik dacht dat jij juist een punt wilde maken over de prijs. Verkeerd begrepen door mij denk ik.

Of door mij. Ik doelde op het feit dat hij volgens mij vorig jaar ook in beeld was voor ergens tussen de 4-5 miljoen.
 
Op zich vind ik het niet heel erg als Doan weggaat, mits ze op tijd schakelen om een goeie speler erbij te halen als vervanger.
 
Hoe dan ook 8-9M is een redelijke prijs. Je maakt (een hele kleine) winst wat niemand had gedacht een jaar geleden. Ook een mooie prijs voor een wisselspeler, al is hij wel de beste van de bank. Maar heel eerlijk gezegd heeft hij het niveau niet wat we nodig hebben voor een vaste basisspeler.
Eens. Geen basismateriaal voor PSV. Freiburg lijkt mij een hele fraaie club voor hem.

Der Jaufe , nog een kans voor een benoeming in de jury. Welk cijfer krijg ik?
 
Jammer, maar gezien de overbezetting op rechts geen gekke keuze om hem goed te verkopen. Sympathieke speler; altijd jammer gevonden dat ze hem niet hebben omgeschoold naar een aanvallende middenvelder. Krachtig, technisch, hard werken. Hij heeft echt alles voor die positie.
 
Het was geen groot succes maar ook geen misser. Al met al ben ik blij voor Doan en blij voor PSV dat een eigen geldje heeft terug gekregen. Hij kan door de voordeur naar buiten en heeft progressie gemaakt. Ik wens hem een mooie carrière toe.
 
Terug
Bovenaan Onderaan