Ritsu Doan (A)

Net zoals hoe ik hier schrijf wat ik wil en jij het interpreteert zoals jij wil?

De woorden 'niet normaal' zijn moeilijk als positief op te vatten. En tijdens jouw vakantie bepaalt jouw werkgever ook wat je moet doen voor je baas? Het is zijn eigen tijd, als hij de hele dag bierglazen wil volpissen moet hij dat lekker doen, en ga ik wat anders doen. (Vrij naar Van muiswinkel en Van Vleuten).
 
Hopelijk een mooi prijsje dan. Doan heeft een goed seizoen gespeeld, en was bij vlagen een van de belangrijkste spelers.

Het zal wel weer een "vanwege z'n bijzondere verdiensten, heeft PSV ingestemd met een lager bedrag" transactie worden. Daar is PSV heer en meester in.
 
Rik heeft in zijn artikel gezet dat PSV 8-9M wilt. Komt een beetje raar over. Alsof de transfer nog niet definitief is..
 
Begrijpelijk maar jammer. Vond Doan echt een fijne speler om te zien en werkte altijd hard voor het elftal. Een basisplek verdient hij zeker. Helaas voor hem is de concurrentie bij ons te groot.

Inderdaad dat gevoel heb ik ook wel, lijkt me wel duidelijk dat we dan nog een middenvelder gaan halen.
 
Erg jammer. Maar begrijpelijk.
Ten slotte verwacht ik dat Xavi de rol als aanvallende middevelder (al dan niet centraal met aanvallende intenties) zal vervullen met Veerman. Op de flanken lijken Gakpo/Madueke de voorkeur te hebben. Dus een absolute basisspeler zal het niet zijn, iets wat hij wel wil zijn.

Voor PSV lijkt het ook een prima bedrag. Wat misschien beter elders besteed kan worden.

Maar nogmaals ik had hem liever erbij gehad dan weg.
 
Terug
Bovenaan Onderaan